Τη δημιουργία ενός συνεργατικού σχηματισμού, του λεγόμενου “Maritime Cluster” στον Πειραιά, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, ανακοίνωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης, στην ομιλία του κατά την επετειακή εκδήλωση για τα 10 χρόνια από την ίδρυση της Hemexpo. H εκδήλωση πραγματοποιήθηκε χθες στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Μaritime Cluster: Χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Ανταγωνιστικότητας
Όπως ανέφερε ο κ. Στυλιανίδης «είναι μία πρωτοβουλία χρηματοδοτούμενη από το ΕΣΠΑ Ανταγωνιστικότητας, με αρχικό προϋπολογισμό τα 25 εκατομμύρια ευρώ, η οποία θα συμβάλει στην οικονομική ενίσχυση των εγχώριων επιχειρήσεων του ναυτιλιακού εξοπλισμού και στοχεύει να βοηθήσει τις εταιρείες της Ηemexpo».
Παράλληλα, ο κ. Υπουργός ανέδειξε τον ρόλο και τη συμβολή της Ηemexpo στην ελληνική ναυτιλία εν γένει και ειδικότερα, δε, στην βιομηχανία του ναυτιλιακού εξοπλισμού. «Ο ναυτιλιακός εξοπλισμός αποτελεί θεμέλιο λίθο κάθε πλοίου και κάθε ναυτιλιακής δραστηριότητας και οι ελληνικές εταιρείες που αποτελούν την Ηemexpo, παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του στόλου παγκοσμίως», υπογράμμισε στην ομιλία του. Και πρόσθεσε: «Η Ηemexpo έχει καθιερωθεί ως βασικός πυλώνας του ναυτιλιακού “cluster” και αποτελεί το συνδετικό κρίκο που μιλάει την ίδια γλώσσα με τους εκπροσώπους της ελληνικής ναυτιλίας.
Μέσα από τα επιτεύγματά της έχει αναδείξει τη δύναμη της συλλογικότητας και της καινοτομίας και συμβάλλει καθοριστικά στην πράσινη μετάβαση αλλά και στην διεθνή αναγνώριση των ελληνικών εταιρειών ναυτιλιακού εξοπλισμού».
Κλείνοντας ο κ. Στυλιανίδης, επισήμανε ότι η ενίσχυση της ναυπηγοεπισκευής, με έμφαση στην ενεργειακή αναβάθμιση του υφιστάμενου στόλου και την κατασκευή νέων πράσινων πλοίων για την ελληνική ακτοπλοΐα, αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο αλλά και για τον ίδιο και δεσμεύθηκε πως θα υπάρχει συνεχής προσπάθεια, μέσω διαπραγματεύσεων με τους άλλους εταίρους και εντός των ευρωπαϊκών θεσμών, προκειμένου, όπως είπε, «να κερδίζουμε και να βελτιώνουμε την θέση μας και την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση σε συγκεκριμένους κλάδους».
Latest News
Με εναλλακτικά καύσιμα 1 στα 2 νέα δεξαμενόπλοια
Αυξημένη διάθεση επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία με χαμηλότερες εκπομπές αέριων ρύπων, η οποία όμως θα πρέπει να συμβαδίζει με την αύξηση της ζήτησης
Στα γραφεία της ΕΕΕ η διεθνής ναυτιλία συζητά για την πράσινη μετάβαση του κλάδου
Όπως αναφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ΕΕΕ η συζήτηση οργανώθηκε ενόψει της συνεδρίασης της αρμόδιας Επιτροπής του ΙΜΟ
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης
Απελευθερώθηκε το πλήρωμα του Galaxy Leader από τους Χούθι
Το κατασκευής 2002 Galaxy Leader είχε καταληφθεί τον Νοέμβριο του 2023 και έκτοτε το πλήρωμα του κρατούνταν από τους Χούθι
Ποια μηνύματα έστειλε ο νέος πρόεδρος του ΝΕΕ Γιώργος Αλεξανδράτος
Ο κ. Αλεξανδράτος έκανε λόγο -μεταξύ άλλων- για στήριξη των μικρών και μεσαίων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ενότητα του κλάδου
Capital Group - FORCE Technology: Στη Χίο ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου XR
Ο προσομοιωτής θα φιλοξενηθεί στο υπερσύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο της Capital Group, στο λιμάνι της Χίου
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
«Παζάρι» Στυλιανίδη – ακτοπλόων για τις αυξήσεις στα εισιτήρια - Ο λογαριασμός…
Για το «ψαλίδι» στις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο Ναυτιλίας θα ανεβάσει τα ναύλα για τις άγονες γραμμές
«H διώρυγα είναι και θα παραμείνει δική μας» - Η απάντηση του Παναμά στον Τραμπ
Άμεση ήταν η αντίδραση του προέδρου του Παναμά στις εξαγγελίες Τραμπ
Ερχεται «λαίλαπα» στην ακτοπλοΐα - Οι αυξήσεις στα εισιτήρια και το αγκάθι του κόστους
Ποιες λύσεις προτείνουν οι ακτοπλόοι για να μετριασθούν οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια