
Οι κατασκευαστές αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, όπως η Tesla και η Waymo, κάνουν την τεχνολογία πιο κοινότυπη για τους επιβάτες σε μερικές πόλεις των ΗΠΑ, δήλωσε ο CEO της Uber Ντάρα Κοσροβσάχι κατά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο.
Ωστόσο, υπογράμμισε πως η κλιμάκωση αυτής της τεχνολογίας για τη δημιουργία μεγάλων στόλων αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, αποδείχθηκε αρκετά πιο δύσκολη για την Uber.
ΗΠΑ: Πώς η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να χαλαρώσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα
«Πιστεύουμε ότι η εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας, είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει πολύ περισσότερο», είπε ο Κοσροβσάχι.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί ήδη μερικά αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα στο Φοίνιξ μέσω συνεργασίας με την Waymo. Η Uber και η Waymo πρόκειται να επεκτείνουν το εγχείρημά τους στην Ατλάντα και το Όστιν φέτος.
Σε μια επιστολή προς τους επενδυτές την Τετάρτη, ο Κοσροβσάχι σχολίασε πως «μένουν αρκετά κομμάτια του παζλ της κυκλοφορίας στην αγορά που πρέπει ακόμα να ενωθούν» προτού η Uber μπορέσει να χρησιμοποιήσει ευρέως τα αυτόνομα οχήματα.

Το αίσθημα ασφάλειας
Η Waymo εκτίμησε ότι τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητά της είναι πιο ασφαλή από τα οχήματα που οδηγούνται από ανθρώπους, αλλά καθώς οι νέοι πάροχοι εισέρχονται στην αγορά, τα αυτόνομα οχήματα ως κατηγορία «θα πρέπει να είναι τάξεις μεγέθους πιο ασφαλή από τους ανθρώπους οδηγούς για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού».
Ο Κοσροβσάχι σχολίσε σχετικά πως οι μεγάλοι στόλοι αυτοκινήτων χωρίς οδηγό θα απαιτούσαν επίσης χώρους στάθμευσης όταν δεν χρησιμοποιούνται, καθώς και καθαρισμό και συντήρηση.
«Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ένα μέσο μισθούμενο αυοτοδηγούμενο (AV) μπορεί να διανύσει έως και 100.000 μίλια το χρόνο, σε σύγκριση με ένα τυπικό ιδιωτικό όχημα με 10-15.000 μίλια το χρόνο», έγραψε ο Κοσροβσάχι. «Αυτό σημαίνει ότι τα AV πρέπει να χρεώνονται πολλές φορές την ημέρα και να συντηρούνται κάθε μήνα».
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV
Ο ρόλος των οδηγών της Uber
Οι οδηγοί της Uber, οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι εργολάβοι, είναι υπεύθυνοι για τις περισσότερες από αυτές τις εργασίες.
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε επίσης τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV. Η κυβέρνηση Τραμπ έχει υποδείξει ότι ενδέχεται να αναπτύξει μια ομοσπονδιακή προσέγγιση για τα αυτόνομα οχήματα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε επίσης ότι οι τιμές των αυτόνομων οχημάτων, που μπορεί να κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, θα πρέπει να μειωθούν προτού οι εταιρείες μπορέσουν να αγοράσουν πολλά από αυτά.
Οποιοσδήποτε διαθέτει μεγάλο δίκτυο AV θα πρέπει επίσης να ανταποκριθεί στη σχετική ζήτηση, κάτι που η Uber ήδη κάνει με τους οδηγούς της, σύμφωνα με τον CEO της Uber.
Τον Ιανουάριο, ο Κοσροβσάχι επισήμανε εξάλλου ότι δεν περίμενε ότι τα αυτόνομα οχήματα θα αντικαταστήσουν τα εκατομμύρια των οδηγών της Uber μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.


Latest News

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα