Στην έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους 7.729.725 ευρώ, προχώρησε χθες, 25 Νοεμβρίου, η βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ – ΚΡΙ. Όπως αναφέρεται σε σχετική σημερινή της ανακοίνωση η βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ – ΚΡΙ, το εν λόγω δάνειο είναι 3ετούς διάρκειας, χωρίς εξασφαλίσεις, και καλύφθηκε από την Alpha Bank AE.
Ο σκοπός του δανείου
Σκοπός του δανείου είναι η χρηματοδότηση επενδυτικού προγράμματος, που αναφέρεται στην επέκταση της υφιστάμενης παραγωγικής δυναμικότητας, καθώς και των κτιριακών υποδομών, το οποίο έχει ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 4399/2016.
Εν τω μεταξύ στο εννέαμηνο του 2025 ο κύκλος εργασιών της γαλακτοβιομηχανίας ανήλθε σε €259,69 εκατ. έναντι €207,48 εκατ. το 2024, παρουσιάζοντας αύξησης κατά 25,2%.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €72,16 εκ. έναντι €69,45 εκ. το εννεάμηνο 2024, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €42,94 εκ. έναντι €43,72 εκ., τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €38,13 εκ., έναντι €40,06 εκ. και τέλος τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε € 31,14εκ., έναντι €36,36 εκ. το εννεάμηνο 2024.
Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +28,7% σε αξία και +27,2% σε όγκο. Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +42,7%, ξεπερνώντας τα €140εκ.
Οι εξαγωγές της εταιρείας
Πλέον, οι εξαγωγές γιαουρτιού προσεγγίζουν το 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Η σημαντική ώθηση έρχεται από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου (+63%) και της Ιταλίας (+21%).
Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα €63εκ, παρουσιάζοντας αύξηση +5,8% σε αξία. Η εταιρεία αναφέρει ότι σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα.
Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις της εμφανίζουν αύξηση +8,3% σε αξία και προς τούτο συνετέλεσαν, κυρίως, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και η ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.
Η εταιρεία αναφέρει πως σημαντική είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων παγωτού στο εξωτερικό (+38,3%), με όχημα το Greek Frozen Yogurt και τις νέες συνεργασίες στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας.




































