Ναύλωση ρεκόρ στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πέτυχε η Euroseas, του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ένα από τα πλοία της, το containership Synergy Oakland, μεταφορικής ικανότητας 4.250 teu και κατασκευής 2009, ναυλώθηκε για διάστημα 60- 85 ημερών, με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα μεταξύ 195.000 και 202.000 δολαρίων την ημέρα, ανάλογα με το πότε θα παραδοθεί το πλοίο στο ναυλωτή.
Τα έσοδα από τη συμφωνία αναμένεται να διαμορφωθούν σε 12 έως 17 εκατ. δολάρια. Η νέα ναύλωση θα ξεκινήσει το δεύτερο μισό του Οκτωβρίου 2021, όταν το πλοίο θα απελευθερωθεί από την υφιστάμενη ναύλωση.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη νέα ναύλωση για το M/V Synergy Oakland για περίπου δύο έως τρεις μήνες με ημερήσιο ναύλο περίπου 200.000 δολαρίων την ημέρα. Αυτός είναι ο υψηλότερος ναύλος που έχει επιτευχθεί ποτέ από οποιοδήποτε πλοίο του στόλου μας και ένας από τους υψηλότερους που έχει επιτευχθεί ποτέ στον κλάδο μας. Η νέα ναύλωση εξασφαλίζει τουλάχιστον 12 εκατ. δολάρια εσόδων σε διάστημα δύο μηνών και, ενδεχομένως, έως και 17 εκατ. δολ. εάν επιλεγεί η μέγιστη περίοδος της ναύλωσης από τον ναυλωτή.
Σημειώνεται ότι προχθές η Euroseas ανακοίνωσε και την αγορά ενός containership μεταφορικής ικανότητας 1.740 teu, έτους ναυπήγησης 2006, αντί 25,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο αγοράσθηκε από την Lomar Shipping και θα απασχοληθεί με τριετή ναύλωση για περίπου 26.700 δολ ανά ημέρα σε ναυλωτή πρώτης κατηγορίας. Mε την προθήκη του πλοίου αυτού, ο στόλος της Euroseas φτάνει τα 15 containerships, ενώ έχει και δύο υπό ναυπήγηση.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία