Εντυπωσιακά κέρδη εξασφάλισε η Navios Maritime Partners από την πώληση σε τρίτο μέρος, δυο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ηλικίας 16 ετών και μεταφορικής ικανότητας 8.204 teu το κάθε ένα έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατ. δολ..
Πρόκειται για τα πλοία Navios Utmost και Navios Unite,T(πρώην YM Utmost και YM Unity) τα οποία είχε αποκτήσει ως Navios Conainers το 2018, αντί 67 εκατ. δολ μετά μάλιστα από σχετική απόφαση ειδική επιτροπής καθώς είχαν αγορασθεί από συγγενή εταιρεία του Ομίλου.
Η τιμή πώλησης που πέτυχε η Navios Partners επιβεβαιώνει την ισχυρή ζήτηση πλοίων που καταγράφεται ακόμη στην αγορά των containerships.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι τον προηγούμενο Νοέμβριο η Navios Partners ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίων για την ναυπήγηση τεσσάρων containerships 5.300 teu το ένα αντί 62,8 εκατ. δολ το κάθε πλοίο. Με τον υπολογισμό όλων των παραπάνω συναλλαγών ο στόλος της Navios Partners ελέγχει ένα στόλο από 54 dry bulk πλοία, 47 containerships και 45 δεξαμενόπλοια.
Mε αφορμή την ανακοίνωση πριν από λίγο των αποτελεσμάτων της εταιρείας, σε δηλώσεις της η κα. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Partners εξέφρασε την ικανοποίηση της για την πορεία της επιχείρησης στη χρήση 2021 σημειώνοντας ότι κατέγραψε έσοδα 713,2 εκατ. δολ., προσαρμοσμένα EBITDA 426,5 εκατ. δολ. και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 364,1 εκατ. δολ..
Η κα. Φράγκου πρόσθεσε ότι το 2021 ξανασχεδιάσθηκε η ναυτιλιακή εταιρεία και σήμερα η Navios Partners είναι μία από τις κορυφαίες εισηγμένες στο χρηματιστήριο ναυτιλιακές εταιρείες, με 15 τύπους πλοίων σε τρεις τομείς, εξυπηρετώντας περισσότερες από 10 τελικές αγορές. Κάθε τμήμα λειτουργεί ανεξάρτητα από το άλλο, για να μετριάσει τη μεταβλητότητα. Η ίδια συμπλήρωσε ότι η ποικιλομορφία θα μειώσει επαρκώς την αστάθεια και θα δημιουργήσει ευελιξία στη διαδικασία λήψης αποφάσεων επιχειρησιακών και οικονομικών.
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου