Κατέβασαν ταχύτητα οι αγοραπωλησίες πλοίων το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking.
Από τις αρχές του έτους μέχρι και τις 27 Μαρτίου φέτος, άλλαξαν χέρια 453 πλοία έναντι 520 πλοίων πέρυσι, με τους Έλληνες εφοπλιστές να παραμένουν βέβαια οι πιο δραστήριοι και πρωταγωνιστές των εξελίξεων, και να εστιάζουν στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
Συγκρίσεις
Ειδικότερα τα ελληνικά ναυτιλιακά συμφέροντα απέκτησαν στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, 67 πλοία (το 15% του συνόλου) εκ των οποίων 31 ήταν bulker και 33 δεξαμενόπλοια, επενδύοντας συνολικά 1,23 δις. δολ., ή το 14% των συνολικών κεφαλαίων που διατέθηκαν για αγορές πλοίων.
Πέρυσι την ίδια περίπου περίοδο οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν αγοράσει 129 πλοία επενδύοντας 2,1 δις. δολ. δίνοντας όμως περισσότερο έμφαση στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου καθώς είχαν ααποκτήσει πάνω από 80 πλοία αυτής της κατηγορίας.
Όπως συμβαίνει σταθερά τα τελευταία χρόνια μετά τους Έλληνες την πιο έντονη δραστηριότητα τις αγοραπωλησίες επιδεικνύουν οι κινέζοι εφοπλιστές οι οποίοι στη διάρκειας του πρώτου τριμήνου φέτος απέκτησαν 47 πλοία εκ των οποίων τα 31 bulkers επενδύοντας μόλις 0,89 δις. δολ.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης