Πρόσω ολοταχώς για το νέο κρουαζιερόπλοιό της, το Utopia of the Seas, έβαλε η Royal Caribbean International. Το Utopia of the Seas είναι το δεύτερο πλοίο της Royal Caribbean που θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και το πρώτο πλοίο της σειράς Oasis με κινητήρα LNG. Την 1η Ιουλίου στο ναυπηγείο Chantiers de l’Atlantique στο Saint-Nazaire της Γαλλίας πραγματοποιήθηκε τελετή έναρξης ναυπήγησης του κρουαζιερόπλοιου που θα παραδοθεί την άνοιξη του 2024.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το βιβλίο παραγγελιών της παγκόσμιας κρουαζιέρας, υπό παραγγελία στα ναυπηγεία είναι συνολικά 75 κρουαζερορόπλοια που αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το 2027. Εξ αυτών τα 24 θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα 75 νεότευκτα αντιπροσωπεύουν μια λογιστική αξία 48,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και λίγο κάτω από 170.000 κουκέτες. Τα πλοία κατά μέσο όρο μπορούν να φιλοξενήσουν 2.256 επισκέπτες το καθένα, το μέσο κόστος κατασκευής είναι 646 εκατομμύρια δολάρια.
Διαβάστε επίσης – Odyssey of the Seas: Μια πλωτή πολιτεία στα νερά του Αιγαίου
Ορόσημο η κατασκευή του Utopia of the Seas
«Οι εργασίες έναρξης κατασκευής του Utopia of the Seas αντιπροσωπεύουν το πρώτο ορόσημο ενός απίστευτου πλοίου και το επόμενο βήμα προς ένα πιο τολμηρό, συναρπαστικό μέλλον για τη Royal Caribbean και τις διακοπές», δήλωσε ο Michael Bayley, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Royal Caribbean International. «Το ντεμπούτο του Utopia το 2024, μετά το Icon of the Seas που θα σαλπάρει το φθινόπωρο του 2023, θα βασιστεί σε ένα νέο, συναρπαστικό κεφάλαιο που θα επαναπροσδιορίσει τις οικογενειακές διακοπές και τις αποδράσεις για όλες τις ηλικίες με τρόπους που σύντομα θα αποκαλύψουμε».
Μακροχρόνια ναυτική παράδοση
Στην τελετή, οι ομάδες εργασίας που θα κατασκευάσουν το Utopia παρακολούθησαν την τοποθέτηση νομισμάτων νέας κοπής στο πρώτο χαλύβδινο μπλοκ 948 τόνων του πλοίου. Σύμφωνα με την μακροχρόνια ναυτική παράδοση τα νομίσματα, που αντιπροσωπεύουν τη Royal Caribbean και το Chantiers de l’Atlantique, θα φέρουν τύχη κατά τη διαδικασία κατασκευής και ενώ το πλοίο θα βρίσκεται στη θάλασσα.
«Σήμερα μαζί με την Royal Caribbean International γιορτάζουμε μια σημαντική παράδοση και ένα ορόσημο για το Utopia of the Seas», δήλωσε ο Laurent Castaing, Γενικός Διευθυντής του Chantiers de l’Atlantique.
Ως το δεύτερο πλοίο της Royal Caribbean που θα τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το Utopia θα ενισχύσει την εδώ και δεκαετίες δέσμευση για το περιβάλλον της Royal Caribbean. Η τεχνολογία LNG του πλοίου θα αποτελέσει μέρος των ήδη φιλικών προς το περιβάλλον πρωτοβουλιών που εφαρμόζει η Εταιρεία στα πλοία της, όπως είναι η σύνδεση με ηλεκτρική ενέργεια από την ξηρά έως τα συστήματα παραγωγής ενέργειας από αποβαλλόμενη θερμότητα.
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias