Το παρθενικό του ταξίδι με προορισμό το… διαλυτήριο αναμένεται να κάνει το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II, το οποίο επρόκειτο να είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητά του.

Συγκεκριμένα, το υπό ναυπήγηση Global Dream II, είχε σχεδιαστεί να μεταφέρει πάνω από 9.000 επιβάτες και είχε σχεδόν ολοκληρωθεί η κατασκευή του στο MV Werften της Γερμανίας. Ωστόσο, η εταιρεία Dream Cruises με έδρα την Ασία, που είχε παραγγείλει το πλοίο μαζί με το αδελφό του Global Dream, κατέρρευσε μαζί με τη μητρική της Genting Hong Kong, εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από την πανδημία.

Επιπλέον, το ναυπηγείο MV Werften υπέβαλε αίτηση πτώχευσης τον Ιανουάριο του 2022 και οι διαχειριστές δεν μπορούσαν να βρουν αγοραστή για το Global Dream II, το οποίο τελικά πωλήθηκε για σκραπ. Ο διαχειριστής του ναυπηγείου Κριστόφ Μόργκεν είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι το πλοίο έπρεπε να απομακρυνθεί από τη γιάρδα μέχρι το τέλος του έτους επειδή το ναυπηγείο είχε πουληθεί στη Thyssenkrupp, η οποία σχεδιάζει να ναυπηγεί στρατιωτικά σκάφη.

Το Global Dream II και το αδελφό του Global Dream – το οποίο έχει ολοκληρωθεί κατά 80% και δεν θα οδηγηθεί ακόμη προς διάλυση – θα ήταν τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στον κόσμο σε χωρητικότητα επιβατών. Με χωρητικότητα 208.000 dwt, τα πλοία αυτά θα ήταν από κοινού τα έκτα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια σε μέγεθος, ακριβώς πίσω από τα πέντε πλοία της κατηγορίας Oasis της Royal Caribbean Cruises.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα