Δυο δάνεια συνολικού ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ έλαβε η ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi Euromed, του Ομίλου Grimaldi από την Τράπεζα Intesa Sanpaolo για την χρηματοδότηση της αγοράς των νεότευκτων πλοίων Eco Mediterranea και Eco Adriatica, του δέκατου και ενδέκατου αντίστοιχα της κλάσης Grimaldi Green 5th Generation (GG5G). Η συναλλαγή επιβεβαιώνει την υποστήριξη της Intesa Sanpaolo στην ενεργειακή μετάβαση και τις επενδύσεις που σχετίζονται με το National Recovery and Resilience Plan (NRRP), τονίζεται σε ανακοίνωση του Ιταλικού Ομίλου.
Και οι δύο πιστωτικές γραμμές συνοδεύονται από μηχανισμό τιμολόγησης που συνδέεται με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων ESG (περιβαλλοντικών, κοινωνικών και εταιρικής διακυβέρνησης). Οι στόχοι βιωσιμότητας περιλαμβάνουν, αφενός, τη σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων και, αφετέρου, την επέκταση της χρήσης και εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων στα πλοία.
Διαβάστε επίσης: Όμιλος Grimaldi: Ναυπηγεί πλοία που χρησιμοποιούν αμμωνία ως καύσιμο
Κινητήρες τελευταίας γενιάς
Οι κινητήρες τελευταίας γενιάς του Eco Mediterranea και του Eco Adriatica επιτρέπουν τη μείωση στο μισό των εκπομπών CO2 και τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων, ενώ οι μπαταρίες λιθίου επί του σκάφους, χάρη στην ικανότητά τους να επαναφορτίζονται κατά την πλοήγηση, θα εξασφαλίσουν την επίτευξη του στόχου «μηδενικές εκπομπές στο λιμάνι», υποστηρίζει ο όμιλος.
Ο Richard Zatta, Global Corporate Head του τμήματος IMI Corporate & Investment Banking της Intesa Sanpaolo, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι ο Όμιλος Grimaldi έχει δείξει από καιρό τη σταθερή δέσμευση του για τη βελτίωση του περιβαλλοντικού του προφίλ αειφορίας. Από την πλευρά του ο Diego Pacella, Διευθύνων Σύμβουλος της Grimaldi Euromed S.p.A., σχολίασε ότι η σειρά πλοίων Eco, που χρηματοδοτείται από αυτή τη συναλλαγή, είναι εξαιρετικά καινοτόμα και προηγμένη από την άποψη της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης