Ένας σύγχρονος, εξελιγμένος και τελευταίας τεχνολογίας «κέρβερος» επιστρατεύεται για να εξασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά ενός προϊόντος σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Το «Cerberus» που πήρε το όνομα του από το τέρας της ελληνικής μυθολογίας, ένα καινοτόμο σύστημα παρακολούθησης ολόκληρης της διαδρομής ενός προϊόντος εντός της εφοδιαστικής αλυσίδας αναπτύσσεται από τρεις εταίρους μεταξύ των οποίων και η Golden Cargo του Ομίλου Golden Union.
Οι άλλοι δύο εταίροι είναι το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ) και ο Αυστριακός όμιλος υψηλής τεχνολογίας Austria Card Holdings.
O «Κέρβερος»
Τι περιλαμβάνει
- συσκευή ασύρματης ανίχνευσης των τιμών των προδιαγραφών ασφαλείας του ευπαθούς φορτίου καθώς και της τοποθεσίας του,
- ασφαλείς διασυνδέσεις (secure APIs) με τις βάσεις δεδομένων του συστήματος και
- πλατφόρμα παρακολούθησης της τήρησης των τιμών των προδιαγραφών ασφαλείας του ευπαθούς φορτίου.
Σε πτωτική πορεία οι ναύλοι σε παγκόσμιο επίπεδο
Οι στόχοι
- Ανάπτυξη ασύρματων αισθητήρων μίας χρήσης με χαμηλό κόστος ανίχνευσης
- Ανάπτυξη προσαρμοστικών ασύρματων αισθητήρων με δυνατότητες θερμικής διείσδυσης
- Ανάπτυξη πλατφόρμας παρακολούθησης
- Ανάπτυξη τεχνολογίας ασφαλούς ανταλλαγής και αποθήκευσης δεδομένων ανίχνευσης
Οι εταίροι
Πιο συγκεκριμένα, το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ), ιδρύθηκε το 2000 και αποτελεί μέρος της μεγαλύτερης ομάδας του ΕΚΕΤΑ. Το ΙΜΕΤ είναι ένας εξαιρετικά αναγνωρισμένος ερευνητικός φορέας που προσφέρει εξειδικευμένη βασική και εφαρμοσμένη έρευνα και τεχνικές υπηρεσίες σε όλους τους τομείς των μεταφορών.
H Austria Card Holdings, Αυστριακός όμιλος υψηλής τεχνολογίας πληροφορικής σε θέματα Hardware Embedded Security, έχει διεθνή παρουσία με τρία τμήματα, Austria Card, Inform και Nautilus, στους τομείς της Ψηφιακής Ασφάλειας (Digital Security), της Διαχείρισης Πληροφοριών (Information Management) και του IoT αντιστοίχως.
Η Golden Cargo, εταιρία διεθνών μεταφορών με διεθνή παρουσία που παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες διαμεταφοράς, αποθήκευσης και διαχείρισης εμπορευμάτων, σε πληθώρα επιχειρηματικών τομέων ανά τον κόσμο με κύριο αντικείμενο την μεταφορά ανταλλακτικών πλοίων, ευπαθών και φαρμακευτικών εμπορευμάτων.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία