Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την έναρξη των θαλάσσιων δοκιμών του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου στον κόσμο, με τα φινλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku να ανακοινώνουν πως τον Ιούνιο ξεκινούν τα sea trials του «Icon of the Seas».
Όπως τονίζεται, πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό ορόσημο επτά χρόνια μετά την παραγγελία του πλοίου από την «Royal Caribbean International».
«Οι θαλάσσιες δοκιμές του Icon of the Seas πλησιάζουν με γοργούς ρυθμούς! Το Icon έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τις θαλάσσιες δοκιμές του στα μέσα Ιουνίου», ανακοίνωσε η Meyer Turku σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ το ναυπηγείο έχει αρχίσει να δίνει ρεύμα στο πλοίο και να δοκιμάζει στοιχεία του μηχανοστασίου, θα είναι η πρώτη φορά που το τεράστιο κρουαζιερόπλοιο θα μετακινηθεί από την αποβάθρα με δική του ισχύ.
Η Fincantieri παρέδωσε δύο υπερπολυτελή πλοία στην Oceania και την Viking
Πρωτοποριακό
Το νέο κρουαζιερόπλοιο θεωρείται πρωτοποριακό για τη Royal Caribbean International και τον κλάδο της κρουαζιέρας. Με χωρητικότητα 250.800 μ.τ., θα είναι σχεδόν έξι% μεγαλύτερος σε όγκο από το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Wonder of the Seas», της ίδιας εταιρείας. Σε μήκος, είναι μόνο 3,05 μέτρα πιο μακρύ, με τις μεγαλύτερες διαφορές να εντοπίζονται στο μηχανοστάσιο. Το «Icon of the Seas» είναι ένα κρουαζιερόπλοιο διπλού καυσίμου LNG με έξι κινητήρες Wärtsilä που παράγουν συνολικά 67.500 kW. Επιπλέον, διαθέτει κυψέλες καυσίμου και σύστημα ανάκτησης θερμότητας καθώς και λίπανση αέρα στη γάστρα.
«Οι δοκιμές στη θάλασσα είναι ένα από τα πιο σημαντικά ορόσημα στην πορεία ενός πλοίου προς την ολοκλήρωση», λέει η Meyer Turku. «Οι δοκιμές στη θάλασσα είναι ένας τρόπος δοκιμής όλων των χαρακτηριστικών του πλοίου που δεν μπορούν να δοκιμαστούν ενώ είναι ελλιμενισμένο και ότι κάθε λειτουργία στο πλοίο γίνεται όπως προβλέπεται. Χρησιμοποιούνται επίσης δοκιμές στη θάλασσα για να διασφαλιστεί ότι τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών είναι εκεί που πρέπει. Οι θαλάσσιες δοκιμές του Icon είναι σημαντικές για να διασφαλιστεί ότι όλος ο κύριος εξοπλισμός του πλοίου, όπως ο εξοπλισμός πρόωσης, οι κύριες μηχανές και οι ηλεκτρομηχανές, οι προωθητήρες και τα σταθεροποιητικά πτερύγια λειτουργούν όπως πρέπει».
Το «Icon of the Seas» αναμένεται να παραδοθεί προς το τέλος του 2023 και να τεθεί σε υπηρεσία τον Ιανουάριο του 2024 πραγματοποιώντας 7ήμερες κρουαζιέρες στην Καραϊβική.
Το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο κατηγορίας Icon αναμένεται να παραδοθεί το 2025 και θα ακολουθήσει ένα τρίτο πλοίο της κατηγορίας το 2026.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης