Η Silversea Cruises, εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Royal Caribbean, ανακοίνωσε την καθέλκυση του νέου κρουαζιερόπλοιου «Silver Nova» στο ναυπηγείο Meyer Werft της Γερμανίας, χαρακτηρίζοντάς το ως το «πρώτο υβριδικό, πολυτελές κρουαζιερόπλοιο, με μηδενικές εκπομπές ρύπων στο λιμάνι».
Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 54.700 τόνων είναι το πρώτο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο που σχεδιάστηκε για την Silversea Cruises από τότε που η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Royal Caribbean Group πριν από λίγα χρόνια. Είναι το πρώτο από τα δύο πολυτελή πλοία που παραγγέλθηκαν, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των στόχων για υπερπολυτελεία και υψηλή τεχνολογία. Την ίδια εβδομάδα που το Silver Nova έπεσε στο νερό στη Γερμανία, η Fincantieri στην Ιταλία παρέδωσε τόσο το «Viking Saturn» όσο και το «Vista» της Oceania Cruises, επίσης μικρότερα, πολυτελή κρουαζιερόπλοια.
Κρουαζιέρα: Φέρνει 10,8 εκατ. ευρώ στη Θεσσαλονίκη
Το «Silver Nova» θα είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean Group που θα λειτουργεί με LNG ως κύρια πηγή καυσίμου. Έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε υπηρεσία τον Αύγουστο του 2023 ως το δωδέκατο πλοίο στον στόλο της Silversea. Η εταιρεία κατασκευάζει επίσης το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Utopia of the Seas», το οποίο θα τεθεί σε υπηρεσία στις αρχές του 2024 χρησιμοποιώντας και αυτό LNG.
Τεχνολογικές καινοτομίες
Εκτός από τη χρήση LNG ως κύριο καύσιμο, το «Silver Nova» ενσωματώνει και άλλες τεχνολογικές καινοτομίες, όπως ένα σύστημα ισχύος κυψελών καυσίμου και μπαταριών που έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείακού τμήματος ενώ το κρουαζιερόπλοιο βρίσκεται στο λιμάνι. Το σύστημα θα έχει ισχύ τεσσάρων μεγαβάτ και η λειτουργία με τις μπαταρίες έχει σχεδιαστεί για την εξάλειψη των εκπομπών στο λιμάνι.
Η γάστρα του «Silver Nova» διαθέτει επίσης ένα υδροδυναμικό σχήμα ως μέρος ενός σχεδίου που η Silversea αναφέρει ότι υπερβαίνει τον Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) του ΙΜΟ κατά 25%. Αναμένουν ότι το υβριδικό σχέδιο θα επιτρέψει στο πλοίο να επιτύχει συνολική μείωση των εκπομπών κατά 40% σε σύγκριση με τα παλαιότερα κρουαζιερόπλοια κατηγορίας Muse.
Κάθε πλοίο της κατηγορίας έχει καταλύματα για 728 επιβάτες και θα μεταφέρει πλήρωμα 556 ατόμων. Η Silversea έχει σχεδιάσει τα πλοία χρησιμοποιώντας μια οριζόντια διάταξη και ασύμμετρο σχεδιασμό με θέα στο νερό και το λιμάνι. Διαθέτουν επίσης τη μεγαλύτερη ποικιλία από μπαρ, σαλόνια και εστιατόρια από οποιοδήποτε υπερπολυτελές πλοίο.
Το «Silver Nova» θα κάνει την πρώτη του σεζόν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, ενώ για το χειμώνα 2023-2024, θα επανατοποθετηθεί στην Καραϊβική και τη Νότια Αμερική.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης