Αύξηση στη ζήτηση ανδρικών κοσμημάτων καταγράφεται τα τελευταία χρόνια με τις παγκόσμιες πωλήσεις να ανεβαίνουν κατά 9% σε ετήσια βάση το 2020.
Στα γυναικεία κοσμήματα η αύξηση την αντίστοιχη περίοδο ήταν 4%, ενώ οι έμποροι λιανικής και τα brand αναφέρουν αυξημένες πωλήσεις από άνδρες που αγοράζουν δαχτυλίδια, βραχιόλια και κολιέ.
Τα είδη ανδρικών κοσμημάτων διπλασιάστηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, με τα μαργαριταρένια κολιέ και τα βραχιόλια με χάντρες να πρωτοστατούν.
Στο «σφυρί» ένα εξαιρετικά σπάνιο ρουμπίνι
Οι προτιμήσεις των ανδρών για το ασήμι και τον λευκόχρυσο δίνουν ώθηση στις πωλήσεις όπως και δημοφιλή είδη, βραχιόλια με χάντρες, δαχτυλίδια με σφραγίδες και καρφίτσες, σύμφωνα με στοιχεία του BoF.
Μπραντ Πιτ και Weeknd
Η Veert, μάρκα κοσμημάτων unisex, έχει αποκτήσει πολλούς άντρες πελάτες, συμπεριλαμβανομένων διάσημων όπως ο Μπραντ Πιτ και ο Weeknd. Η Τζούλια Λανγκ βετεράνος του μάρκετινγκ, η οποία ίδρυσε την εταιρεία είδε τις πωλήσεις να τριπλασιάζονται το περασμένο έτος. Συνταγή επιτυχίας ήταν η διαφημιστική καμπάνια με άνδρες να φορούν τα κοσμήματα του brand και όχι μοντέλα γυναίκες να επιδεικνύουν σκουλαρίκια σε σχήμα καρδιάς και μαργαριταρένια κολιέ.
Η εταιρεία Browns σημείωσε τριψήφια αύξηση στις πωλήσεις ανδρικών κοσμημάτων τις τελευταίες τρεις σεζόν, με επικεφαλής τις μάρκες Blue Burnham, Spinelli Kilcollin και τη Βρετανίδα σχεδιάστρια κοσμημάτων Shola Branson.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, επωφελούμενοι από τη ζήτηση από την πλευρά των ανδρών, οι έμποροι λιανικής αναζητούν τώρα είδη που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές προτιμήσεις τους για κοσμήματα, κυρίως από ασήμι και λευκόχρυσο.
«Οι άντρες φορούν όλο και περισσότερα κοσμήματα» ανέφερε ήδη από το 2017 η Καρολίν Γκασπάρ ιδρύτρια της Akillis, γαλλικής μάρκας κοσμημάτων που ειδικεύεται επίσης στα unisex κοσμήματα. «Τα εμπόδια πέφτουν και οι νεότεροι άνδρες έχουν αυτοπεποίθηση να εκφράσουν τη δική τους άποψη» τόνισε.
Όμως τα ανδρικά κοσμήματα είναι μία από τις πολλές τάσεις της μόδας που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε μεγάλο βαθμό χάρη στους influencers και τους διάσημους στο Tik Tok.
Latest News
Ποιος Ρώσος ολιγάρχης ζητά αποζημίωση μαμούθ 15 δισ. από το Λουξεμβούργο
Ο πρώτος ολιγάρχης που ζητά αποζημίωση για τις κυρώσεις σε βάρος του λόγω της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία
Ο «πόλεμος» των μενού των 5 δολαρίων - Η Burger King μπαίνει στο παιχνίδι
Οι αλυσίδες fast-food προσπαθούν να προσελκύσουν τους καταναλωτές
Οι «Παρασκευές από το σπίτι» έρχονται για να μείνουν - Κερδίζει έδαφος η υβριδική εργασία
Πώς αλλάζει το μεταπανδημικό πεδίο της αγοράς εργασίας
Μετά τη «σιωπηρή παραίτηση» οι «σιωπηρές διακοπές» - Το νέο όπλο στα χέρια των millennialls
Ορισμένοι εργαζόμενοι έχουν ξεκινήσει να παίρνουν άδειες χωρίς να ενημερώσουν τα αφεντικά τους
Καμία ευρωπαϊκή φοροελάφρυνση - Τι ζητά η Γερμανία για Shein και Temu με στόχο τις χαμηλές τιμές
Τα προϊόντα που αγοράζονται διαδικτυακά από χώρες εκτός ΕΕ, δεν υπόκεινται σε τελωνειακούς δασμούς, εάν η αξία τους είναι κάτω από 150 ευρώ
Πανέτα (ΕΚΤ): Αυξάνεται η συναίνεση για την μείωση των επιτοκίων
Οι Ιταλικές τράπεζες πρέπει να φύγουν από τη Ρωσία, δήλωσε
Ο Ίλον Μασκ δημιουργεί έναν υπερυπολογιστή τεχνητής νοημοσύνης
Ο Μασκ δήλωσε ότι θέλει να θέσει σε λειτουργία τον υπερυπολογιστή μέχρι το φθινόπωρο του 2025
Σε ποια χώρα είναι σχεδόν αδύνατο να πληρώσεις με μετρητά;
Είναι τόσο δύσκολο να πληρώνεις μετρητά στην Κίνα που η κυβέρνηση επέβαλε πρόστιμο σε ένα KFC επειδή δεν δεχόταν... χαρτονομίσματα
Άτακτη φυγή - Γιατί οι βουλευτές εγκαταλείπουν Σούνακ και Τόρις
Μέχρι στιγμής 78 Συντηρητικοί βουλευτές άνοιξαν την πόρτα της εξόδου από τους Τόρις
Τι ανησυχεί τους ψηφοφόρους στις Ευρωεκλογές
Θα προσέλθουν στις κάλπες με δύο βασικές ανησυχίες: τον υψηλό πληθωρισμό και τις αυξημένες τιμές των καυσίμων