Ρομποτικά οχήματα που κινούνται με τεχνητή νοημοσύνη, θα μπορούσαν να αρχίσουν να παραδίδουν δέματα τροφίμων σε ζώνες συγκρούσεων και καταστροφών ήδη από το επόμενο έτος, σε μια κίνηση που στοχεύει να σώσει τη ζωή πολλών εργαζομένων στον τομέα των φιλανθρωπικών οργανώσεων, δήλωσε στο Reuters αξιωματούχος του Παγκόσμιου Επισιτιστικού Προγράμματος (WFP).
Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ηνωμένων Εθνών, οι επιθέσεις κατά των εργαζομένων στον τομέα της ανθρωπιστικής βοήθειας έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια εν μέσω του υψηλότερου αριθμού βίαιων συγκρούσεων από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Για παράδειγμα το WFP, η υπηρεσία επισιτιστικής βοήθειας του ΟΗΕ, έχει ήδη χάσει τρεις εργαζομένους φέτος στη σύγκρουση στο Σουδάν.
«Μερικές φορές είναι πολύ επικίνδυνο να στείλεις οδηγό ή προσωπικό του WFP. Επομένως, η χρήση αυτής της τεχνολογίας θα μπορούσε να είναι πραγματικά μια αλλαγή», υποστήριξε ο Bernhard Kowatsch, επικεφαλής του τμήματος καινοτομίας του WFP.
Ο Kowatsch μίλησε στο Reuter, στο περιθώριο μιας διάσκεψης που διοργάνωσε η Διεθνής Ένωση Τηλεπικοινωνιών στη Γενεύη για να υποστηρίξει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει στην επίτευξη των παγκόσμιων στόχων του ΟΗΕ , όπως η εξάλειψη της πείνας.
Προβλήματα στις μετακινήσεις
Τα φορτηγά είναι αμφίβια και μπορούν να μεταφέρουν περίπου 1-2 τόνους τροφής το καθένα.
Η ιδέα αποτυπώθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της μάχης στο Χαλέπι της Συρίας, μεταξύ 2012 και 2016, όταν εργαζόμενοι στην ανθρωπιστική βοήθεια αγωνιούσαν να βρουν βοήθεια σε πολιορκημένα μέρη της πόλης, είπε ο Kowatsch.
Οι ρίψεις από αέρως ήταν ακριβές και απαιτούσαν μεγάλους χώρους που δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι σε αυτό το τμήμα της Συρίας, πρόσθεσε.
Και υπογράμμισε ότι η υπηρεσία του ΟΗΕ χρησιμοποιεί ήδη περίπου 50 από τα οχήματα στο Νότιο Σουδάν, αλλά προς το παρόν απαιτούν οδηγούς. Ως μέρος του έργου AHEAD (Αυτονομες συσκευές ανθρωπιστικής βοήθειας έκτακτης ανάγκης) με το Γερμανικό Αεροδιαστημικό Κέντρο (DLR), το WFP θα τα δοκιμάσει τα οχήματα χωρίς οδηγούς στις αρχές του επόμενου έτους.
Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται για να συνδυάσει δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από διάφορες πηγές, συμπεριλαμβανομένων των δορυφόρων και των αισθητήρων, επιτρέποντας στους οδηγούς από απόσταση να κατευθύνουν τα οχήματα.
Τέλος, ο Kowatsch ανέφερε ότι το πρώτο μέρος για την ανάπτυξη των συγκεκριμένων οχημάτων θα είναι το Νότιο Σουδάν, όπου περίπου 7,7 εκατομμύρια άνθρωποι αντιμετωπίζουν σοβαρή επισιτιστική ανασφάλεια και οι πλημμύρες εμποδίζουν την πρόσβασ.
Latest News
Πού βρίσκεται η Apple στην κούρσα της τεχνητής νοημοσύνης;
Οι μέτοχοι την πιέζουν να λανσάρει προϊόντα με τεχνητή νοημοσύνη
Το λυκαυγές των ρομπότ-φονιάδων και οι ρόλος της ΑΙ
Καθώς τα αυτόνομα drone φτάνουν στην πρώτη γραμμή στην ρωσο-ουκρανική σύρραξη μεγαλύτερες χώρες όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ παρακολουθούν
Θέλει να «φάει» τους μεγάλους παίκτες - Ο αγώνας δρόμου της Alibaba
Επόμενες στάσεις για τον κινεζικό κολοσσό, το Μεξικό, η Ταϊλάνδη, η Μαλαισία και η Νότια Κορέα, με επενδύσεις και στο cloud computing
«Βρέχει» δισεκατομμύρια στην τεχνητή νοημοσύνη
Τα 7 πρόσωπα που «τρέχουν» τις εξελίξεις
Επενδύσεις 9 δισ. στην ΑΙ κυνηγά η Softbank - Στόχος νέα μεγάλα deals
Τα νέα μεγάλα σχέδια του ιαπωνικού ομίλου
Χόλιγουντ ή AI; - Το παρασκήνιο της κόντρας Σκάρλετ Γιόχανσον και OpenAI
Στο επίκεντρο, η χρήση του έργου των καλλιτεχνών στην εποχή της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης
Δύσκολα τα πράγματα για την Nvidia στην Κίνα - Γιατί ρίχνει τις τιμές
Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός στην Κίνα είναι προειδοποιητικό καμπανάκι για τους επενδυτές της Nvidia
Ποιος είναι ο ανταγωνιστής του Google Translate που «χτύπησε» κεφαλαιοποίηση 2 δισ. δολ.
Ποιος ο σχεδιασμός της επόμενης ημέρας για την ανερχόμενη εταιρεία
Η Alexa γίνεται 10 χρονών και αποκτά... τεχνητή νοημοσύνη
Τα σχέδια της Amazon για να προλάβει τον ανταγωνισμό
Όσοι προσλαμβάνονται στην JPMorgan εκπαιδεύονται στην ΑΙ
Ο CEO της τράπεζας Τζέιμι Ντίμον παρομοίασε την AI με την επίδραση της τυπογραφίας και της ατμομηχανής