Μια μπαταρία φορητού ασυρμάτου προκάλεσε ζημιές ύψους 3 εκατ. δολ σε ένα δεξαμενόπλοιο. Η υπερθέρμανση της μπαταρίας ενός φορητού ασυρμάτου που βρίσκονταν στη γέφυρα του πλοίου ήταν αιτία εκδήλωσης πυρκαγιάς σε ένα δεξαμενόπλοιο πέρυσι, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στο Μπατόν Ρουζ της Λουϊζιάνα, ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή το Αμερικάνικο Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (National Transportation Safety Board-NTSB). Η πυρκαγιά είχε ως αποτέλεσμα ζημιές ύψους 3 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλοίο.
Ελευσίνα: Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου «SLOPS»
Το πετρελαιοφόρο S-Trust ήταν ελλιμενισμένο στον τερματικό σταθμό Genesis Port Allen στις 13 Νοεμβρίου 2022, όταν ξέσπασε πυρκαγιά στη γέφυρα. Η πυρκαγιά προκλήθηκε από την έκρηξη κυψέλης σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενός φορητού ασυρμάτου υπερυψηλών συχνοτήτων. Οι μπαταρίες και οι φορτιστές για τους φορητούς ασυρμάτους βρίσκονταν στο τραπέζι επικοινωνιών στη γέφυρα.
Το πλήρωμα του πλοίου έσβησε τη φωτιά. Τα συστήματα πλοήγησης, επικοινωνίας και συναγερμού του S-Trust υπέστησαν ζημιές που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.
Θερμική διαφυγή
Οι εκρήξεις των κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου προκαλούνται συνήθως από θερμική διαφυγή, μια χημική αντίδραση που μπορεί να προκαλέσει ανάφλεξη και έκρηξη της κυψέλης. Μια κυψέλη μπαταρίας ιόντων λιθίου μπορεί να παρουσιάσει αυθόρμητα θερμική διαφυγή εάν υποστεί βλάβη, βραχυκύκλωμα, υπερθέρμανση, ελάττωμα ή υπερφόρτιση.
Στη συνέχεια το NTSB αναφέρει ορισμένες οδηγίες προς τα πληρώματα των πλοίων με στόχο να προλαβαίνουν τις θερμικές διαφυγές από τις μπαταρίες, όπως να ακολουθούν τις οδηγίες των κατασκευαστών για τη φροντίδα και τη συντήρηση των μπαταριών ιόντων λιθίου, να απομακρύνουν σωστά τις κατεστραμμένες μπαταρίες, να αποφεύγουν τη φόρτιση χωρίς επίβλεψη και να κρατούν τις μπαταρίες και τους φορτιστές μακριά από πηγές θερμότητας και εύφλεκτα υλικά.
«Οι εταιρείες θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου και οι συσκευές που χρησιμοποιούν συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου είναι πιστοποιημένες από το Underwriters Laboratory ή άλλον αναγνωρισμένο οργανισμό», αναφέρεται στην έκθεση.
Latest News
Πως θα γίνει πιο φιλικό για τους επιβάτες το λιμάνι του Πειραιά
Στο επίκεντρο τα έργα βελτίωσης του λιμανιού
Οι νέοι δασμοί των ΗΠΑ σε κινεζικά προϊόντα, η ναυτιλία και τα οφέλη για Βιετνάμ και Μεξικό
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού προετοιμάζονται για μια νέα διαταραχή
Σχεδόν 150.000 containers έχασε ο Πειραιάς λόγω Χούθι
Τα σχέδια των Κινέζων για στήριξη του λιμανιού
Νέο χτύπημα Χούθι σε ελληνόκτητο πλοίο με βαλλιστικό πύραυλο
Επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο δέχθηκε ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά που πλέει στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης