Η δανέζικη εταιρεία Maersk ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει προγραμματίσει τον διάπλου αρκετών δεκάδων πλοίων με εμπορευματοκιβώτια από τη Διώρυγα του Σουέζ και την Ερυθρά Θάλασσα τις επόμενες αρκετές εβδομάδες, μετά την αναστολή των διελεύσεων από την περιοχή νωρίτερα αυτό τον μήνα λόγω του κινδύνου επιθέσεων.
Το χρονοδιάγραμμα συνεχίζει να υπόκειται σε αλλαγές ανάλογα με τα σχέδια έκτακτης ανάγκης που μπορεί να εκπονηθούν τις επόμενες ημέρες, πρόσθεσε η εταιρία.
Ο ναυτιλιακός κολοσσός δήλωσε στις 24 Δεκεμβρίου ότι ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Ερυθρά Θάλασσα, επικαλούμενος την ανάπτυξη της υπό τις ΗΠΑ στρατιωτικής επιχείρησης για την προστασία σκαφών απέναντι σε επιθέσεις από τους υποστηριζόμενους από το Ιράν αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
«Τρομοκρατούν« οι επιθέσεις των Χούθι – Στο 100% πάνω οι ναύλοι
Μεταξύ των σκαφών που αναφέρονται σε ενημερωτικό που εστάλη προς τους πελάτες σήμερα περιλαμβάνεται το Maren Maersk, που απέπλευσε από την Ταγγέρη στις 24 Δεκεμβρίου και θα «συνεχίσει μέσω της Διώρυγας του Σουέζ» με εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης στη Σιγκαπούρη την 14η Ιανουαρίου.
Από τις 19 Δεκεμβρίου, η Maersk άλλαξε τον πλου των σκαφών της, στέλνοντάς τα γύρω από την Αφρική και περνώντας από το Ακρωτήρι Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις, χρεώνοντας τους πελάτες επιπλέον ναύλα και πρόσθετες εβδομάδες σε χρόνο για τη μεταφορά προϊόντων από τη Ασία στην Ευρώπη και την ανατολική ακτή της Βόρειας Αμερικής.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν πριν αό λίγες ημέρες ότι ξεκινούν μια πολυεθνική επιχείρηση για την προστασία του εμπορίου στην Ερυθρά Θάλασσα από τους αντάρτες Χούθι που υποστηρίζονται από το Ιράν, οι οποίοι εκτοξεύουν drones και πυραύλους σε διεθνή πλοία από τον περασμένο μήνα, σε «απάντηση» στον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα.
«Από την Κυριακή, 24 Δεκεμβρίου 2023, λάβαμε επιβεβαίωση ότι η προηγουμένως ανακοινωθείσα πολυεθνική πρωτοβουλία ασφάλειας Operation Prosperity Guardian (OPG) έχει πλέον δημιουργηθεί και αναπτυχθεί για να επιτρέψει να ξαναρχίσει στο θαλάσσιο εμπόριο να διέρχεται από την Ερυθρά Θάλασσα / Κόλπο του Άντεν και τη Διώρυγα του Σουέζ ως πύλης μεταξύ Ασίας και Ευρώπης», δήλωσε η Maersk την Κυριακή.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία