Την ένταξη της ενεργειακής αναβάθμισης του Ζαππείου Μεγάρου στο Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» ανακοίνωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Νίκος Παπαθανάσης
Συγκεκριμένα, το έργο, συνολικής δημόσιας δαπάνης 8.104.629,57 ευρώ, αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση και απόδοση του εμβληματικού κτιρίου, από την κατηγορία Ε΄ στην κατηγορία Β΄, αλλά και τον ευρύτερο εκσυγχρονισμό του, με την επισκευή και την αποκατάσταση ζημιών στην υποδομή του.
Οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις
Μεταξύ άλλων, προβλέπονται παρεμβάσεις όπως η τοποθέτηση θερμομόνωσης και υγρομόνωσης στις στέγες, τοποθετήσεις ξύλινων κουφωμάτων με ενεργειακούς υαλοπίνακες, αντικαταστάσεις αντλιών θερμότητας και κεντρικών κλιματιστικών μονάδων, αντικατάσταση αντλιών πρωτεύοντος και δευτερεύοντος κυκλώματος ψύξης – θέρμανσης με νέες πιο αποδοτικές αντλίες, αντικατάσταση των υδραυλικών δικτύων με νέα, εγκατάσταση νέων δικτύων αεραγωγών, νέα εγκατάσταση φωτισμού με λαμπτήρες τεχνολογίας LED με δυνατότητα αυτοματισμών φωτισμού.
Η σχετική πράξη εκδόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης- Ταμείου Συνοχής, με δικαιούχο την Επιτροπή Ολυμπίων & Κληροδοτημάτων, το Δ.Σ. της οποίας έχει τη διοικητική οργάνωση του ιστορικού κτιρίου.
Ιστορική κληρονομιά
Το Ζάππειον Μέγαρον αποτελεί ιστορική κληρονομιά στον ελληνικό πολιτισμό. Σχεδιάστηκε από τον Θ. Χάνσεν (1874-1888). Ο Ευαγγελής Ζάππας, Έλληνας Πατριώτης και Βορειοηπειρώτης Εθνικός Ευεργέτης, είχε το όραμα της αναγεννήσεως του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος και αφιέρωσε τη ζωή του στην αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων και του πανελληνισμού καθώς και στην προαγωγή των τεχνών.
Το Ζάππειον Μέγαρον, για πάνω από 130 χρόνια, παρακολούθησε κάθε στιγμή της ιστορικής πορείας της πατρίδας μας και του Ελληνισμού γενικότερα. Στον περιβάλλοντα χώρο του διεξάγονται σπουδαία πολιτιστικά και πνευματικά γεγονότα.
Latest News
Πάνω από 460 εκατ. για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Θεσσαλία
Με προδιαγραφές σημαντικής επαύξησης της ανθεκτικότητας του
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Νέο κτήριο στην Πάτρα για το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, ως Διενεργούσα Αρχή, ανέλαβε την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών και τευχών δημοπράτησης
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας κοινής εταιρικής κουλτούρας «τρέχει» σε Intrakat - Ακτωρ
Η CHRO το ομίλου Έλενα Στάσση εξήγησε πώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σκοπεύει να φέρει κοντά τους 5.800 εργαζομένους
Ξεκινάει η αξιοποίηση του πρώην εργοταξιακού χώρου του έργου ζεύξης Ρίo – Αντίρριο
Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο
Παραχωρήσεις και κατασκευές γιγαντώνουν τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο νέος πήχης για τα οικονομικά μεγέθη
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη το 2023 - Πάνω από 25% η επιστροφή κεφαλαίου
Στα 5,3 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων
Στο 80% η πρόοδος εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέχρι το τέλος του 2024
Οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς