Τα σχέδιά της να εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Μαδρίτης ανακοίνωσε τη Δευτέρα η εταιρεία ειδών ομορφιάς Puig.
Η εταιρεία που κατέχει επωνυμίες μακιγιάζ και μόδας από τη Charlotte Tilbury έως την Paco Rabanne, ανέφερε ότι μέσω της αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO) σχεδιάζει να συγκεντρώσει 1,25 δισ. ευρώ
Οι τραπεζίτες έχουν αποτιμήσει την εταιρεία μεταξύ 8 και 10 δισ. ευρώ. Η εταιρεία πάντως στην ανακοίνωσή της δεν διευκρίνισε το ποσοστό των μετοχών που προτίθεται να διαθέσει στους επενδυτές η ιδρυτική οικογένεια.
«Πειθαρχία»
Προ μηνών ο πρόεδρος της Puig, Marc Puig, η τρίτη γενιά που κρατά τα ηνία της εταιρείας, είχε δηλώσει στους Financial Times, ότι μια εισαγωγή στο χρηματιστήριο θα επέβαλε «πειθαρχία» στην αγορά χωρίς ωστόσο η οικογένεια να παραιτηθεί από τον έλεγχο.
Η ΙΡΟ της Puig, η οποία αυτοχαρακτηρίζεται ως παίκτης «προσιτής πολυτέλειας», θα είναι η μεγαλύτερη στον τομέα μετά την Ermenegildo Zegna το 2021 και θα ακολουθήσει τα βήματα ανταγωνιστών της όπως η LVMH, η Kering, η L’Oréal και η Estée Lauder.
«Μπορεί να προκύψουν δυσκολίες, ειδικά στη μετάβαση μεταξύ των γενεών – αναζήτηση ηγεσίας, έλλειψη κατανόησης, απώλεια πάθους», είπε. «Το να είσαι υπόλογος στην αγορά φέρνει μια πειθαρχία και αυστηρότητα που διασφαλίζει ότι δεν θα προκύψουν αυτά τα ζητήματα», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Μερικές φορές οι οικογενειακές επιχειρήσεις μπορεί να χάσουν τη θέση τους στην αγορά. Μπορούν να αρχίσουν να πεθαίνουν αργά και κανείς μέσα στην εταιρεία δεν το γνωρίζει».
Η Puig, της οποίας το καταλανικό όνομα προφέρεται «poodge», έχει αποκτήσει 10 brands τα τελευταία 12 χρόνια, διευρύνοντας τη γκάμα της για να περιλαμβάνει τα πάντα, από τη σκιά ματιών Charlotte Tilbury μέχρι τα ψηλοτάκουνα Jean Paul Gaultier.
Η Puig, η οποία εξακολουθεί να εδρεύει στη Βαρκελώνη όπου ιδρύθηκε το 1914, επεκτάθηκε τον περασμένο αιώνα ως κατασκευαστής αρωμάτων με άδεια για άλλες μάρκες όπως η Paco Rabanne και η Carolina Herrera.
Η αλλαγή πορείας
Αλλά στα χέρια του Marc άλλαξε πορεία, χρησιμοποιώντας εξαγορές για να συσσωρεύσει ένα χαρτοφυλάκιο με δικά της εμπορικά σήματα – που πλέον αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90 % όλων των πωλήσεων – και να επεκταθεί στη μόδα, το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος.
Η Puig είναι μια οικογενειακή εταιρεία μόδας και αρωμάτων με έδρα τη Βαρκελώνη , η οποία διευθύνεται επί του παρόντος από την τρίτη γενιά της οικογένειας, . Φιλοδοξία της είναι να καθορίσει το μέλλον της κατηγορίας των αρωμάτων , υπερέχοντας στην καινοτομία και την ανάπτυξη.
Οι ιστορίες επιτυχίας τους περιλαμβάνουν πολλές δικές τους μάρκες όπως οι Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier , Dries Van Noten , Penhaligon’s και L’Artisan Parfumeur . άδειες όπως Prada , Christian Louboutin , Comme des Garçons ; και αρώματα lifestyle . Τα προϊόντα της πωλούνται σε περισσότερες από 150 χώρες.
Latest News
Επένδυση 350 εκατ.δολαρίων της Google σε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου
Η Flipkart είναι ινδική εταιρεία και ανήκει στην Wallmart, τον αμερικανικό γίγαντα του λιανεμπορίου
JP Morgan: Οι δύο κίνδυνοι που φοβούνται οι αγορές – Τι είπαν 850 managers στο Παρίσι
Τι οδήγησε πολλούς επενδυτές να αισθάνονται πλέον άνετα με τη μακροοικονομική εικόνα και να μην ανησυχούν ιδιαίτερα για μια ύφεση στις ΗΠΑ
Στις καλένδες ο ελάχιστος φόρος στις πολυεθνικές - Ποιες χώρες διαφωνούν
Τι λέει ο πρόεδρος της G7 - Γιατί οι ΗΠΑ απειλούν με δασμούς 25% σε εισαγωγές μια σειράς προϊόντων
Η ανάπτυξη δύο ταχυτήτων στο τραπέζι της G7
Η αντίθεση σχετίζεται με τις διαφορετικές προοπτικές για τον πληθωρισμό, ο οποίος φαίνεται να εξασθενεί με διαφορετικές ταχύτητες.
Στα πρόθυρα οικονομικής ασφυξίας η Παλαιστινιακή Αρχή
Την περασμένη χρονιά, η Παλαιστινιακή Αρχή παρουσίασε έλλειμμα 682 εκατ. δολαρίων, ή αλλιώς 3,9% του ΑΕΠ
FT: Ελλάδα και άλλες 7 χώρες κατά των πολυεθνικών - Τι ζητούν από Κομισιόν
Στην επιστολή του Κυριάκου Μητσοτάκη προς την πρόεδρο της Κομισιόν αναφέρονται σε άρθρο τους οι FT
Σε συνθήκες φτώχειας ζει 1 στους 3 στον Λίβανο - Οι επιπτώσεις από τον πόλεμο στη Γάζα
Τι αποκαλύπτει έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας
Γιατί η μαριχουάνα απειλεί τη βιομηχανία του αλκοόλ
Πώς έχει αλλάξει η τάση στην αγορά
Η σκοτεινή συνθήκη του '89 και η αποζημίωση του Ρώσου ολιγάρχη από το Λουξεμβούργο
Τι ζητά από το δουκάτο ο Μιχαήλ Φρίντμαν
Στο πλευρό της Anglo American οι μεγαλομέτοχοι της εταιρείας - Τι απαντούν στην BHP
Συνεχίζονται οι συζητήσεις