Η Σκόπελος αναδεικνύεται ως ο ελληνικός προορισμός που εντάσσεται και στις τέσσερις δημοφιλείς λίστες Ελληνικών προορισμών που έχουν ανακοινώσει μεγάλα Σουηδικά και Φινλαδικά μέσα ενημέρωσης.
Σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων μάρκετινγκ Remake Marketing, στο πλαίσιο των ενεργειών προβολής του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας σε συνεργασία με τον Δήμο Σκοπέλου, τρία μεγάλα διεθνή αφιερώματα γνωρίζουν ιδιαίτερη επιτυχία. Ο ενημερωτικός ιστότοπος pascalidou.com προτείνει τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, τη Κρήτη, τη Σκόπελο και την Πάργα ως τους ονειρεμένους προορισμούς για μήνα του μέλιτος και γάμους στην Ελλάδα. Ειδικά για τη Σκόπελο, το άρθρο προτρέπει τους Σουηδούς να παντρευτούν στο ελληνικό νησί, ακολουθώντας τα βήματα της ρομαντικής ταινίας Mamma Mia.
Επιπλέον, τις τουριστικές περιοχές της Μαγνησίας προτείνει το μεγάλης κυκλοφορίας ταξιδιωτικό περιοδικό της Σουηδίας RES, ως τους πλέον καταλληλότερους Ελληνικούς προορισμούς να καλωσορίσουν τους τουρίστες, στο προσεχές καλοκαίρι. Σύμφωνα με το RES, η Σκόπελος αναδεικνύεται σε μία από τις πρώτες θέσεις για το ασύγκριτο φυσικό κάλλος της, τη συναρπαστική θέα, τα σμαραγδένια νερά και την ταύτιση -και εδώ- με το διαχρονικό μιούζικαλ του Mamma Mia.
Στη συνέχεια τη «σκυτάλη» πήρε και η Φινλανδία για να δώσει «ψήφο εμπιστοσύνης» στο νησί του Mamma Mia. Το θεματικό περιοδικό Γάμου HAAT (WEDDING) παρουσίασε στην έντυπη και διαδικτυακή έκδοσή του, πολυσέλιδο ρεπορτάζ στο οποίο προτείνεται η Σκόπελος ανάμεσα στους ιδανικούς γαμήλιους προορισμούς της Ελλάδας.
Παράλληλα με τα παραπάνω, η εφημερίδα Expressen δημοσίευσε εκτεταμένη λίστα με τα 21 καλύτερα ελληνικά νησιά και ανέδειξε τη φυσική γοητεία και τις παραλίες της Σκοπέλου που αποτελεί «μαγνήτη» για τους φίλους του διάσημου μιούζικαλ και όσους αναζητούν την ποιότητα στο ταξίδι τους από όλον τον κόσμο!
«Η ένταξη της Σκοπέλου στις προτάσεις και τα αφιερώματα κορυφαίων ΜΜΕ αποδεικνύει τη μεγάλη δυναμική του προορισμού που δηλώνει ασφαλής και έτοιμη να υποδεχτεί τουρίστες, αναδεικνύει την έντονη ανάγκη και τάση των Σκανδιναβών που ανυπομονούν να “χαλαρώσουν” οι περιορισμοί και να ταξιδέψουν το καλοκαίρι στην Ελλάδα και δικαιώνει τις επιλογές του δήμου που συνεργάζεται με πλήθος φορέων όπως το Γραφείο ΕΟΤ Σκανδιναβίας για να προωθήσει το τρίπτυχο φύση – ασφάλεια – ποιότητα», δήλωσε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου, κυρία Ιωάννα Ευσταθίου.
Latest News
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς