Η Honda αποκάλυψε το όνομα του πρώτου από τα δύο ηλεκτρικά SUV που σκοπεύει να διαθέσει στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Το όχημα θα ονομάζεται Honda Prologue και θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ και τον Καναδά από το 2024, όπως επιβεβαίωσε ο επικεφαλής πωλήσεων της Honda Αμερικής Ντέιβ Γκάρνερ στους δημοσιογράφους την περασμένη εβδομάδα.

Ως όνομα, το Prologue –ελληνικής προέλευσης!- σηματοδοτεί την αρχή της προσπάθειας της Honda για πλήρη ηλεκτροκίνηση των οχημάτων της έως το 2040. Είναι επίσης, συνώνυμο του «Prelude» (πρελούδιο), που είναι το όνομα του εμβληματικού σπορ κουπέ της Honda από τη δεκαετία του 1980.

Το Prologue θα είναι το πρώτο από τα δύο οχήματα για τα οποία η Honda συνεργάζεται με την General Motors, χρησιμοποιώντας τις μπαταρίες Ultium της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το άλλο όχημα θα φέρει το όνομα Acura και θα αναπτυχθεί επίσης από κοινού με την GM, αλλά η εταιρεία δεν αποκάλυψε νέες πληροφορίες σχετικά με το όχημα αυτό.

«Με το Prologue, στόχος μας είναι να παρέχουμε ένα πολύ ανταγωνιστικό προϊόν, με τέτοια λειτουργικότητα που να ικανοποιεί τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας», δήλωσε ο Γκάρτνερ.

Αλλά η Honda δεν σκοπεύει να σταματήσει μόνο στα δύο EV που αναπτύσσει με την GM. Ο Γκάρντνερ είπε ότι στο δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας, η Honda θα κυκλοφορήσει μια σειρά ηλεκτρικών κινητήρων με βάση το «Honda e-Architecture». Αυτά τα οχήματα θα βοηθήσουν τη Honda να επιτύχει το στόχο της, που είναι το 40% των πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά οχήματα και οχήματα κυψελών καυσίμου έως το 2030, ποσοστό που θα ανέλθει στο 80% έως το 2035 και στο 100% έως το 2040.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Κλιματική κρίση: Η ευρωπαϊκή εμπορία άνθρακα πιάνει λιγότερο από το 25% των εκπομπών των αεροπορικών εταιρειών
Green |

Πώς το σύστημα δικαιωμάτων άνθρακα πλήττει τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες

Με τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που απαλλάσσονται από τέλη και τα δωρεάν δικαιώματα που δίνονται στους αερομεταφορείς, μεγάλο μέρος των πτήσεων δεν καλύπτεται από το σύστημα