Η Google ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την προβολή διαφημίσεων και άλλου περιεχομένου εμπορικής χρήσης σε σελίδες χρηστών στην πλατφόρμα του YouTube οι οποίες αντικρούουν «καθιερωμένες επιστημονικές θέσεις» σχετικά με περιβαλλοντικά θέματα.

Από τον επόμενο μήνα, θα τεθούν σε ισχύ οι περιορισμοί τοποθέτησης «εμπορικού» υλικού σε περιεχόμενο το οποίο διακηρύσσει ότι η κλιματική αλλαγή είναι ένα ψέμα ή αρνούνται ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλει στην υπερθέρμανση της Γης, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία.

Δηλαδή, το YouTube θα συνεχίσει να επιτρέπει την προβολή βίντεο ή καναλιών που μεταδίδουν καθιερωμένα επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την κλιματική αλλαγή, αλλά δεν θα επιτρέπει σε καμία περίπτωση την ανάρτηση διαφημίσεων με σκοπό το κέρδος σε βίντεο ή κανάλια που προωθούν ψεύδη για τα συγκεκριμένα θέματα.

Για να το επιτύχει αυτό η Google θα χρησιμοποιήσει ένα μίγμα αυτοματοποιημένων εργαλείων και ανθρώπινου ελέγχου ώστε να εντοπίζει τις παραβάσεις στο προβαλλόμενο περιεχόμενο, στις διαφημίσεις της Google και στα βίντεο στο YouTube τα οποία έχουν διαφημιστικά έσοδα μέσω του προγράμματος YouTube Partner.

Παρόλα αυτά, ορισμένοι ειδικοί, όπως ο Στιβ Σμιθ, εκτελεστικός διευθυντής του ερευνητικού προγράμματος Net Zero του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, δήλωσε στο Associated Press ότι η αφαίρεση των διαφημίσεων και της ευκαιρίας απόκτησης εσόδων ενδέχεται τελικά να μην είναι αρκετή. «Η παραπληροφόρηση παίζει στις διαδικτυακές συζητήσεις σχετικά με την ενέργεια χαμηλών εκπομπών άνθρακα, τα ταξίδια και τα τρόφιμα, όπως ακριβώς και για την επιστήμη του κλίματος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σμιθ.

Σημειώνεται ότι η Google είχε 147 δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικά έσοδα την χρονιά που μας πέρασε, ενώ η μετοχή της έχει ανέβει σχεδόν 60% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή