Η Google ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την προβολή διαφημίσεων και άλλου περιεχομένου εμπορικής χρήσης σε σελίδες χρηστών στην πλατφόρμα του YouTube οι οποίες αντικρούουν «καθιερωμένες επιστημονικές θέσεις» σχετικά με περιβαλλοντικά θέματα.
Από τον επόμενο μήνα, θα τεθούν σε ισχύ οι περιορισμοί τοποθέτησης «εμπορικού» υλικού σε περιεχόμενο το οποίο διακηρύσσει ότι η κλιματική αλλαγή είναι ένα ψέμα ή αρνούνται ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλει στην υπερθέρμανση της Γης, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία.
Δηλαδή, το YouTube θα συνεχίσει να επιτρέπει την προβολή βίντεο ή καναλιών που μεταδίδουν καθιερωμένα επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την κλιματική αλλαγή, αλλά δεν θα επιτρέπει σε καμία περίπτωση την ανάρτηση διαφημίσεων με σκοπό το κέρδος σε βίντεο ή κανάλια που προωθούν ψεύδη για τα συγκεκριμένα θέματα.
Για να το επιτύχει αυτό η Google θα χρησιμοποιήσει ένα μίγμα αυτοματοποιημένων εργαλείων και ανθρώπινου ελέγχου ώστε να εντοπίζει τις παραβάσεις στο προβαλλόμενο περιεχόμενο, στις διαφημίσεις της Google και στα βίντεο στο YouTube τα οποία έχουν διαφημιστικά έσοδα μέσω του προγράμματος YouTube Partner.
Παρόλα αυτά, ορισμένοι ειδικοί, όπως ο Στιβ Σμιθ, εκτελεστικός διευθυντής του ερευνητικού προγράμματος Net Zero του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, δήλωσε στο Associated Press ότι η αφαίρεση των διαφημίσεων και της ευκαιρίας απόκτησης εσόδων ενδέχεται τελικά να μην είναι αρκετή. «Η παραπληροφόρηση παίζει στις διαδικτυακές συζητήσεις σχετικά με την ενέργεια χαμηλών εκπομπών άνθρακα, τα ταξίδια και τα τρόφιμα, όπως ακριβώς και για την επιστήμη του κλίματος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σμιθ.
Σημειώνεται ότι η Google είχε 147 δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικά έσοδα την χρονιά που μας πέρασε, ενώ η μετοχή της έχει ανέβει σχεδόν 60% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Latest News
Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Η νίκη Τραμπ και το πάρτι στις αγορές - Πώς ανακατεύεται η τράπουλα
Η δραστηριότητα των αγορών «εξερράγη» μετά την νίκη Τραμπ καθώς οι traders πόνταραν σε μια πιο φιλική προς τις επιχειρήσεις προσέγγιση
ABN Amro: Πότε θα επιβληθούν οι δασμοί Τραμπ - Οι επιπτώσες για την Ελλάδα
Οι επικείμενοι δασμοί Τραμπ στην Κίνα αναμένεται να εφαρμοστούν λίγους μήνες μετά την ορκωμοσία του
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία
Γιατί η Amazon δώρισε 1 εκατομμύριο δολάρια στο ταμείο Τραμπ
Η δωρεά για την τελετή ορκωμοσίας έρχεται καθώς ο ιδρυτής Τζεφ Μπέζος και άλλοι προσπαθούν να οικοδομήσουν δεσμούς με τον εκλεγμένο πρόεδρο
Οι Σύριοι στη Γερμανία δεν βιάζονται να φύγουν - Η ζήτηση για εργατικά χέρια είναι μεγάλη
Σε μια οικονομία, όπως αυτή της Γερμανίας, η οποία αντιμετωπίζει μεγάλες ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια απωλειών εργαζομένων
Κωλοτούμπα Τραμπ για ακρίβεια - Δύσκολο να ρίξουμε τις τιμές
Σε άτακτη υποχώρηση ο εκλεγείς πρόεδρος Τραμπ, λιγότερο από 40 ημέρες πριν αναλάβει την προεδρία της χώρας, ισχυριζόμενος πως δεν μπορεί να καταπολεμήσει την ακρίβεια
Επένδυση 1 δισ. από την Boeing στις ΗΠΑ - Στόχος τα δέκα «787» το μήνα έως το 2026
Η Boeing προσπαθεί να επαναφέρει την παραγωγή των αεροσκαφών τύπου 787 σε πέντε το μήνα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους