
Προσκλητήριο στους ψηφιακούς νομάδες (Digital Nomads), τους ανθρώπους δηλαδή που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο διατηρώντας παράλληλα την επαγγελματική τους ζωή μέσα από την εξ αποστάσεως εργασία, να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα, απευθύνει η Marketing Greece, με όχημα τη δράση «Work From Greece» και τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα που την πλαισιώνει.
Μάλιστα, όπως τονίζει σε συνέντευξή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διευθύνουσα σύμβουλος της MG, Ιωάννα Δρέττα, η Ελλάδα έχει τη δυναμική, αλλά και τις προϋποθέσεις να διεκδικήσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού των Digital Nomads. «Εκ φύσεως, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, το κλίμα, η γαστρονομία, οι βιωματικές εμπειρίες, αποτελούν βασικά στοιχεία προσέλκυσης ενδιαφέροντος. Προσθετικά σε αυτά, είναι το σχετικά χαμηλό κόστος ζωής συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες», αναφέρει.
Μέσω της δράσης «Work From Greece», όπως τονίζει η Ιωάννα Δρέττα, επιδιώκεται να δημιουργηθεί ένα κεντρικό σημείο επαφής, όπου οι εν δυνάμει ψηφιακοί νομάδες, όπως εξηγεί, »θα μπορούν να λαμβάνουν χρηστικές, χρήσιμες και αξιόπιστες πληροφορίες, inspirational tips και περιεχόμενο, contact points με τα υπάρχοντα communities, αλλά και λύσεις μέσα από την ενσωμάτωση υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του εν λόγω κοινού».
Διαβάστε επίσης:Έρχεται η βίζα για τους ψηφιακούς νομάδες – Τι προβλέπει το σχέδιο νόμου
Η πρωτοβουλία «Work From Greece», που τελεί υπό την αιγίδα των υπουργείων Τουρισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αποτελεί το πρώτο βήμα προσέγγισης των Digital Nomads που, όπως τονίζεται, δεν περιορίζονται σε μια συγκεκριμένη αγορά, αλλά δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο.
Εστιάζοντας στα οφέλη που προκύπτουν για την Ελλάδα από την έλευση των ψηφιακών νομάδων, η κυρία Δρέττα υπογραμμίζει ότι το όφελος από τους Digital Nomads μπορεί να είναι πολλαπλό για τη χώρα μας και να αποτελέσει ένα σημαντικό μοχλό ανάπτυξης. Επιπρόσθετα, εξηγεί, η προοπτική κάποιοι από τους Digital Nomads να εγκατασταθούν στην Ελλάδα, θα ενισχύσει την προσέλκυση ταλέντων (talent density) στη χώρα μας, αλλά και την επιχειρηματικότητα, μέσα από την επαγγελματική τους δραστηριοποίηση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της