Πτώση κατέγραψαν οι ευρωπαϊκές μετοχές σήμερα στο ξεκίνημα των συναλλαγών εν μέσω νευρικότητας για τα αυξανόμενα κρούσματα της COVID-19 και για τα στοιχεία για τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ που θα ανακοινωθούν αργότερα σήμερα.
Ο πανευρωπαϊκός δείκτης STOXX 600 σημείωσε πτώση 0,4% στις 10:24 ώρα Ελλάδας.
Οι μετοχές τεχνολογίας σημείωναν τη μεγαλύτερη πτώση, καταγράφοντας απώλειες 1%.













![Ρωσία: Ελλείψεις καυσίμων μετά απο το μπαράζ ουκρανικών επιθέσεων [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2026/06/REFINERY-OIL-RUSSIA-e1782328628392.jpg)
























