
Λουκέτο στο γραφείο της στο Σαν Ματέο της Καλιφόρνια έβαλε η Tesla απολύοντας ταυτόχρονα και 200 περίπου υπαλλήλους που εργάζονταν στο σύστημα αυτόματης οδήγησης Autopilot, σύμφωνα με απολυμένο που μίλησε στο Reuters, το οποίο εκτιμά ότι πρόκειται για μια κίνηση που επιταχύνει τη μείωση του κόστους.
Διαβάστε επίσης: Μασκ: Οι απολύσεις στην Tesla, τα bots του Twitter και το τραμπικό στρατόπεδο
Οι περισσότεροι από τους απολυμένους ήταν ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την πηγή του Reuters.
Στις αρχές αυτού του μήνα, ο CEO της Tesla, Iλον Μασκ, είπε στα κορυφαία στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας του ότι είχε ένα «σούπερ κακό προαίσθημα» για την οικονομία και ότι η εταιρεία έπρεπε να μειώσει το προσωπικό κατά περίπου 10%.
Διαβάστε επίσης: Tesla: Αγωγή κατέθεσαν απολυμένοι εργαζόμενοι – Τι υποστηρίζουν
Σε επόμενη δήλωσή του, ο δισεκατομμυριούχος είπε ότι οι περικοπές κατά 10% θα ισχύουν μόνο για τους μισθωτούς και ότι ο αριθμός των ωρομίσθιων εργαζόμενων αναμένεται να αυξηθεί.
Μείωση κόστους
«Η Tesla είναι ξεκάθαρα σε μια κατάσταση σημαντικής μείωσης του κόστους», δήλωσε ο Raj Rajkumar, καθηγητής ηλεκτρολογίας και μηχανικής υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Carnegie Mellon. «Αυτή η (μείωση προσωπικού) πιθανώς υποδηλώνει ότι το 2ο τρίμηνο του 2022 ήταν αρκετά σκληρό για την εταιρεία λόγω του κλεισίματος του εργοστασίου στη Σαγκάη, του κόστους των πρώτων υλών και των προβλημάτων στις αλυσίδες εφοδιασμού».
Να σημειωθεί ότι τα μέτρα κατά της πανδημίας στη Σαγκάη που οδήγησαν και σε lockdowns, οδήγησαν σε μείωση της παραγωγής της Tesla στην περιοχή.
Ο απολυμένος που μίλησε στο Reuters, σημείωσε ότι ενώ οι υπάλληλοι του συγκεκριμένου ραφείου είχαν προηγουμένως ενημερωθεί ότι θα μετακομίσουν σε ένα άλλο γραφείο στο Palo Alto, σταδιακά ξεκινώντας αυτόν τον μήνα μετά τη λήξη της μίσθωσης στο San Mateo, τελικάοι περισσότεροι από αυτούς τους εργαζόμενους απολύθηκαν την Τρίτη.
Οι εργαζόμενοι στο γραφείο της Tesla στο Σαν Ματέο εργάζονταν στο κομμάτι της εξέτασης και της επισήμανσης διαφόρων οπτικά δεδομένων που συλλέγονται από οχήματα Tesla για να εκπαιδεύσουν το σύστημα Autopilot των αυτοκινήτων πώς να χειρίζεται ορισμένα είδη οδικών σεναρίων.


Latest News
![Κίνα: Tα ρομποταξί της Baidu ξεκίνησε τις… βόλτες χωρίς οδηγό [Video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/baidu-robotaxi-600x400.jpg)
Το ρομποταξί της Baidu ξεκίνησαν τις... βόλτες χωρίς οδηγό [Video]
Τοπική κυβέρνηση στην Κίνα επέτρεψε στην Αpollo Go robotaxi της Baidu να αποφεύγει εντελώς, σε κάποιες περιπτώσεις, το κόστος της ανθρώπινης εργασίας

Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για κτήρια με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα
Η Building X είναι η πρώτη σουίτα επόμενης γενιάς που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε ως μέρος της πλατφόρμας Siemens Xcelerator

Δοκιμάστε ρούχα της Hugo Boss στο... Metaverse
To γερμανικό brand συνεργάστηκε με την εταιρεία Reactive Reality, που παρέχει υπηρεσίες δοκιμών ρούχων σε εικονικό δοκιμαστήριο

Επαναστατικό τατουάζ «παρακολουθεί» την υγεία μας
Ενα ηλεκτρονικό μελάνι για τατουάζ από υγρό μέταλλο και νανοσωλήνες άνθρακα λειτουργεί ως βιοηλεκτρόδιο

Όλες οι πρωτεΐνες στο φως από την Tεχνητή Nοημοσύνη της Google
Η βάση δεδομένων καλύπτει πάνω 200 εκατομμύρια πρωτεΐνες από όλους τους γνωστούς οργανισμούς.

Η μεγάλης κλίμακας αυτοματοποίηση θα αλλάξει ριζικά την απασχόληση
Τα κοινωνικά, πολιτικά και ηθικά ερωτήματα που εγείρονται

Πόσο (δεν) αξιοποιούν οι επιχειρήσεις την τεχνητή νοημοσύνη
Τι δείχνει μελέτη της Accenture για την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης

Νέο σύστημα της Facebook μπορεί να μεταφράσει 200 γλώσσες
Οι διαφορές με Google Translate και Microsoft Translator

Διεθνής συνεργασία του «Δημόκριτου» με το ΙΕΕΕ για την Τεχνητή Νοημοσύνη
Υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με στόχο την πιστοποίηση και την προώθηση της ηθικής στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Ο κίνδυνος εξάπλωσης του «Μεγάλου Αδελφού»
Η βιομετρική τεχνολογία είναι πολύτιμη, αλλά και επικίνδυνη. Το παράδειγμα της Κίνας και πώς μπορεί να βρεθεί η λεπτή ισορροπία ως προς τα βιομετρικά δεδομένα