Βρετανία: H Kellogg απέτυχε να μπλοκάρει τη νέα νομοθεσία κατά της ζάχαρης και των junk food

Οι νέοι κανονισμοί θα εφαρμοστούν από τον Οκτώβριο, περιορίζοντας τα δικαιώματα προβολής προϊόντων με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλάτι και λιπαρά

Βρετανία: H Kellogg απέτυχε να μπλοκάρει τη νέα νομοθεσία κατά της ζάχαρης και των junk food

Η «μάχη της ζάχαρης», όπως έχει χαρακτηριστεί στη Βρετανία έληξε σήμερα στα δικαστήρια, με ήττα της αμερικανικής Kellogg που ήταν αυτή που αποφάσισε να βγει μπροστά και να παλέψει νομικά κατά της νέας νομοθεσίας που θέτει περιορισμούς στην προβολή «λιγότερο υγιεινών» προϊόντων τροφίμων.

Διαβάστε επίσης: Στα τρία “σπάει” η αμερικανική Kellogg 

Οι νέοι κανονισμοί πρόκειται να εφαρμοστούν από τον Οκτώβριο. Στο πλαίσιο αυτών θα περιορίζεται σημαντικά η προώθηση και προβολή προϊόντων junk food και προϊόντων με αυξημένη περιεκτικότητα ζάχαρης, λιπαρών, αλλά και αλατιού στα σούπερ μάρκετ της χώρας, με στόχο την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, ειδικά στα παιδιά. Μαζί με τους κανονισμούς αυτούς θα τεθεί σε εφαρμογή, επίσης από τον Οκτώβριο και ένα μπλόκο στις τηλεοπτικές διαφημίσεις τροφίμων τύπου junk food πριν από τις 9 το βράδυ.

Στην προκειμένη περίπτωση της Kellogg, κάποια από τα διάσημα δημητριακά της αμερικανικής πολυεθνικής εντάσσονται στην κατηγορία αυτή, καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Επομένως δεν θα μπορούν να τοποθετηθούν σε καλή θέση στα ράφια των σούπερ μάρκετ ούτε να συμμετέχουν σε προωθητικές ενέργειες και προσφορές (τύπου στα 2 το 1 δώρο), τόσο στα καταστήματα όσο και online.

Το γάλα δεν τα κάνει πιο υγιεινά

Η παραγωγός των Frosties και των Coco Pops προσπάθησε να περάσει στην αντεπίθεση καταθέτοντας αγωγή στα δικαστήρια κατά του βρετανικού Δημοσίου και του υπουργείου Υγείας. Το βασικότερο από τα επιχειρήματα της ήταν πως τα προϊόντα της καταναλώνονται σε συνδυασμό με προϊόντα όπως το γάλα και το γιαούρτι, που αλλάζουν τη συνολική διατροφική αξία του γεύματος. Όμως, το δικαστήριο που εκδίκασε την υπόθεση απέρριψε τους ισχυρισμούς της.

«Τουλάχιστον το 21% των καταναλωτών των Frosties είναι παιδιά ηλικίας 0 έως 15 ετών. Οπότε η άποψη πως τα Frosties δεν θα πρέπει να θεωρούνται ως μια λιγότερο υγιεινή επιλογή λόγω της διατροφικής αξίας του γάλακτος που μπορεί να καταναλωθεί μαζί, προκαλεί έκπληξη» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Άγγλος δικαστής, Τόμας Λίντεν.

Η Kellogg δήλωσε απογοητευμένη με την ετυμηγορία, επιμένοντας στην άποψη της και στο γεγονός πως η νομοθεσία δρομολογήθηκε από τη Βουλή χωρίς την απαραίτητη διαβούλευση και ενημέρωση. Ωστόσο, ανακοίνωσε πως δεν σκοπεύει να υποβάλλει έφεση.

Περισσότερα από Διεθνή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο