
Η οικογένεια Λάτση, που ιστορικά δραστηριοποιούνταν στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενοπλοίων και υγραερίου, εισέρχεται σύμφωνα με την Alphaliner και στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο όμιλος που διευθύνεται από τον Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση απέκτησε ένα νεότευκτο containerships από την Shoei Kisen.
Διαβάστε επίσης: Dimand: Νέοι μέτοχοι Μαριάννα Λάτση και George Elliott (Orasis) – Στα 25 εκατ. ευρώ η συμμετοχή
Πρόσφατες φωτογραφία της Alphaliner, από το ναυπηγείο Hashihama του Imabari , δείχνει ότι το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1.984 teu με αριθμό κύτους 995, που είχε αρχικά παραγγελθεί από την συγγενή των ναυπηγείων Imabari ναυτιλιακή εταιρεία Shoei Kisen, φέρει πλέον το όνομα MARLA TIGER και το μπλε «L» του Ομίλου Λάτση.
Το πρόθεμα του ονόματος Marla είναι σύμπτυξη του ονόματος της Μαριάννας Λάτση, μητέρας του Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, αναφέρει η Alphaliner. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος δραστηριοποιείται το χύδην ξηρό φορτίο με τη εταιρεία Marla Dry Bulk Shipmanagement και στα δεξαμενόπλοια με την Marla Tankers. Η Alphaliner εκτιμά ότι ο όμιλος Λάτση ενδέχεται να έχει αποκτήσει δυο ακόμη containerships μεταφορικής ικανότητας 1.984 teu το ένα, τα υπό ναυπήγηση με αριθμό 996 και 997, με ημερομηνία παράδοσης τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο.
Η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη αλλά όπως τονίζει η Alphaliner για έναν όμιλο με τα οικονομικά μέσα του Ομίλου Λάτση, φαίνεται απίθανο να επιλέξει μια στρατηγική επένδυση σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και να αποκτήσει μόνο ένα πλοίο


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες