
Εκτίναξη κατά 41,5% κατέγραψε στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών η PepsiCo Hellas καθώς διαμορφώθηκε στα 171εκατ. ευρώ για το 2021, από 120, 8 εκατ. ευρώ το 2020. Η αύξηση αυτή προκύπτει και από τη συγχώνευση της TASTY FOODS ΑΒΓΕ με την PEPSICO HBH Μ. ΕΠΕ.
Σε ένα περιβάλλον συνεχιζόμενης υγειονομικής κρίσης, και οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων που προκάλεσε η πανδημία η PepsiCo Hellas αύξησε τις πωλήσεις της το 2021 σε επίπεδα μεγαλύτερα του 2019, τόσο στην κατηγορία των τροφίμων (+ 5% έναντι του 2020, +8% έναντι του 2019) όσο και σε αυτή των αναψυκτικών (+ 17,5% έναντι του 2020, έφτασε στα ίδια επίπεδα με το 2019).
«Πρόκειται για μία αξιοσημείωτη επίδοση καθώς επετεύχθη μέσα σ’ ένα εξαιρετικά ασταθές και αβέβαιο εξωτερικό περιβάλλον», αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωση για τα οικονομικά αποτελέσματα.
Διαβάστε επίσης: Coca – Cola Hellas: Ο Σταύρος Μουρελάτος νέος γενικός διευθυντής
Κερδοφορία
Αναφορικά με τα αποτελέσματα κερδοφορίας του 2021, το μικτό κέρδος της χρήσεως ανήλθε στα € 77.390.018,83, έναντι ποσού € 59.099.278,80 για τη χρήση 2020. Η παραπάνω αύξηση (30,95%) οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι λόγω της συγχωνεύσεως οι πωλήσεις της Εταιρίας αυξήθηκαν αισθητά.
Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (51,59%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους πρώτων υλών, αλλά και του ιδιαίτερα αυξημένου κόστους αγοράς εμπορευμάτων (€ 27.393.035,75 το 2020 έναντι € 53.237.523,39 το 2021), ενώ και το κόστος αγοράς εμπορευμάτων από τον κλάδο των αναψυκτικών, ποσού € 19.940.816,16, συνέβαλε στην εν λόγω αύξηση του κόστους πωλήσεων.
Τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων (κέρδη) διαμορφώθηκαν σε € 4.172.356,55 έναντι € 7.265.890,33 την προηγούμενη χρήση, μειώθηκαν δηλαδή κατά ποσό € 3.093.533,78. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του κόστους πωλήσεων καθώς και των εξόδων διάθεσης (€ 42.479.379,34 το 2020 έναντι € 65.671.440,73 το 2021), καθώς το ποσό που επιβάρυνε τα αποτελέσματα από το κλάδο των αναψυκτικών ανήλθε σε € 22.464.069,30.
Πώληση εργοστασίου στο Λουτράκι
Παράλληλα, το Σεπτέμβριο του 2021 η PepsiCo Hellas ολοκλήρωσε την πώληση του εργοστασίου της στο Λουτράκι προχωρώντας σε μία στρατηγική συνεργασία με την N.U. AQUA για την επαναλειτουργία της εμβληματικής μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού, Λουτρακίου Κορινθίας, η οποία και εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο του 2022, με την PepsiCo Hellas να αναλαμβάνει τη διάθεση του φυσικού μεταλλικού νερού «Eonio Λουτράκι», στην αγορά.
Στρατηγικός Σχεδιασμός 2022-2023
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της διοίκησης της PepsiCo Hellas και το ενισχυμένο επενδυτικό πλάνο που υλοποιεί αποσκοπούν στη διατήρηση της αναπτυξιακής της πορείας επικεντρώνοντας στην ψηφιοποίηση, την προσφορά προϊόντων με υψηλότερη διατροφική αξία και προσιτές τιμές αλλά και τη μεγαλύτερη ενεργειακή εξοικονόμηση.
Συγκεκριμένα, η στρατηγική στόχευση της PepsiCo Hellas για το 2023 προβλέπει:
1. περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής ψηφιοποίησης σε όλους τους τομείς, δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών καθώς και βελτίωση της παραγωγικότητας (αυτοματοποίηση και αναβάθμιση παραγωγικών της δραστηριοτήτων),
2. υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακος,
3. ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας σε 3 βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, Έμφαση στο περιβάλλον και Ανταπόδοση στην κοινωνία,
4. περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με προϊόντα με ενισχυμένο διατροφικό προφίλ και υψηλότερη διατροφική αξία για τους καταναλωτές (προϊόντα χωρίς γλουτένη, λιγότερη ζάχαρη & αλάτι, κ.α.),
5. περαιτέρω μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος και απεξάρτηση από πηγές με αρνητικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.


Latest News

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank