
Στο νέο επεισόδιο του podcast Βαβέλ, ο Χάρης Παριανός, επικεφαλής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας McCann μιλάει για τη διαφήμιση, τις αλλαγές και τις μετατοπίσεις από χρόνο σε χρόνο και από μέσο σε μέσο.
Πώς η πορεία της διαφήμισης ακολουθεί την πορεία της οικονομίας και πώς αναμένεται να εξελιχθεί;
Η ακρίβεια μειώνει ή αυξάνει τις ανάγκες διαφήμισης;
Στείλτε μας τις δικές σας ερωτήσεις στο vavelpodcast@ot.gr.
Κάνε εγγραφή στο Podcast ΒΑΒΕΛ στο Spotify , Apple Podcasts και Google Podcasts και ενεργοποίησε τις ειδοποιήσεις για να ακούς πρώτος τα νέα επεισόδια!


Latest News

Finance Views – Βέττας (ΙΟΒΕ): Ισχυρή η ανάκαμψη αλλά έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας να κάνουμε
«Καμπανάκι» του Γενικού Διευθυντή του ΙΟΒΕ για το έλλειμμα στο ισοζύγιο και τις επενδύσεις που υπολείπονται των ευρωπαϊκών - Πρέπει να είναι εθνικός στόχος η αύξηση των μισθών - Πώς οι επιχειρήσεις θα είναι ανταγωνιστικές στο εξωτερικό

VIDCAST – BizSound: Το marketplace όλης της Ελλάδας | Η ιστορία του SHOPFLIX
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον νέο CEO της SHOPFLIX, Γιάννη Στάθη. Συζητάμε για τα νέα καθήκοντα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας.

Μακέδος: Τα μυστικά των μικροπιστώσεων – Πώς θα πάρετε κεφάλαια κίνησης έως 400.000 ευρώ
Η σημασία της Attica Bank και ο πέμπτος τραπεζικός πυλώνας – Τα δάνεια ως 25.000 ευρώ για τους επιστήμονες, η νέα γενιά έργων και η επίπτωση Τραμπ

Χρηματοδότηση ελληνικής οικονομίας και επιχειρείν | Εθνική Τράπεζα
Σε αυτό το επεισόδιο του VIDCAST BizSound φιλοξενούμε την Χριστίνα Θεοφιλίδη, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής και Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας.

Όταν η ΑΙ μιμείται την ανθρώπινη εξυπηρέτηση | H ιστορία της Smartrep
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Κωνσταντίνο Βαρουξή, Συνιδρυτή και CTO της SmartRep. Είναι εταιρεία Τεχνητής Νοημοσύνης που αναπτύσσει AI Agents.