Στο νέο επεισόδιο του podcast Βαβέλ, ο Χάρης Παριανός, επικεφαλής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας McCann μιλάει για τη διαφήμιση, τις αλλαγές και τις μετατοπίσεις από χρόνο σε χρόνο και από μέσο σε μέσο.
Πώς η πορεία της διαφήμισης ακολουθεί την πορεία της οικονομίας και πώς αναμένεται να εξελιχθεί;
Η ακρίβεια μειώνει ή αυξάνει τις ανάγκες διαφήμισης;
Στείλτε μας τις δικές σας ερωτήσεις στο vavelpodcast@ot.gr.
Κάνε εγγραφή στο Podcast ΒΑΒΕΛ στο Spotify , Apple Podcasts και Google Podcasts και ενεργοποίησε τις ειδοποιήσεις για να ακούς πρώτος τα νέα επεισόδια!

















![Καταναλωτές: Ξοδεύουν λιγότερα, ανησυχούν περισσότερο [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/12/ermou-katastimata-eortastiko-orario-xristougenniatiki-agora.jpg)
















