
Δυναμικές επενδύσεις για την ενδυνάμωση και ανάπτυξη των υποδομών τους υλοποιούν SHOPFLIX και Courier Center, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας. Τα παραπάνω ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της SHOPFLIX, Χρήστος Καλογεράκης από το βήμα του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, τονίζοντας την πρόθεση της διοίκησης να επεκτείνει το αποτύπωμα της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Αναλύοντας το αναπτυξιακό πλάνο της SHOPFLIX, ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οι αποφάσεις λαμβάνονται αποκλειστικά με γνώμονα τις ανάγκες του καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, όπως είπε, η εταιρεία έλαβε την απόφαση να προχωρήσει στην εκ βάθρων ανανέωση της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα και την αντικατάστασή της, με μια από τις καλύτερες τεχνολογίες στον κόσμο.
Κάτι που σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη αποτυπώνεται και στην ανταπόκριση των καταναλωτών. Αυτή τη στιγμή, η SHOPFLIX έχει φθάσει στα 6 εκατομμύρια προϊόντα, έχοντας καταφέρει να αναπτύσσεται και μεγαλώνει βάση σχεδίου.
Σε τροχιά ανάπτυξης η Courier Center
Εστιάζοντας στην Courier Center, τον βραχίονα του ομίλου στις ταχυμεταφορές ο κ. Καλογεράκης ανέφερε ότι έχει μετατραπεί σε έναν μεγάλο, σοβαρό πανελλαδικό παίκτη σε μια απαιτητική αγορά χάρη στις επενδύσεις που έγιναν στα τρία χρόνια από την εξαγορά της.
Η νέα ιδιοκτησία της εταιρείας ήθελε να δημιουργήσει «έναν provider, ο οποίος θα παρέχει την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε όλη την χώρα». Η λογική που διακατείχε τις εταιρείες του χώρου μέχρι τότε, ήταν να δίνουν προτεραιότητα στα μεγάλα αστικά κέντρα, την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και άφηναν σε δεύτερη μοίρα τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.
«Πήραμε ένα οικογενειακό μαγαζί και θεωρώ ότι το έχουμε φθάσει να είναι ένας από τους κορυφαίους last mile provider», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης, προσθέτοντας πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να γνωρίζει που βρίσκεται το κάθε πακέτο που διακινεί. Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο της Courier εξυπηρετεί το 98% της ελληνικής επικράτειας, και από μερίδιο 0,4% που ήταν πριν τρία χρόνια έχει φθάσει στο 7%, με στόχο να υπερβεί το 10% ενώ πλέον πέρα από την SHOPFLIX εξυπηρετεί μεγάλους εγχώριους και διεθνείς παίκτες. Από φέτος μάλιστα, η εταιρία αναμένεται να εμφανίσει και τα πρώτα της κέρδη.
Τεράστια περιθώρια για το e-commerce
Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, τα περιθώρια ανάπτυξης του e-commerce στην Ελλάδα είναι μεγάλα, με δεδομένη τη συγκριτικά χαμηλότερη διείσδυσή του έναντι της υπόλοιπης Ευρώπης. Συγκεκριμένα, στην χώρα μας αντιστοιχία στο 10,9% του λιανεμπορίου, όταν σε ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Αγγλία και η Γαλλία ανέρχεται στο 25%.
Η δυναμική του χώρου πιστοποιείται και από τον αριθμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν αποκτήσει ψηφιακές δυνατότητες. «Από 7.000 εταιρείες πριν από 5 χρόνια, έχουν φθάσει σήμερα στις 20.000. «Άρα φαίνεται πως είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης.
Παράλληλα, παρέθεσε κάποια δεδομένα που δείχνουν την ραγδαία άνοδο των ηλεκτρονικών αγορών. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην αύξηση του ποσοστού των πελατών που ολοκληρώνουν μια ηλεκτρονική συναλλαγή, το οποίο πλέον αγγίζει το 85% από 51% το 2018 με 2019 αλλά και στην εκτίναξη του ποσοστού των καταναλωτών που κάνουν ψηφιακά τις πληρωμές τους (digital payments) στο 86% από 56% προηγουμένως.
Ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οδηγός στις παρεμβάσεις που δρομολογεί η εταιρεία είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης του καταναλωτή, ο οποίος πλέον είναι πολύ πιο απαιτητικός και επιθυμεί να απολαμβάνει υψηλές υπηρεσίες και στο ηλεκτρονικό κανάλι. «Βλέπουμε μια τεράστια αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Σύμμαχος» στην προσπάθεια αυτή, σημείωσε ο επικεφαλής της SHOPFLIX είναι η τεχνολογία, μέσω της οποίας μπορεί η εταιρεία να διαπιστώσει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες και τα θέλω του καταναλωτή και να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές.
Να σημειωθεί πως η τοποθέτηση του κ. Καλογεράκη έγινε σε πάνελ με θέμα το μέλλον των καταναλωτικών συνηθειών («The Future of Consumer Landscape: The Way Forward»), στο οποίο συμμετείχαν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της Fourlis, Δημήτρης Βαλαχής, ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, CFO της Διαμαντής Μασούτης, ο Βασίλης Κουτεντάκης, CRB της Τράπεζας Πειραιώς και η Βάλια Αρανίτου, Καθηγήτρια στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Latest News

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank

Πώς ολοκληρώνουν τον κύκλο ζωής τους τα αιολικά πάρκα - Τι αναφέρει η ΔΕΗ
H ΔΕΗ έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο Repowering Αιολικών Πάρκων στην Ελλάδα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αντικαθιστώντας παλιές ανεμογεννήτριες που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους με νέες

JP Morgan για ΟΠΑΠ: Στα 22,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο για τη μετοχή
Μετά από μια πολύ ισχυρή χρονιά το 2024, ο ΟΠΑΠ ξεκινά με ακόμη ένα δυνατό τρίμηνο σημειώνει η JP Morgan για τον ΟΠΑΠ

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος