Περισσότερα χρήματα από ποτέ δαπανά η Nike, για το μάρκετινγκ γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς με την παγκόσμια αυτή διαφημιστική έκρηξη προσπαθεί να αναζωογονήσει τις πωλήσεις και να δημιουργήσει τους όρους ενός come back για τον κολοσσό των αθλητικών ειδών.
Adidas – Nike: Βίοι αντίθετοι για τις κορυφαίες μάρκες – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Τα στελέχη της εταιρείας κάλεσαν τα κορυφαία αστέρια τους για βοήθεια στους Θερινούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι, που ήδη μετρούν μια εβδομάδα αγωνισμάτων.
Ο συνιδρυτής της Nike, Φιλ Νάιτ, έκανε μια σπάνια έκκληση προς την «Οικογένεια Nike» των αθλητών και προπονητών, μια εβδομάδα πριν από τους αγώνες, ενθαρρύνοντάς τους να «αναζωπυρώσουν το πάθος, την επιθυμία και την προσπάθεια να κερδίσουν».
Η μετοχή της Nike κατέγραψε τη χειρότερη πορεία της τον Ιούνιο
«Σε χρειαζόμαστε. Ο κόσμος σε χρειάζεται. Τώρα περισσότερο από ποτέ», επισήμανε ο Νάιτ σε επιστολή που έφερε στη δημοσιότητα το Bloomberg.
Η μετοχή της Nike κατέγραψε τη χειρότερη πορεία της τον Ιούνιο, όταν η διοίκηση ανακοίνωσε στους επενδυτές ότι τα έσοδα αναμένεται να μειωθούν αυτό το οικονομικό έτος. Η μετοχή υποχώρησε έως και 20%, οδηγώντας σε απώλεια περίπου 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε χρηματιστηριακή αξία.
Η Nike μειώνει το κόστος της κατά 2 δισ. δολάρια
Ο Διευθύνων Σύμβουλος John Donahoe ανακατανέμει τους πόρους εν μέσω αυτής της δύσκολης συγκυρίας για την εταιρεία. Η Nike βρίσκεται στη μέση ενός σχεδίου μείωσης του κόστους κατά 2 δισεκατομμύρια δολάρια, προχώρησε στην απόλυση του 2% του εργατικού δυναμικού της, και πλέον επαναδρομολογεί ορισμένα κεφάλαια στον τομέα του μάρκετινγκ.
Η Nike ξοδεύει συνήθως περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για τη «δημιουργία ζήτησης» — τηλεοπτικές διαφημίσεις, εγκρίσεις αθλητών, ψηφιακές διαφημίσεις, brand εκδηλώσεις και πολλά άλλα.
«Επανεπενδύουμε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε δραστηριότητες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές», είπε ο Donahoe σε επενδυτές και αναλυτές τον Ιούνιο, υποσχόμενος να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων με πιο τολμηρές διαφημίσεις και με στόχο να κινητοποιήσει στους αγοραστές ξανά το ενδιαφέρον τους για το brand
Η Heidi O’Neill, πρόεδρος καταναλωτών, προϊόντων και επωνυμίας της Nike, είπε στο Reuters τον Απρίλιο ότι «το Ολυμπιακό μάρκετινγκ θα είναι η «μεγαλύτερη δαπάνη για τα μέσα ενημέρωσης της εταιρείας».
«Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη επένδυση και η μεγαλύτερη στιγμή για τη Nike εδώ και χρόνια», τόνισε, χωρίς όμως να διευκρινίσει το ποσό που θα διατεθεί για την διαφημιστική προβολή της εταιρείας στους Αγώνες του Παρισιού.
Η διοίκηση σπεύδει να κυκλοφορήσει νέα είδη όπως το παπούτσι τρεξίματος Pegasus Premium καθώς η ζήτηση για παλαιότερα εμπορεύματα μειώνεται, αλλά τα περισσότερα δεν θα είναι διαθέσιμα πριν από το επόμενο έτος. Οι αναλυτές λένε ότι η αυξημένη δαπάνη διαφημίσεων της Nike δεν εγγυάται την επιστροφή του κοινού, εφόσον δεν υπάρχουν και νέα προϊόντα που να την υποστηρίζουν.
«Ξοδεύουν ήδη δισεκατομμύρια στο μάρκετινγκ», δήλωσε ο Brian Yarbrough, αναλυτής του Edward Jones. «Πραγματικά δεν ξέρω ότι όλα τα χρήματα που ξοδεύουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες σημαίνει ότι τα πράγματα γίνονται αυτόματα καλύτερα».
Διαγωνισμός… μάρκετινγκ στους Ολυμπιακούς
Οι μεγαλύτερες μάρκες του κόσμου βλέπουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες ως μια ευκαιρία να έρθουν μπροστά σε ένα παγκόσμιο κοινό μέσω ποικίλων αθλητικών εκδηλώσεων που επιτρέπουν σε αθλητικές εταιρείες όπως η Nike, η Adidas και η Puma να παρουσιάζουν όλα τα είδη προϊόντων και να ανταγωνίζονται απευθείας μεταξύ τους για να δουν ποιος είναι καλύτερος σε αγώνες όπως στίβος, ποδηλασία και βόλεϊ. Παρέχει επίσης την ευκαιρία σε εξειδικευμένα brand να αποκτήσουν διεθνή προβολή, όπως τα μαγιό της Speedo και τα κορμάκια της GK Elite.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα