Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα η νέα προκήρυξη για την πώληση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, από την ειδική εκκαθάριση χωρίς καμία αλλαγή στους όρους του διαγωνισμού, πέραν ενός πιο σφιχτού χρονικού πλαισίου κατάθεσης των προσφορών.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το διάστημα που θα δίνεται για την κατάθεση των προσφορών θα κυμαίνεται γύρω στις 20 ημέρες καθώς, όπως λέγεται στην αγορά, το Μέγαρο Μαξίμου επιδιώκει να προχωρήσουν σχετικά σύντομα οι διαδικασίες.
Επίσης τις ίδιες ημέρες αναμένεται να βγει και η προκήρυξη από την ΕΤΑΔ για το υπόλοιπο τμήμα των ναυπηγείων, όπου θα παραμείνει στους όρους ένα ελάχιστο τίμημα καθώς αυτό προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία. Το ελάχιστο τίμημα θα είναι όπως εκτιμάται σαφώς μειωμένο σε σύγκριση με το προηγούμενο των 55 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι για τα υπό ειδική διαχείριση ναυπηγεία Σκαραμαγκά στον πρώτο διαγωνισμό που χαρακτηρίστηκε άγονος ουσιαστική προσφορά κατέθεσε μόνο η Pyletech Shipyards θυγατρική του Ομίλου North Star συμφερόντων του εφοπλιστή-επιχειρηματία Θεόφιλου Πριόβολου.
Η εν λόγω εταιρεία έχει ανακοινώσει επίσης ότι θα πραγματοποιήσει στα ναυπηγεία συνολική επένδυση ύψους 700 εκατ. ευρώ και θα δημιουργήσει περισσότερες από 1.600 άμεσες και 6.000 έμμεσες θέσεις εργασίας με σημαντική πολλαπλασιαστική αξία στην απασχόληση, στα δημόσια έσοδα, στο ΑΕΠ και στην εθνική και τοπική οικονομία.
Συμβολική προσφορά ύψους ενός εκατ.. ευρώ είχε καταθέσει και η ONEX που ελέγχει τα ναυπηγεία Σύρου και επιδιώκει να αναλάβει και τον πλήρη έλεγχο των ναυπηγείων Ελευσίνας.
Για τον διαγωνισμό του ακινήτου της ΕΤΑΔ δεν είχε εκδηλωθεί κάποιο ενδιαφέρον.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία