Κύματα αντιδράσεων από τα συνδικάτα των ναυτεργατών και λιμενεργατών σηκώνει η προσπάθεια ναυτιλιακών εταιριών να δρομολογήσουν αυτόνομα (μη επανδρωμένα πλοία) τα οποία βέβαια είναι ακόμη σε δοκιμαστικό στάδιο.
Ο Harold J. Daggett, πρόεδρος του αμερικάνικου συνδικάτου λιμενεργατών International Longshoremen’s Association έστειλε καθαρό μήνυμα στις ναυτιλιακές εταιρείες που σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν φορτηγά πλοία χωρίς πλήρωμα να μην δοκιμάσουν να προσεγγίσουν τα λιμάνια που «ελέγχει» η ILA. Η οργάνωση έχει κάνει μια εξαετούς διάρκειας συμφωνία με την United States Maritime Alliance (USMX) το 2018 που απέτρεψε κάθε αυτοματοποίηση ή αυτοματοποιημένο εξοπλισμό στα λιμάνια της ILA. Σε αντάλλαγμα, η ILA δεσμεύτηκε να διατηρήσει τα επίπεδα παραγωγικότητας πάνω από αυτά που θα μπορούσε να παράγει ο αυτοματοποιημένος εξοπλισμός. Η συμφωνία τηρείται και ο Daggett, ελπίζει να πείσει και άλλα ναυτεργατικά και λιμενεργατικά σωματεία να αγωνισθούν κατά της αυτοματοποίησης, που καταργεί θέσεις εργασίας.
Στην ανακοίνωση του το συνδικάτο ILA αναφέρεται στα σχέδια της Nippon Yûsen Kabushiki Kaisha, γνωστής ως NYK, που είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Ιαπωνίας, για την δρομολογηση ενός φορτηγού πλοίου, χωρίς πλήρωμα, σε ένα ταξίδι 236 μιλίων από το Τόκολ στο λιμάνι Ise.
Επίσης επικαλείται το τηλεοπτικό κανάλι CNN που παρουσίασε μια αναφορά σε μια νορβηγική εταιρεία, τη Yara International, και τα σχέδιά της να δοκιμάσει ένα αυτόνομο πλοίο το οποίο θα πλέει μεταξύ δύο νορβηγικών πόλεων.
Τα σχέδια αυτά ο πρόεδρος του ILA τα υποδέχθηκε με μία δήλωσης την οποία τονίζει μεταξύ άλλων ότι οι εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο δέχονται επίθεση από την απειλή της αυτοματοποίησης «από άπληστες εταιρείες που ενδιαφέρονται μόνο να κερδίσουν χρήματα» και να απαλλαγούν από τους εργαζόμενους «που τους βοήθησαν να δημιουργήσουν επιτυχημένες εταιρείες». «Αυτό πρέπει να σταματήσει και η ILA θα κάνει ό, τι πρέπει να κάνει για να σώσει τις δουλειές μας και αυτές των εργαζομένων στις ναυτιλιακές σε όλο τον κόσμο».
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης