Οσοι πετούν με αεροπορικές εταιρείες σαν τη Virgin Atlantic και την KLM διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να δουν την πτήση τους να ακυρώνεται λόγω των ιδιόμορφων συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί λόγω της μεγάλης ζήτησης για ταξίδια ύστερα από την πανδημία και την έλλειψη προσωπικού σε εταιρείες και αεροδρόμια. Αντίθετα, επιβάτες αεροπορικών όπως είναι η Singapore Airlines, η Cathay Pacific και η AirAsia διατρέχουν λιγότερο τέτοιο κίνδυνο.
Αυτό προκύπτει από στοιχεία 19 αεροπορικών εταιρειών τα οποία προέρχονται από την εταιρεία παροχής δεδομένων Cirium, τα οποία παρουσίασε το Bloomberg. Οπως σημειώνει το ειδησεογραφικό πρακτορείο, πρόκειται για τις 19 εταιρείες εκείνες τις οποίες παρακολουθεί και η Quantas Airlines προκειμένου να κρίνει την απόδοσή της απέναντι στον ανταγωνισμό.
Διαβάστε επίσης: Τι συμβαίνει με τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια – Γιατί ακυρώνονται οι πτήσεις
Πρωταθλήτριες σε… ακυρώσεις πτήσεων
Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι τις περισσότερες ακυρώσεις πτήσεων τις έχει κάνει μέχρι τώρα η Virgin Atlantic. Η βρετανική εταιρεία έχει ακυρώσει 2.200 πτήσεις ή το 5,9% του συνόλου για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 26 Ιουλίου σύμφωνα με τα στοιχεία της Cirium.
Ακολουθεί πολύ κοντά η ολλανδική KLM με ποσοστό 5,8% και την πεντάδα κλείνουν οι Air New Zealand με 3,7%, η Quantas της Αυστραλίας με 3,3% και η γερμανική Lufthansa με 3,1%. Αντίθετα τις λιγότερες ακυρώσεις καταγράφει με διαφορά η Singapore Airlines η οποία την περίοδο αυτή ακύρωσε μόλις το 0,1% των πτήσεών της.
Πώς επιλέχτηκαν οι εταιρείες
Σύμφωνα με το Bloomberg που παρουσίασε τα σχετικά στοιχεία, οι εν λόγω αεροπορικές εταιρείες που εμφανίζονται στον σχετικό πίνακα και αξιολογήθηκαν κατά την τρίμηνη περίοδο αντικατοπτρίζουν εκείνες που χρησιμοποίησε η Qantas για τη σύγκριση της συνολικής απόδοσης της πορείας των μετοχών της, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της αεροπορικής εταιρείας.
Το καλάθι αυτό των αεροπορικών περιλαμβάνει την International Consolidated Airlines Group, τη μητρική εταιρεία της British Airways Plc και της Iberia, και την ίδια την Qantas.
«Είναι ένα μικρό σχετικά δείγμα των αεροπορικών εταιρειών του κόσμου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να υπάρχουν και άλλοι, λιγότερο γνωστοί αερομεταφορείς» με καλύτερες ή με χειρότερες επιδόσεις, αναφέρει το δημοσίευμα.
Το καλάθι των εταιρειών εξαιρεί επίσης αεροπορικές εταιρείες από την Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αερομεταφορών στον κόσμο πριν από τον Covid, η οποία όμως παραμένει σε μεγάλο βαθμό κλειστή για τις διεθνείς πτήσεις.
«Ζητούμε συγγνώμη»
Η Virgin Australia, η οποία εκτελεί τις λιγότερες υπερπόντιες πτήσεις μεταξύ του ομίλου, είπε ότι ξεπέρασε τον πλησιέστερο ανταγωνιστή της Qantas σε ακυρώσεις πτήσεων τους πέντε μήνες έως τον Ιούνιο, με βάση τα στοιχεία της αυστραλιανής κυβέρνησης που χρησιμοποιεί η Virgin για να αξιολογήσει τις επιδόσεις της στο εσωτερικό.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Qantas Domestic and International, Andrew David, δήλωσε ότι τα ποσοστά ακύρωσης έχουν σχεδόν επιστρέψει στα προ του Covid επίπεδα. «Βλέπουμε βελτιώσεις, αλλά γνωρίζουμε ότι έχουμε περισσότερη δουλειά να κάνουμε», είπε.
Η KLM, ο ολλανδικός βραχίονας της Air France-KLM, ανέφερε σε δήλωση ότι ακύρωσε πτήσεις για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης προσωπικού ασφαλείας αεροδρομίων. «Ζητούμε συγγνώμη από τους θιγόμενους επιβάτες μας», είπε η αεροπορική εταιρεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Air New Zealand, Γκρεγκ Φόραν, δήλωσε ότι το πρόγραμμα της αεροπορικής εταιρείας έχει διαταραχθεί λόγω έντονων καιρικών φαινομένων και αυξημένων ποσοστών ασθένειας των πληρωμάτων. «Αυτή σίγουρα δεν είναι η εμπειρία που θέλουμε να έχουν οι πελάτες μας μαζί μας και γνωρίζουμε ότι κάθε ακύρωση έχει αντίκτυπο», ανέφερε ο ίδιος στο Bloomberg.
Η Lufthansa είπε ότι ακυρώνει σχεδόν 3.000 πτήσεις το καλοκαίρι από τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, αλλά προσπαθεί να αποφύγει τις ακυρώσεις σε πτήσεις σε καθημερινή βάση για να ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο στους επιβάτες. «Στόχος είναι να προσφέρουμε ένα σταθερό πρόγραμμα πτήσεων», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε δήλωσή της.
Latest News
Ντόμινο στα πόστα της Κομισιόν - Δεύτερη τετραετία για την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν;
Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν είναι το φαβορί για μία δεύτερη θητεία στην Κομισιόν, εκτός εξαιρετικού απροόπτου - Ποιοι είναι οι «αμφισβητίες»
Γιατί η Intel πήρε την κάτω βόλτα -Η βουτιά στα κέρδη και η μάχη επιβίωσης
Η Intel ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα λειτουργικές ζημίες 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2023
Η μετεωρική άνοδος και η εκκωφαντική πτώση της βασίλισσας του Airbnb
Πώς η βασίλισσα έπεσε από τον θρόνο της
Τι φοβάται ο Ελβετός κεντρικός τραπεζίτης
Στο τρέχον περιβάλλον η αβεβαιότητα παραμένει αυξημένη
Game changer για την αγορά πετρελαίου ο σχιστόλιθος των ΗΠΑ
Η αναταραχή στη Μέση Ανατολή δεν αποτελεί πλέον τέτοια απειλή για τους καταναλωτές βενζίνης στον κόσμο
Η General Mills αναζητά αγοραστές για τη δραστηριότητα γιαουρτιού
Την πώληση της επιχείρησης γιαουρτιού στη Βόρεια Αμερική και της δημοφιλούς μάρκας Yoplait, εξετάζει η εταιρεία - Πιθανή μια συμφωνία λίγο πάνω απο τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια
Και η Fitch Ratings υποβαθμίζει τις προοπτικές της Boeing
Η πώληση 100 αεροσκαφών 737 MAX κατασκευής του 2023 θα μπορούσε να αλλαξει τη αξιολόγηση λέει ο επενδυτικός οίκος
Γιατί θα αυξηθούν τα αεροπορικά ναύλα από τον Μάιο
Οι καθυστερήσεις παράδοσης συνδέονται με τις ανησυχίες για την ασφάλεια του 737 Max που έπληξαν τις εταιρείες ενόψει της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου
Σταμάτησε η έρευνα στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο της Mercedes με τις εκπομπές diesel
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε κατηγορήθει ότι εξαπάτησε τους καταναλωτές για τα οχήματα BlueTEC
Αλμα κερδών 28% της SAAB για το πρώτο τρίμηνο
Η ένταξη της χώρας στο ΝΑΤΟ ανοίγει την «πόρτα» για τις ανάγκες των μελών της Συμμαχίας