Την έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030 αποφάσισε την Δευτέρα η Κυβερνητική Επιτροπή κατά την τέταρτη συνεδρίαση της.

Διαβάστε επίσης: Οδική ασφάλεια: Γκάζι για παρεμβάσεις σε 5.902 επικίνδυνα σημεία

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές και Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής κ. Ελευθέριος Οικονόμου, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κα Ασημίνα Γκάγκα, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στέλιος Πέτσας και η Γενική Γραμματέας Υποδομών κα Μαρία – Έλλη Γεράρδη.

Διαβάστε επίσης: Καραμανλής για Μετρό: Έτσι αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτη της Αθήνας με την Γραμμή 4

Κατά την εισήγησή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η αποδοχή του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου σηματοδοτεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα της Κυβέρνησης, του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, αλλά και δική του.

Το σχέδιο βασίζεται σε 4 άξονες:

–       Επικαιροποίηση και Προτεραιοποίηση δράσεων για την Οδική Ασφάλεια

–       Σχέδιο Νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

–       Έμφαση στο Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, τα εργαλεία χρηματοδότησης υποδομών και τη βάση αξιολόγησης συγχρηματοδοτούμενων έργων

–       Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το ποδήλατο

«Εγκρίναμε σήμερα το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, που αποσκοπεί στη μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Δρομολογείται η αναμόρφωση του κυρωτικού πλαισίου του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με στόχο τη συμμόρφωση των οδηγών και την επιβολή δίκαιων ποινών, που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα της κάθε παράβασης και να αφορούν κυρίως στον οδηγό και όχι στο όχημα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν οδηγούς. Η παροχή καλής ποιότητας δεδομένων μέσα από το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας θα εξασφαλίσει, ταυτόχρονα, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων της Πολιτείας. Θέτουμε σήμερα τις βάσεις για μια ολοκληρωμένη πολιτική η οποία θα διαμορφώσει συνθήκες ασφαλούς μετακίνησης πεζών και οχημάτων, προωθώντας παράλληλα τις ήπιες μορφές κινητικότητας, όπως το ποδήλατο, με τον Οδηγό Δημόσιας Πολιτικής που αποτελεί τον πυρήνα του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο», δήλωσε ο κος Παπαδόπουλος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Πολιτική
Τραγωδία στα Τέμπη: Το μόνο λάθος που αναγνωρίζει ο Μητσοτάκης είναι η επικοινωνιακή διαχείριση
Επικαιρότητα |

Τραγωδία στα Τέμπη: Το μόνο λάθος που αναγνωρίζει ο Μητσοτάκης είναι η επικοινωνιακή διαχείριση

Με το πιο θανατηφόρο, τουλάχιστον τα τελευταία 60 έτη, σιδηροδρομικό ατύχημα να απλώνει βαρύ το πέπλο του ο Κ. Μητσοτάκης ανέφερε πως «σίγουρα κάποια πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν διαφορετικά».

Ακρίβεια: Άτυπο debate κυβέρνησης – αντιπολίτευσης για το κάλεσμα Μητσοτάκη σε «απολογία» στη Βουλή
Επικαιρότητα |

Άτυπο debate κυβέρνησης – αντιπολίτευσης για το κάλεσμα Μητσοτάκη σε «απολογία» στη Βουλή

Αίτημα ΣΥΡΙΖΑ για προ ημερησίας συζήτηση. Η τελευταία συζήτηση επί του ζητήματος προκλήθηκε από τον τότε αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα το 2021.

Πρωτογενές πλεόνασμα: Η κυβέρνηση πανηγυρίζει – Για πλεόνασμα ακρίβειας μιλούν τα κόμματα
Επικαιρότητα |

Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για το πρωτογενές πλεόνασμα του 2023 – Για πλεόνασμα ακρίβειας μιλούν τα κόμματα

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, το πρωτογενές αποτέλεσμα για το 2023 ανήλθε σε 1,86% του ΑΕΠ, έναντι στόχου για 1,15% – Η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση ότι είπε ψέματα πως μείωσε τους φόρους