Η Shein είναι μια αλυσίδα πώλησης ενδυμάτων στο διαδίκτυο από την Κίνα, της οποίας η ταχεία ανάπτυξη της έχει δώσει τον «αέρα» να κοιτάει στα μάτια εταιρείες όπως η Zara και η Zalando.
Η ανάπτυξη της κινεζικής εταιρείας που μοιάζει με «αγώνα 100 μέτρων» έχει εκτινάξει την αξία σε σχέση με τα επίπεδά της προ πανδημίας, αλλά και την προσωπική περιουσία του επικεφαλής της και εμπνευστή του όλου εγχειρήματος Σου Γιανγκτιάν. Ένα χαρακτηριστικό που αναφέρει το Bloomberg, είναι ότι η εμβληματική φιγούρα στο χώρο της μόδας, Ραλφ Λόρεν, χρειάσθηκε τρεις δεκαετίες για να γίνει δισεκατομμυριούχος, ενώ ο Σου μόλις 10 χρόνια για να φθάσει την προσωπική του περιουσία στα 23,5 δισ. δολάρια τα οποία αναλογούν σε περίπου το ένα τρίτο των μετοχών στη Shein.
Διαβάστε επίσης – Στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων που σχεδιάζει η Amazon
Η συνδυασμένη αξία των μετοχών στην εταιρεία που διακρατούν οι τέσσερις ιδρυτές της, ο Σου και οι Μιάο Μιάο, Γκου Σιαοπίνγκ και Ρεν Σιαοπίνγκ αγγίζει τα 40 δισ. δολάρια σύμφωνα με το Bloomberg.
Για να φτάσει η περιουσία των τεσσάρων ιδρυτών σε αυτά ύψη έπρεπε και η αξία της εταιρείας να εκτοξευθεί στα ανάλογα ύψη, καθώς υπολογίζεται ότι αυτή πλέον ανέρχεται στα 70 δισ. δολάρια, ενώ πριν έρθει το κύμα πανικού στις αγορές έχει πιάσει τα 100 δισ. δολάρια. Ενδεικτικό του success story της κινεζικής εταιρείας, είναι το γεγονός ότι η Tiger Global εκ των επενδυτών σε αυτήν, έχει δει την αξία της επένδυσής της να αυξάνεται κατά 20 φορές.
Ποιος είναι ο Σου
Γεννημένος το 1983 στην επαρχία Σαντόγκ στα ανατολικά της Κίνας το 1983, τον Σου ο οποίος ακούει και στο όνομα Κρις τον τράβηξε το διεθνές εμπόριο και προς αυτήν την κατεύθυνση ήταν οι σπουδές του στο κολλέγιο. Στα πρώτα του επαγγελματικά βήματα εργάσθηκε σε μια εταιρεία μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, της οποίας αντικείμενο ήταν η αύξηση της επισκεψιμότητας και η ενίσχυση των πωλήσεων των εταιρειών-πελατών.
Διαβάστε επίσης – Τα αστέρια της Παρί Σεν-Ζερμέν ντύνονται από τον Οίκο Dior
Γρήγορα προχώρησε στο επόμενο βήμα και ίδρυσε με δύο συνέταιρους μια εταιρεία πώλησης γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ. Το εγχείρημα δεν στέφθηκε από επιτυχία, όμως ήταν η αφορμή για να γνωρίσει τους μελλοντικούς συνεταίρους του, με τους οποίους θα ιδρύσει την εταιρεία που αφουγράσθηκε τις ανάγκες και τα θέλω της νέας γενιάς και προσάρμοσε και στήριξε την πετυχημένη όπως αποδεικνύεται στρατηγική της πάνω σε αυτά. Αποτέλεσμα η πορεία της εταιρείας να μοιάζει με μονόδρομο και κάπως έτσι η προσωπική περιουσία του Σου να έχει φθάσει στα τωρινά επίπεδα.
Latest News
Η μετεωρική άνοδος και η εκκωφαντική πτώση της βασίλισσας του Airbnb
Πώς η βασίλισσα έπεσε από τον θρόνο της
Τι φοβάται ο Ελβετός κεντρικός τραπεζίτης
Στο τρέχον περιβάλλον η αβεβαιότητα παραμένει αυξημένη
Game changer για την αγορά πετρελαίου ο σχιστόλιθος των ΗΠΑ
Η αναταραχή στη Μέση Ανατολή δεν αποτελεί πλέον τέτοια απειλή για τους καταναλωτές βενζίνης στον κόσμο
Η General Mills αναζητά αγοραστές για τη δραστηριότητα γιαουρτιού
Την πώληση της επιχείρησης γιαουρτιού στη Βόρεια Αμερική και της δημοφιλούς μάρκας Yoplait, εξετάζει η εταιρεία - Πιθανή μια συμφωνία λίγο πάνω απο τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια
Και η Fitch Ratings υποβαθμίζει τις προοπτικές της Boeing
Η πώληση 100 αεροσκαφών 737 MAX κατασκευής του 2023 θα μπορούσε να αλλαξει τη αξιολόγηση λέει ο επενδυτικός οίκος
Γιατί θα αυξηθούν τα αεροπορικά ναύλα από τον Μάιο
Οι καθυστερήσεις παράδοσης συνδέονται με τις ανησυχίες για την ασφάλεια του 737 Max που έπληξαν τις εταιρείες ενόψει της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου
Σταμάτησε η έρευνα στις ΗΠΑ για το σκάνδαλο της Mercedes με τις εκπομπές diesel
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε κατηγορήθει ότι εξαπάτησε τους καταναλωτές για τα οχήματα BlueTEC
Αλμα κερδών 28% της SAAB για το πρώτο τρίμηνο
Η ένταξη της χώρας στο ΝΑΤΟ ανοίγει την «πόρτα» για τις ανάγκες των μελών της Συμμαχίας
Τα 39 δισ. ήταν... λίγα για την Anglo American - Επανέρχεται η BHP με νέα πρόταση
Η BHP έχει προθεσμία έως τις 22 Μαΐου για να επανέλθει με επίσημη προσφορά για την Anglo American
Περισσότερες παραδόσεις αεροσκαφών αλλα και επενδύσεις ανακοινώνει ο CEO της Embraer
Η βραζιλιάνικη εταιρεία εκτιμά ότι οι παραδόσεις αεροσκαφών (jets) θα κυμανθούν μεταξύ 125 και 135 φέτος, έναντι 115 το 2023.