Η ένωση των κινέζων εφοπλιστών η China Shipowners’ Association (CSA) έγινε πλήρες μέλος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (International Chamber of Shipping -ICS),το οποίο αντιπροσωπεύει το 80% της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Cosco: Σύντομα η είσοδος των Κινέζων στο λιμάνι του Αμβούργου
Ο Emanuele Grimaldi, πρόεδρος του ICS, υποδεχόμενος τους κινέζους πλοιοκτήτες σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η Κίνα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις θαλάσσιες μεταφορές με επιρροή στη διεθνή σκηνή. Η συμμετοχή της στο ICS θα ενισχύσει «την ικανότητα μας να συνεργαζόμαστε, ενωμένοι ως βιομηχανία, για να αντιμετωπίσουμε τα πιο πιεστικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία, όπως η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Μόνο μέσω της συνεργασίας θα πετύχουμε όλοι» τόνισε ο κ. Grimaldi.
Μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία
Ο Zhang Shouguo, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών της Κίνας, δήλωσε:
«Η συμμετοχή της Ένωσης Κινέζων Εφοπλιστών στο ICS θα προσφέρει στους Κινέζους πλοιοκτήτες ένα βήμα για να ακουστεί η κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία. Η CSA ελπίζει επίσης να κάνει χρήση της πλατφόρμας πληροφοριών του ICS για να παρέχει περισσότερη βοήθεια στην κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία, καθώς και την απαραίτητη υποστήριξη για τη μετάβαση στην πράσινη ναυτιλία χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Η συνεργασία μεταξύ της China Shipowners’ Association και του ICS θα έχει σημαντικό αντίκτυπο και στα δύο μέρη. Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή της China Shipowners’ Association θα εμπλουτίσει την πλατφόρμα του ICS. Ανυπομονούμε να επιτύχουμε win-win συνεργασία και αμοιβαία ανάπτυξη στο μέλλον!».
Δεδομένης της σημασίας της Κίνας ως μεγάλου ναυτιλιακού έθνους, η ιδιότητα της CSA ως μέλους του ICS επιβεβαιώνει την θέση του Επιμελητηρίου ότι «μιλά» εξ ονόματος της παγκόσμιας βιομηχανίας.
Η CSA ιδρύθηκε το 1993 ως εθελοντικός εμπορικός οργανισμός, μέλη του οποίου είναι πλοιοκτήτες και διαχειριστές εμπορικών πλοίων που είναι νηολογημένα στην Κίνα.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία