Η Tesla σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή της στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη της Κίνας, κατά τους επόμενους δύο μήνες, προκειμένου να καλύψει την αυξημένη ζήτηση που πυροδοτήθηκε από τις επιθετικές μειώσεις των τιμών στα best-seller μοντέλα της, σύμφωνα με ένα σημείωμα προγραμματισμού που αποκάλυψε Reuters.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να παράγει κατά μέσο όρο εβδομαδιαία σχεδόν 20.000 οχήματα στο εργοστάσιο της Σαγκάης, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το οποίο περιγράφει λεπτομερώς τα σχέδια παραγωγής για το πιο παραγωγικό και κερδοφόρο hub παραγωγής της Tesla.
Porsche: Πώς το μοντέλο Panamera πουλιόταν για 18.000 δολάρια στην Κίνα
Εφόσον το σχέδιο αυτό ευοδωθεί στην πράξη, η παραγωγή του εργοστασίου θα «πιάσει» τον ρυθμό του Σεπτεμβρίου, όταν κυκλοφόρησαν 82.088 αυτοκίνητα Model 3 και Model Y, σύμφωνα με στοιχεία της China Passenger Car Association.
Τον Δεκέμβριο, το εργοστάσιο της Σαγκάης μείωσε την παραγωγή στο ένα τρίτο σε σχέση με την αντίστοιχη του Νοεμβρίου και επέκτεινε την περίοδο διακοπών των εργαζομένων της για την Κινεζική Πρωτοχρονιά στον Ιανουάριο, για να αντιμετωπίσει την αύξηση των αποθεμάτων, προτού ανακοινωθούν οι μειώσεις των τιμών 6% έως 14% στην Κίνα.
Σε τηλεδιάσκεψη την περασμένη εβδομάδα σχετικά με τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου της Tesla, ο διευθύνων σύμβουλος Ίλον Μασκ είπε ότι οι παραγγελίες ήταν περίπου διπλάσιες στην παραγωγή τον Ιανουάριο μετά τις παγκόσμιες μειώσεις των τιμών.
Στόχος τα 2 εκατ. οχήματα το 2023
Ο Μασκ είπε ότι οι παραδόσεις του 2023 θα μπορούσαν να αγγίξουν τα 2 εκατομμύρια οχήματα, αρκεί να μην υπάρξει διακοπή που θα επιβληθεί από εξωτερικούς παράγοντες.
Οι μειώσεις των τιμών της Tesla στην Κίνα έχουν πυροδοτήσει αυτό που οι αναλυτές περιέγραψαν ως «πόλεμο τιμών», καθώς οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες Xpeng και Aito ακολούθησαν την αμερικανική εταιρεία μειώνοντας κι αυτές τις τιμές.
Τις πρώτες 29 ημέρες του Ιανουαρίου, οι μέσες ημερήσιες λιανικές πωλήσεις της Tesla στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 36% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, στα 25.686 οχήματα.
Η ανάπτυξη ήταν ελαφρώς υψηλότερη από αυτή του μεγάλου ανταγωνιστή BYD, ενώ οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 45%, όπως έδειξαν στοιχεία της China Merchants Bank International.
Το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη παράγει οχήματα για την αγορά της Κίνας και για εξαγωγή στην Ευρώπη.
Latest News
Mega deal για το... «πρασίνισμα» της Microsoft
Η Stockholm Exergi θα κατασκευάσει το έργο δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας βιομάζας
Με υβριδικό απαντάει η Lamborghini στην ηλεκτροκίνηση
Το Urus SE θα ανταγωνιστεί την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid και την Bentley Bentayga Hybrid
Πατάνε γκάζι οι πωλήσεις ηλεκτρικών ΙΧ - Αρκούν οι υποδομές φόρτισης; [γράφημα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία Ε.Ε. και κατασκευαστών οχημάτων
Δεν τραβάει… το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ» - Τι ρωτούν για το πρόγραμμα οι επιχειρήσεις
Λιγότερο από το 30% του προϋπολογισμού έχει δεσμευθεί
Φορτσάρουν οι αιτήσεις για το «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»: Αντίστροφη μέτρηση για την λήξη του προγράμματος
Το ενδιαφέρον κορυφώνεται καθώς όσα νοικοκυριά θελήσουν στο μέλλον να εγκαταστήσουν φωτοβολταϊκό θα πρέπει να εφαρμόσουν το μοντέλο net-billing
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Η κλιματική αλλαγή απειλεί αγροτική παραγωγή και τουρισμό στη Νότια Ευρώπη
Ανεβαίνουν συνεχώς οι θερμοκρασίες ιδιαίτερα σε Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα
Μεγαλώνει η απειλή για την οικονομία της Ευρώπης
Οι μεγάλες αλλαγές στο μοτίβο της αγροτικής παραγωγής αλλά και του τουρισμού αναμένεται να τροφοδοτήσουν αλυσιδωτές επιπτώσεις
Χρειαζόμαστε ένα Bretton Woods για το κλίμα του πλανήτη
Πρόταση για να αναλάβει η Παγκόσμια Τράπεζα ρόλο συντονιστή για την απανθρακοποίηση των οικονομιών και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις του 21ου αιώνα
Το βακτήριο που τρώει άνθρακα και κάνει τους ρύπους, μπλουζάκια
Όταν ο άνθρακας αποκτά νέα πράσινη ζωή