Η ναυτιλία των Ελλήνων πάντα πρωταγωνιστεί και αγκαλιάζει από τους πρώτους τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις. Ανταποκρίνεται με επιτυχία στις γρήγορες αλλαγές και στις σύνθετες προκλήσεις.
Το μήνυμα αυτό έστειλε η Προεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) μιλώντας πριν από λίγο στο διεθνές ναυτιλιακό συνέδριο της Capital Link που πραγματοποιείται στην Αθήνα.
Η κα. Τραυλου έδωσε ξεκάθαρα το στίγμα των θέσεων του ελληνικού εφοπλισμού στο θέμα της πράσινης μετάβασης καθώς τόνισε ότι η «η δέσμευση μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι δεδομένη» έθεσε όμως και τις προϋποθέσεις για μια ασφαλή και αποτελεσματική μετάβαση.
Μελίνα Τραυλού: Τιμήθηκε ως Παγκόσμια Προσωπικότητα της Χρονιάς
Παράλληλα ανέδειξε με την ομιλία της την σημαντική συνεισφορά της παγκόσμιας ναυτιλίας στη ευημερία του κοινωνικού συνόλου, μια συνεισφορά που δεν αναγνωρίζεται πάντα·
«Ο τίτλος του συνεδρίου «Stay Calm and Sail On» είναι το DNA του κλάδου μας. Για να παραμείνουμε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, ξεκίνησε την ομιλία της η Προεδρος της ΕΕΕ
Στη συνέχεια τόνισε «Η ναυτιλία και οι άνθρωποί της, σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν με επιτυχία το απαιτητικό περιβάλλον των ημερών μας.
Καθήκον μας ήταν, είναι και θα είναι να υπηρετούμε και να προστατεύουμε τη λειτουργία του παγκόσμιου οικοσυστήματος.
Ο κλάδος μας εισέρχεται σε μια νέα εποχή.
Η ελληνική ναυτιλία, με το γνωστό της όραμα, την προσαρμοστικότητα και την τεχνογνωσία της, έχει αποδείξει ότι ανταποκρίνεται με επιτυχία στις γρήγορες αλλαγές και στις σύνθετες προκλήσεις.
Ακόμη και τώρα που η ναυτιλία αντιμετωπίζει την ενεργειακή μετάβαση, οι Έλληνες πλοιοκτήτες είναι και πάλι από τους πρώτους που αγκάλιασαν τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.
Η δέσμευσή μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι γεγονός. Ωστόσο, δύο κρίσιμα προαπαιτούμενα πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Πρώτον η αποδέσμευση από τις ανθρακούχες εκπομπές σύμφωνα με την ξα Τραυλού Εξαρτάται από την ενεργό συνεισφορά και τις επενδύσεις των ενδιαφερομένων εκτός κλάδου, όπως οι παραγωγοί και προμηθευτές ενέργειας, οι κατασκευαστές κινητήρων πλοίων και τα ναυπηγεία. Επίσης απαιτούνται
Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία οικονομικά βιώσει μες και κατάλληλες για το σκοπό αυτό λύσεις. Που θα είναι παγκοσμίως διαθέσιμες και πάνω από όλα ασφαλείς.
Και αυτή είναι η δεύτερη ζωτική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρός μας. Πρώτα η ασφάλεια.
Οι νέες λύσεις δεν μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των ναυτικών μας, των πλοίων μας μας και του περιβάλλοντος.
Για εμάς, το ανθρώπινο στοιχείο είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξής μας.
Επομένως, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποί μας υποστηρίζονται όχι μόνο για να μπορέσουν να προσαρμοστούν, αλλά και ακολουθήσουν την τεχνολογική εξέλιξη.
Η αντιμετώπιση του ζητήματος της κλιματικής αλλαγής απαιτεί παγκόσμιες λύσεις.
Ο παγκόσμιος ρυθμιστής μας είναι ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ((ΙΜΟ). Βιώσιμα και κατάλληλα μέτρα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία μπορούν να επιτευχθούν μόνο από τον ΙΜΟ. Και αυτό ισχύει και για τη διαδικασία απαλλαγής του κλάδου μας από τον άνθρακα. Είναι επείγον να υιοθετηθούν αποτελεσματικά μέτρα για την επίτευξη των στόχων μηδενικών εκπομπών του κλάδου.
Δράττομαι αυτής της ευκαιρίας για να υποστηρίξω την ισχυρή υποστήριξη της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας στην πρόταση της διεθνούς βιομηχανίας για συνεισφορά ανά τόνο εκπεμπόμενου CO2.
Αυτό θα είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο, κατάλληλο για τη συντριπτική πλειοψηφία των ναυτιλιακών επιμέρους ναυτιλιακών κλάδων.
Κυρίες και κύριοι, το Stay Calm and Sail On Είναι ένας μονόδρομος.
Η ναυτιλία πρέπει να παραμείνει ήρεμη και να πλεύσει για την ευημερία και την ευημερία του πλανήτη μας.
Η ομαδικότητα είναι το κλειδί για να πετύχει αυτό, σε αυτήν την εποχή που αλλάζει γρήγορα.
Ευχαριστώ».
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα