Με χαμηλό μονοψήφο ποσοστό αυξήθηκαν οι πωλήσεις της σαπωνοποιίας Παπουτσάνης ΑΒΕΕ το πρώτο τρίμηνο εφέτος.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση κατά 3% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 15,3 εκατ. ευρώ έναντι 14,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Παπουτσάνης: Διψήφια αύξηση τζίρου το 2022 – Στα 70,8 εκατ. ευρώ
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε κατά την τρέχουσα περίοδο σε 10,0 εκατ. ευρώ έναντι 11,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2022, αντιπροσωπεύοντας το 65% του συνολικού κύκλου εργασιών μειωμένη κατά 10%.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 44% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Ισχυρή ανάπτυξη στα επώνυμα προϊόντα
Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 33% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, παρά τη σημαντική πτώση της αγοράς του αντισηπτικού στο οργανωμένο λιανεμπόριο (-56% για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό).
Εξαιρώντας το αντισηπτικό, η ανάπτυξη της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων ανέρχεται σε 70% και οφείλεται κατά το ήμισυ περίπου στη θετική συνεισφορά από την εξαγορά της σαπωνοποιίας ΑΡΚΑΔΙ, ενώ το υπόλοιπο προέρχεται από οργανική ανάπτυξη των προϊόντων ευρείας διανομής της Παπουτσάνης.
Τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗ κερδίζουν σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα και παράλληλα έχουν υπερτριπλασιάσει τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό με πολύ καλές προοπτικές, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Σταθερά τα ξενοδοχειακά προϊόντα
Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο με τις αντίστοιχες του πρώτου τριμήνου του 2022, με τις εγχώριες πωλήσεις να υπερδιπλασιάζονται σε σχέση με πέρσι, καλύπτοντας την υποχώρηση των πωλήσεων στο εξωτερικό, οι οποίες έρχονται να συγκριθούν με ένα πολύ υψηλό πρώτο τρίμηνο του 2022 λόγω του ανοίγματος των επαγγελματικών ταξιδίων και της τουριστικής αγοράς, έπειτα από δύο χρόνια περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας.
Ιδιωτική ετικέτα
Οι πωλήσεις της κατηγορίας «προϊόντα τρίτων» (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με αυτές του πρώτου τριμήνου του 2022 ενώ παράλληλα νέες συνεργασίες εντάσσονται σε αυτή τη κατηγορία.
Φαίνεται ότι η ανάγκη της αγοράς για sustainable & niche προϊόντα επανέρχεται στα επίπεδα προ Covid με νέα Projects που ξεκινούν να αναπτύσσονται με τους πελάτες της κατηγορίας.
Μειώθηκαν οι πωλήσεις σαπωνομαζών
Στην κατηγορία «βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών», που αφορά στο μεγαλύτερο μέρος πελάτες του εξωτερικού, το πρώτο τρίμηνο του 2023 σημειώθηκε μείωση κατά 9%, η οποία οφείλεται κυρίως στη μη πώληση των βασικών (commodity) σαπωνομαζών που παράγονται στην ΝΑ Ασία.
Κατά το 2022 η εταιρεία, εκμεταλλευόμενη το αυξημένο μεταφορικό κόστος και τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις από Ασία, εξυπηρέτησε ένα μικρό μέρος των συνολικών αναγκών της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής σε αντίστοιχες σαπωνόμαζες.
Οι τιμές στα μεταφορικά κόστη και οι χρόνοι παράδοσης από Ασία έχουν πλέον εξομαλυνθεί, ωστόσο η συγκεκριμένη κάλυψη αναγκών άφησε στην εταιρεία συνεργασίες με δυναμική που θα ενισχύσουν την κατηγορία
Τι δήλωσε ο CEO
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η στρατηγική ενίσχυσης του μεριδίου μας και εξωστρέφειας και στους τέσσερεις πυλώνες δραστηριοποίησης της εταιρίας, με ανάπτυξη ποιοτικών, βιώσιμων και εξειδικευμένων προϊόντων στις αντίστοιχες αγορές οδήγησαν σε αύξηση του κύκλου εργασιών για το πρώτο τρίμηνο και δημιουργούν θετική προοπτική για το σύνολο του έτους».
Latest News
Ποιοι είναι οι Άραβες της DAMAC που χτίζουν data centers με τη ΔΕΗ
Και το brand «Roberto Cavalli» στο χαρτοφυλάκιο της DAMAC του Χουσεΐν Σαζουάνι
Παπαθανάσης: Σε ΜμΕ πηγαίνουν 2 από τα 3 ευρώ ευρωπαϊκών πόρων
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών μίλησε στο συνέδριο του Economist
Σκρέκας: Δεν χωρίζονται οι επιχειρήσεις σε μεγάλες και μικρές
Τι είπε ο υπουργός Ανάπτυξης από το βήμα του 2ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για τη Μικρομεσαία επιχειρηματικότητα που διοργανώνεται στην Αθήνα
Ισχυρά κέρδη για τις τράπεζες το α' τρίμηνο
Τα συνολικά κέρδη των τεσσάρων συστημικών τραπεζών ανήλθαν, στο πρώτο τρίμηνο του 2024, σε 1,09 δισ. ευρώ
Οι startups στην υπηρεσία του τουρισμού
Νέοι επιστήμονες προσφέρουν λύσεις σε ζητήματα του τουρισμού και της φιλοξενίας
Γέμισαν τα ταμεία της Aegean από τις αυξημένες προκρατήσεις
Η ρευστότητα και οι ταμειακές ροές για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Πρόσκαιρο ή μόνιμο το φρένο στις πωλήσεις; - Τι λένε στο ΟΤ Καββαθάς και Καφούνης
Παράγοντες της αγοράς ζητάνε μείωση του ΦΠΑ και ελάφρυνση του λειτουργικού κόστους
Στα 79 εκατ. το μέρισμα της Πειραιώς στους μετόχoυς - Στις 28 Ιουνίου η ΓΣ
Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε 0,063 ευρώ ανά μετοχή
Γκάζι από τη ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες – Η «προίκα» που δίνει στη FiberGrid
Ο Τηλεπικοινωνιακός Κλάδος χονδρικής της ΔΕΗ μεταβιβάζεται στη θυγατρική FiberGrid
Την Τρίτη 28 Μαϊου στην Αθήνα το 14ο Annual Capital Link Forum
Το 14ο Annual Capital Link Sustainability Forum πραγματοποιείται στις 28 Μαϊου υπο την αιγίδα του ΕΒΕΑ