Έχοντας κλείσει 160 χρόνια επιχειρηματικής παρουσίας και με την έκτη γενιά στο τιμόνι (7 ξαδέλφια), η ιστορική ποτοποιία Βαρβαγιάννη προχωρά στη δημιουργία συμπληρωματικής μονάδας στο Πλωμάρι της Λέσβου, ενώ ταυτόχρονα ανανεώνει τις συσκευασίες της με στόχο τη δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεών της εντός και εκτός συνόρων.
Ούζο: Δραματικό πλήγμα στις εξαγωγές φέρνει νόμος του Ιράκ
Η επένδυση αφορά μια νέα καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής, η οποία θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με την υφιστάμενη, όπως ανέφερε ο κος Γιάννης Βαρβαγιάννης, εκ των διαχειριστών της εταιρείας, στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση των νέων ετικετών των τεσσάρων προϊόντων ούζου που παράγει η Βαρβαγιάννης.
Η επένδυση, η οποία έχει ενταχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο, είναι ύψους 1,5 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας, ενώ αναμένεται να ξεκινήσει να υλοποιείται εφέτος το Φθινόπωρο.
«Οι ανάγκες μας σε παραγωγή υπερκαλύπτονται σήμερα απ’ τις υποδομές που διαθέτουμε, ωστόσο θεωρήσαμε ότι θα πρέπει να κάνουμε την επένδυση κυρίως για το μέλλον», επεσήμανε ο κος Βαρβαγιάννης.
«Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό» σημείωσε ο ίδιος.
Σε επίπεδο μεγεθών, το 2023 φέρεται ότι η εταιρεία κατάφερε να ανακάμψει και να αφήσει πίσω την κρίση Covid 19 εξαιτίας της οποίας και δη από τα lockdowns στο κανάλι της εστίασης , όπου διακινεί το 70% του τζίρου της, δέχθηκε ισχυρό πλήγμα στις πωλήσεις της.
Πλέον ο τζίρος της εταιρείας επέστρεψε στις επιδόσεις του 2019, ήτοι στα 4,5 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης).
«Η πορεία είναι ανοδική τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού που σήμερα πουλάμε», επεσημάνθηκε.
Εξαγωγές σε 22 χώρες
Οι εξαγωγές συμμετέχουν σε ποσοστό 25% επί του συνολικού τζίρου και το ούζο Βαρβαγιάννη «ταξιδεύει» σε 22 χώρες ανά τον πλανήτη.
«Οι μεγαλύτερες πωλήσεις γίνονται σε χώρες με έντονο ελληνικό στοιχείο, όπως πχ η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Νότια Αφρική κ.ά.», σημείωσε ο κος Βαρβαγιάννης.
Η ετήσια παραγωγή της εταιρείας που δεν πρόκειται να επεκταθεί σε άλλα αποστάγματα, όπως π.χ. το τσίπουρο κυμαίνεται μεταξύ 50.000 και 55.000 9λιτρων κιβωτίων.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία η ίδια τα προϊόντα της. «Μπορεί να κινούμαστε από το πιο δύσκολο και πιο ακριβό δρόμο, αλλά αυτό μας εξασφαλίζει δύο πράγματα: αφενός την ανάπτυξη πιο ισχυρών δεσμών με τους συνεργάτες μας αφετέρου αποφεύγουμε τα λάθη που μπορούν να προκύψουν» σημείωσε ο ίδιος.
Δύο ανατιμήσεις
Η εκτίναξη των τιμών στις γυάλινες φιάλες σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους στα μεταφορικά οδήγησαν την εταιρεία να αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της πρώτη φορά μετά από 7 χρόνια, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε.
Η πρώτη από τις ανατιμήσεις έγινε στις 31 Δεκεμβρίου του 2021 και ήταν της τάξεως του 8,5% και ακολούθησε μία δεύτερη αύξηση στις 31 Μαρτίου εφέτος, επίσης κατά 8,5%.
Η αγορά των φιαλών είχε τη μεγαλύτερη επιβάρυνση συγκριτικά με τους υπόλοιπους συντελεστές παραγωγής, σύμφωνα με τον κο Βαρβαγιάννη. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το μικρό μπουκάλι των 200 ml, άγγιξε τα 0,45 ευρώ, ενώ πριν από δύο χρόνια η τιμή του ήταν 0,28 ευρώ ανά τεμάχιο. Αντίστοιχα το μεγάλο γυάλινο μπουκάλι, χωρητικότητας 700 ml, από τα 0,68 ευρώ ανέρχεται πλέον στα 0,87 ευρώ ανά τεμάχιο.
Latest News
Διοικητικές αλλαγές στην Fourlis - Τα νέα πόστα
Τα τμήματα Controlling, Planning, Accounting & Consolidation, Tax και Treasury αποτελούν πλέον μέρος μια ενιαίας Οικονομικής Διεύθυνσης
Ποιοι κλάδοι αύξησαν και ποιοι μείωσαν τις θέσεις εργασίας μετά την κρίση [Γραφήματα]
Τι δείχνει έρευνα της Eurobank για την πορεία της απασχόλησης στην ελληνική οικονομία
Το νέο ΔΣ των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά
Πρόεδρος αναλαμβάνει ο κ. Γιώργος Προκοπίου
Αύξηση εσόδων και EBITDA για την Aegean - Τι «βλέπει» για την καλοκαιρινή σεζόν
Ο Όμιλος συνεχίζει το επενδυτικό του πλάνο στο νέο στόλο έχοντας παραλάβει 7 νέα αεροσκάφη σε σχέση με το Μάρτιο του 2023
Αλλαγή σκυτάλης στην κορυφή της BAT Hellas - Ποια αναλαμβάνει CEO
Διαδέχεται τον Vitalii Kochenko, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του γενικού διευθυντή για την αγορά της Γαλλίας
Κίνητρα για την ενίσχυση της ιδιωτικής ασφάλισης ζητούν οι ασφαλιστικής εταιρείες
Η Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών υποστηρίζει την θέσπιση ενός πλαισίου που θα προβλέπει την ασφάλιση όλων των κατοικιών
ΣΕΒ: Nα αλλάξει ρότα η Κομισιόν – Οι 5 παρεμβάσεις για μία «νέα ΕΕ»
Και τα καμπανάκια Παπαλεξόπουλου – Μυτιληναίου για την ελληνική οικονομία
Πώς η Βραζιλία μπορεί να αποτρέψει αυξήσεις 5%-15% στην ελληνική αγορά καφέ
Ήδη οι εταιρείες επεξεργασίας ωμού καφέ στην Ελλάδα έχουν αφομοιώσει το μεγαλύτερο μέρος των ανατιμήσεων
Τι (νέο) ψάχνει ο Βασίλης Φουρλής στα αθλητικά είδη
Για αρκετές εκπλήξεις μίλησε ο επικεφαλής του ομίλου Fourlis – Πώς συνδέονται τα Holland & Barrett με τη νέα στρατηγική του ομίλου
Το Νέο Μουσείο έρχεται, ο Μιχάλης Τσαμάζ φεύγει...
Η ιστορία των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας θα έχει νέο σπίτι σε 4 χρόνια - Η ιστορία του ΥΜΑ-ΝΥΜΑ - Τα σχόλια του CEO που αποχωρεί τον Ιούνιο