Εικονογραφημένο Οδηγό με δέκα σημεία που πρέπει να προσέχουν οι επιχειρήσεις στη διαφήμιση προσφορών, εκπτώσεων και μειώσεων στις τιμές εξέδωσε ο ΣΕΒ με πρακτικές πληροφορίες για τα στοιχεία που επιτρέπονται σε μια εμπορική επικοινωνία αλλά και εκείνα που παραβιάζουν τη νομοθεσία.
Ο οδηγός πρόκειται να ανακοινωθεί επίσημα μεθαύριο Τρίτη σε εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύνδεσμος σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών (ΕΣΑ). Η εκδήλωση πραγματοποιείται ενόψει της Black Friday και της Cyber Monday που ακολουθεί, οπότε τα μηνύματα εμπορικής επικοινωνίας για εκπτώσεις και προσφορές πολλαπλασιάζονται.
ΣΕΒ: Ξεκίνησε η δράση Skills4Jobs με την κατάρτιση 20 νέων στελεχών εξαγωγών
Ο Οδηγός απαντά μεταξύ άλλων στα ερωτήματα:
*Πώς πρέπει να σχεδιάζεται μια καμπάνια μάρκετινγκ ή μια εκστρατεία μείωσης τιμών;
*Ποια είναι η «σωστή» τιμή;
*Τι πρέπει να αναγράφεται στο «ταμπελάκι» πάνω στο προϊόν ή στο ράφι;
*Επιτρέπονται οι εκπτώσεις «διαρκείας»;
*Δίνουν οι επιχειρήσεις τις σωστές πληροφορίες στους καταναλωτές, ώστε αυτοί να οδηγούνται σε επωφελείς, για τους ίδιους, αγορές;
Για παράδειγμα, επισημαίνεται ότι ο ισχυρισμός «έως και» μπορεί να θεωρηθεί παραπλανητικός αν δεν ανταποκρίνεται στους πραγματικούς όρους της προσφοράς ενώ δηλώσεις όπως «η έκπτωση υπολογίζεται στο ταμείο» ή «η έκπτωση περιλαμβάνεται στην τιμή» δεν επιτρέπονται.
Στόχος είναι αφενός να διευκολυνθούν οι επιχειρήσεις για τη σωστή εφαρμογή της νομοθεσίας και αφετέρου να προστατεύονται τα συμφέροντα των καταναλωτών. «Η εμπιστοσύνη μεταξύ καταναλωτών και αγοράς στηρίζεται στη σωστή και έγκαιρη ενημέρωση. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να συμμορφώνονται με τις υποχρεώσεις που θέτει το ρυθμιστικό πλαίσιο, ενώ από την πλευρά τους, οι καταναλωτές είναι σημαντικό να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και πώς να τα προφυλάξουν, είτε επιλέγουν φυσικό είτε ψηφιακό κατάστημα για τις αγορές τους», επισημαίνει ο ΣΕΒ.
Σημειώνεται ότι ο ΣΕΒ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, εξέδωσε Εικονογραφημένο Οδηγό τον Μάϊο του 2023 για τη σωστή επικοινωνία των ανακοινώσεων μείωσης τιμής και 2η έκδοση τον Σεπτέμβριο με περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες προς τις επιχειρήσεις.
Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Ισχυρά κέρδη για τις τράπεζες το α' τρίμηνο
Τα συνολικά κέρδη των τεσσάρων συστημικών τραπεζών ανήλθαν, στο πρώτο τρίμηνο του 2024, σε 1,09 δισ. ευρώ
Οι startups στην υπηρεσία του τουρισμού
Νέοι επιστήμονες προσφέρουν λύσεις σε ζητήματα του τουρισμού και της φιλοξενίας
Γέμισαν τα ταμεία της Aegean από τις αυξημένες προκρατήσεις
Η ρευστότητα και οι ταμειακές ροές για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Πρόσκαιρο ή μόνιμο το φρένο στις πωλήσεις; - Τι λένε στο ΟΤ Καββαθάς και Καφούνης
Παράγοντες της αγοράς ζητάνε μείωση του ΦΠΑ και ελάφρυνση του λειτουργικού κόστους
Στα 79 εκατ. το μέρισμα της Πειραιώς στους μετόχoυς - Στις 28 Ιουνίου η ΓΣ
Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε 0,063 ευρώ ανά μετοχή
Γκάζι από τη ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες – Η «προίκα» που δίνει στη FiberGrid
Ο Τηλεπικοινωνιακός Κλάδος χονδρικής της ΔΕΗ μεταβιβάζεται στη θυγατρική FiberGrid
Την Τρίτη 28 Μαϊου στην Αθήνα το 14ο Annual Capital Link Forum
Το 14ο Annual Capital Link Sustainability Forum πραγματοποιείται στις 28 Μαϊου υπο την αιγίδα του ΕΒΕΑ
Trastor: Deal για την ανάπτυξη του μεγαλύτερου logistic park στη χώρα
Το υπερσύγχρονο κέντρο θα έχει συνολική επιφάνεια 74.766 τ.μ.
Διοικητικές αλλαγές στην Fourlis - Τα νέα πόστα
Τα τμήματα Controlling, Planning, Accounting & Consolidation, Tax και Treasury αποτελούν πλέον μέρος μια ενιαίας Οικονομικής Διεύθυνσης
Ποιοι κλάδοι αύξησαν και ποιοι μείωσαν τις θέσεις εργασίας μετά την κρίση [Γραφήματα]
Τι δείχνει έρευνα της Eurobank για την πορεία της απασχόλησης στην ελληνική οικονομία