Την ανακοίνωση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για επιδότηση 20% στο πετρέλαιο θέρμανσης, σχολίασε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Μιχάλης Κιούσης, χαρακτηρίζοντας τη άδικη και επεσήμανε ότι πριν τη ΔΕΘ είχε ζητηθεί η μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης.
Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, δήλωσε ότι «Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο αγαθό επιβίωσης περίπου 6 εκατ. Ελλήνων και για να μην ζήσουμε χρονιές όπως το 2011-2013, ζητήσαμε την μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης».
Δεν πρόκειται να «πιάσουμε» τις περσινές τιμές
Ο κ. Κιούσης, ανέφερε ότι «πέρσι είχαμε μηδενική αξία στο αργό πετρέλαιο, συγκεκριμένα τον περσινό Απρίλιο-Μάιο, διαπραγματευόταν η αξία του στα χρηματιστήρια του πλανήτη με 0,00€ το αργό και ως εκ τούτου, είχε φτάσει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα στο 1,20€».
Συμπλήρωσε δε, ότι «με τους ανελαστικούς φόρους στο 1,20€, δεν μπορεί να πάει χαμηλότερα η τελική τιμή, άρα σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, δεν μπορεί να υπάρξει», επεσήμανε ότι λόγω της χαμηλής τιμής στα καύσιμα πέρσι, νοικοκυριά που είχαν 10 χρόνια να γεμίσουν τις δεξαμενές πετρελαίου θέρμανσης, έβαλαν πετρέλαιο στην περίοδο της καραντίνας, ενώ τόνισε ότι είναι καλό να μην στρέφεται ο κόσμος σε άλλες ρυπογόνες λύσεις.
Το πετρέλαιο πρέπει να πάει στα επίπεδα του 2011
Όπως υποστήριξε ο κ. Κιούσης, «με τα σημερινά δεδομένα, η διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης θα ξεκινούσε με την τιμή να διαμορφώνεται στο 1,10€. Στην καραντίνα, που πήραμε παράταση και διαθέσαμε πετρέλαιο θέρμανσης τον Μάιο, το πουλούσαμε με 0,65€-0,70€ το λίτρο», ενώ υπογράμμισε ότι πρέπει το πετρέλαιο θέρμανσης να πάει στα επίπεδα του 2011, με μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για να αυξηθεί η ζήτηση.
Έχουμε την 4η ακριβότερη τιμή βενζίνης στην ευρωζώνη
«Έχουμε την 4η ακριβότερη τιμή βενζίνης στην ευρωζώνη και έχουμε τους ακριβότερους ειδικούς φόρους κατανάλωσης από το 2011», ανέφερε ο κ. Κιούσης, συμπληρώνοντας ότι «ήταν απόφαση της τότε κυβέρνησης, να αυξήσει τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης και αυτό συνεπάγεται αυτές τις υψηλές τιμές στα καύσιμα».
«Αυτή την περίοδο είναι στο 1,70€ η βενζίνη και στο 1,40€ το πετρέλαιο κίνησης», είπε, ενώ παράλληλα, δήλωσε ότι «Οπότε, παίρνεις ένα μέτρο, αυξάνεις τους φόρους, δεν ζεσταίνεται ο καταναλωτής και χάνεις και έσοδα».
Κατέληξε μάλιστα λέγοντας πως «Όσο και να φορολογείς ένα προϊόν, όταν έχεις κατανάλωση μηδέν, δεν κερδίζεις τίποτα».
Latest News
Στο Ταμείο Καινοτομίας της Ε.Ε. η Mytilineos για ενίσχυση 350 εκατ. – Η επένδυση σε γάλλιο
Τι είπε ο πρόεδρος και CEO της ελληνικής εταιρείας και πρόεδρος της Eurometaux σε εκδήλωση στις Βρυξέλλες ενόψει των ευρωεκλογών
Αποκλείει νέα παράταση στην διασύνδεση POS - Ταμειακών ο Θεοχάρης
«Όσο υπάρχει έστω και ένας συμπολίτης μας ο οποίος κουβαλάει χρέη από την κρίση, θα είμαστε παρόντες ώστε να βελτιώνουμε το πλαίσιο», σημείωσε ο Υφυπουργός Οικονομικών
Αισιόδοξος ο Παπαθανάσης για την ελληνική οικονομία - Τα χρηματοδοτικά εργαλεία και τα έργα ΣΔΙΤ
Σημαντικό ποσοστό της ανάπτυξης το 2024 θα προέλθει από τους ευρωπαϊκούς και τους εθνικούς πόρους
Καμία παράταση για τα POS - Κατηγορηματικός ο Χατζηδάκης
Αβάσιμες οι φήμες που κυκλοφορούν, σύμφωνα με τον υπουργό. «Θα μείνουμε πιστοί στο χρονοδιάγραμμα που έχουμε ήδη ανακοινώσει» τόνισε
Έρχονται το «Καλάθι των Νονών» και το «Καλάθι του Πάσχα» - Πότε ξεκινούν και τι περιλαμβάνουν
Το «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων
Έρχεται η ΔΕΘ «made in Germany» - Τον Μάιο οι ανακοινώσεις για την ανάπλαση
Οι γερμανικές επιχειρήσεις ετοιμάζουν… βαλίτσες για την ΔΕΘ – Η «ακτινογραφία» της διοργάνωσης
Ποιες μητέρες μπορούν να λάβουν ειδική παροχή 830 ευρώ – Δικαιούχοι και κριτήρια
Διαθέσιμη η νέα πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την Ειδική Παροχή Προστασίας Μητρότητας
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα «πράσινο» μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
Τι ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών
Reuters για ελληνική οικονομία: «Εκτοξεύεται μετά από μια δεκαετία πόνου»
Για πολλούς Έλληνες, ωστόσο, η οικονομική ανάκαμψη δεν μεταφράστηκε σε βελτιωμένο βιοτικό επίπεδο, επισημαίνει το Reuters