Η κρίση στις εφοδιαστικές αλυσίδες έχει καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για την παγκόσμια οικονομία, απειλώντας σημαντική την ανάκαμψη.
Χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια είναι στιβαγμένα σε πλοία έξω από τα μεγάλα λιμάνια του πλανήτη, ενώ άλλα τόσα «αναμένουν» στους προβλήτες μέχρι να μπουν σε φορτηγά και να φτάσουν στον προορισμό τους.
Μέσα στο εφοδιαστικό αυτό χάος, που προκαλεί ελλείψεις στην αγορά, καθυστερήσεις στην παραγωγή και τελικά ανατιμήσεις, έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα φαινόμενο που επιτείνει τη κατάσταση: οι κλοπές.
Η επιδείνωση της κρίσης της εφοδιαστικής αλυσίδας καθιστά τα κλεμμένα εμπορεύματα ένα ολοένα και πιο κοινό πρόβλημα που επηρεάζει τους αγοραστές, οι οποίοι ήδη αντιμετωπίζουν μεγάλες καθυστερήσεις και αυξανόμενες τιμές.
Αρκετά φορτία που βγαίνουν τελικά με καθυστέρηση από τα λιμάνια στοχοποιούνται από εγκληματίες, που «αρπάζουν» ολόκληρα κοντέινερ γεμάτα με ηλεκτρονικά εν μέσω έλλειψης τσιπ .
Άλλος αγαπημένος στόχος είναι τα φορτηγά-ψυγεία που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά τροφίμων.
«Το παλιό ρητό λέει ότι η μεταφορά φορτίου είναι διαπραγματεύσιμος κίνδυνος», δήλωσε στο Yahoo Finance Live την Παρασκευή ο Keith Lewis, Αντιπρόεδρος της CargoNet, η οποία παρακολουθεί κλοπές κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού για εταιρείες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της CargoNet, το τρίτο τρίμηνο του 2021 η αξία των κλεμμένων εμπορευμάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας ανήλθε σε 5 εκατ. δολάρια.
Η Καλιφόρνια ήταν στην κορυφή της λίστας των πολιτειών που στοχοποιούνται περισσότερο από κλέφτες, σύμφωνα με στοιχεία του CargoNet — ακολουθούμενη από το Τέξας και τη Φλόριντα. Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο έχουν αναφερθεί κλοπές φορτίου ύψους 45 εκατομμυρίων δολαρίων. Το 2020, οι κλοπές φορτίου έφτασαν τα 68 εκατομμύρια δολάρια και το 2019 έφτασαν τα 49 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την ανάλυση.
Latest News
Η συνταγή που θα σας... κρατήσει πλούσιους για πάντα
Το να ζείτε λιτά είναι μια κακή στρατηγική για να γίνετε πλούσιοι
Σπάνια συλλογή νομισμάτων στο σφυρί - Πόσο αξίζει
Δανοί κληρονόμοι θα πουλήσουν μια σπάνια συλλογή νομισμάτων 72 εκατομμυρίων δολαρίων μετά από 100 χρόνια
Γαλλική βοήθεια στην ηλεκτρική σύνδεση του Μαρόκου με τη Δυτική Σαχάρα
Η Γαλλία είναι ο μεγαλύτερος ξένος επενδυτής στο Μαρόκο - Στη χώρα υπάρχουν εργοστάσια των Renault (αυτοκίνητα) και Safran (αεροδιαστημική).
5.000 δολάρια το κεφάλι – Οι κερδοσκόποι του πολέμου και το τίμημα της σωτηρίας από την κόλαση της Γάζας
Δεκάδες χιλιάδες Παλαιστίνιοι έχουν φύγει από τη Λωρίδα της Γάζας προς την Αίγυπτο, πληρώνοντας σε μεσάζοντες 5.000 δολάρια έκαστος για άδειες εξόδου
Δημοσκόπηση Reuters: Πού θα καθίσει η μπίλια του πληθωρισμού και της ανάπτυξης
Οι οικονομολόγοι εξακολουθούν να αναμένουν ότι οι μεγάλες κεντρικές τράπεζες θα μειώσουν τα επιτόκια είτε αυτό το τρίμηνο είτε το επόμενο
Γιατί οι ψηφιακοί νομάδες επιλέγουν Τουρκία - Η διαδικασία, τα έγγραφα και το... εισόδημα
Σε λειτουργία η πλατφόρμα της Τουρκία για τη χορήγηση βίζα σε ψηφιακούς νομάδες
Ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street η Microsoft για έσοδα και κέρδη
Η άνοδος της μετοχής της Microsoft μετά την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης αύξησε την χρηματιστηριακή της αξία κατά 128 δισεκατομμύρια δολάρια
Δανεισμός και κατανάλωση φέρνουν πιο κοντά τις μειώσεις επιτοκίων
Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία της ΕΚΤ για τις επόμενες κινήσεις στη νομισματική πολιτική
Τα δάνεια του... Πούτιν εκτινάσσουν τα κέρδη της Sberbank
Η μεγαλύτερη κρατική τράπεζα της Ρωσίας επωφελήθηκε από την αυξανόμενη ζήτηση για καταναλωτικά και εταιρικά δάνεια
Αντίθετη πλεύση της ΕΚΤ από τη Fed προτείνει ο Πανέτα
Ο Ιταλός τραπεζίτης υπογραμμίζει τον κίνδυνο η στάση των ΗΠΑ να αυξήσει το παγκόσμιο κόστος δανεισμού