Την εκτίμηση ότι ο θετικός ρυθμός των οικονομικών μεγεθών της INTERLIFE ΑΑΕΓΑ θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της χρήσης 2021, «χτίζοντας» πάνω στις θετικές επιδόσεις του εννεαμήνου Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, οπότε κατεγράφησαν αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων κατά 9,7% και υπερδιπλάσια κέρδη, διατύπωσε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ασφαλιστικής εταιρείας, Ιωάννης Βοτσαρίδης.
Πρόσθεσε δε, ότι δεν έχουν διαπιστωθεί επιπτώσεις -εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και της εξάπλωσης της Covid 19– στα θεμελιώδη οικονομικά μεγέθη και στη χρηματοοικονομική κατάσταση της εισηγμένης. Ωστόσο, όπως είπε, σε ορισμένες περιπτώσεις οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, αναφέρουν μεγάλη δυσκολία στην είσπραξη ασφαλίστρων, ενώ κάποιοι πελάτες δεν ανανεώνουν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια, π.χ., για το ΙΧ τους, παρότι η ασφάλιση των οχημάτων είναι υποχρεωτική κι η μη τήρησή της επισύρει πρόστιμα.
Ανάπτυξη των ΣΔΙΤ
Ο κ.Βοτσαρίδης επισήμανε ακόμα ότι η αντιμετώπιση φαινομένων όπως αυτό της πανδημίας απαιτεί την ανάπτυξη Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στο πεδίο της υγείας. «Πανδημίες και επιδημίες δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν από ιδιώτες, αυτό είναι μόνο για το κράτος. Εκεί θα έπρεπε να έχουμε τις περίφημες ΣΔΙΤ. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα να έχουμε μια ΣΔΙΤ, π.χ, ανάμεσα σε κρατικά νοσοκομεία με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες. Πιστεύω πως αν το κάναμε αυτό, θα είχαν όφελος και το κράτος και οι ασφαλιστικές εταιρίες» σημείωσε ο κ.Βοτσαρίδης, αναγνωρίζοντας ωστόσο και τις δυσκολίες που θα ανέκυπταν στην εφαρμογή στην πράξη τέτοιων ΣΔΙΤ.
Το 2021 -έτος κατά το οποίο η ΙΝΤERLIFE εισήχθη στην οργανωμένη αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών (ΧΑ) και έπεται, στις 17 Δεκεμβρίου, η εισαγωγή και στον δείκτη ATHEX ESG- φαίνεται πως αποτελεί έτος δυναμικής ανοδικής πορείας για την εταιρεία, με βάση τουλάχιστον τα αποτελέσματα του εννεαμήνου.
Μεταξύ άλλων, τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα (παραγωγή) της εταιρείας αυξήθηκαν στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου κατά 9,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και ανήλθαν στο ποσό των 55,56 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 13,22 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 123,7%. Τα δε κέρδη μετά από φόρους της εταιρείας, η οποία σημειωτέον έχει από ιδρύσεώς της μηδενικό δανεισμό, ανήλθαν στα 10,31 εκατ. ευρώ έναντι 4,48 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2020, αυξημένα κατά 130,33%.
H θέση της INTERLIFE στην αγορά
Κατά τα λοιπά, η παραγωγή ασφαλίστρων της INTERLIFE στους κλάδους ζημιών αυξήθηκε κατά 9,64%, έναντι 5,1% για την αγορά, ενώ οι επιδόσεις της στον κλάδο του αυτοκινήτου «έκλεισαν» σε άνοδο 5,83%, σε μια αγορά με αρνητικό πρόσημο (-1,9%). Ο στόλος των οχημάτων που ασφαλίζει η INTERLIFE αριθμεί 363.523 αυτοκίνητα (μερίδιο 5,51%). Στους κλάδους πλοίων, αεροσκαφών και μεταφορών, η εταιρεία αύξησε την παραγωγή της στο εννεάμηνο κατά 33,92%, έναντι 9,76% της αγοράς, ενώ στους Λοιπούς Κλάδους, τα αντίστοιχα ποσοστά ήταν 14,97% και 9,25%.
Βάσει στοιχείων της παραγωγής του 2020, που επικαλέστηκε ο κ.Βοτσαρίδης, η INTERLIFE κατείχε πέρυσι την έβδομη θέση στην παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο Αυτοκινήτου, τη δέκατη σε εκείνον των Πλοίων, Αεροσκαφών και Μεταφορών, την πέμπτη στη Γενική Αστική Ευθύνη και τη δεύτερη στην Αστική Ευθύνη Πλοίων. Επιπλέον, τον Σεπτέμβριο του 2021 η εταιρεία κατατασσόταν δέκατη τρίτη μεταξύ των 38 ασφαλιστικών εταιρειών της χώρας σε ίδια κεφάλαια, έβδομη σε κέρδη πενταετίας (συγκεκριμένα 87,3 εκατ. ευρώ) και έκτη σε πλήθος ασφαλισμένου στόλου.
Υπενθυμίζεται ότι η ΙΝΤΕRIFE, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, ανέλαβε κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού την ασφάλιση του ΕΦΚΑ για μια τριετία (ασφαλισμένα κεφάλαια ύψους 522 εκατ. ευρώ), ενώ στο πελατολόγιό της εντάσσονται ακόμα τα ΕΛΤΑ, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, η Εγνατία Οδός ΑΕ και πολλοί δήμοι.
Latest News
Οριακή αύξηση στα 404,6 εκατ. ο κύκλος εργασιών της Alumil
Η μείωση της τιμής της πρώτης ύλης του αλουμινίου επηρέασε σημαντικά τον κύκλο εργασιών της εταιρείας το 2023 - Θετική η πορεία των μεγεθών στο α' τρίμηνο του 2024
Εμμένει ο SSM στη σκληρή στάση για τα μερίσματα των τραπεζών - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Εμμένει στο status quo η Κλαούντια Μπουχ
Τι απαντά η Lerοy Merlin για την «καμπάνα» του υπουργείου Ανάπτυξης
Η εταιρεία αμφισβητεί τη νομική και ουσιαστική βασιμότητα του προστίμου
ΟΣΕ: Αναδιάρθρωση του διοικητικού συμβουλίου
Ποια είναι τα νέα μέλη
Παραδόθηκε από την Άκτωρ ο νέος αυτοκινητόδρομος Καλλονή - Σίγρι στη Λέσβο
Ο αυτοκινητόδρομος αναδεικνύει το παγκόσμιο μνημείο του Απολιθωμένου Δάσους της Λέσβου
Πρόταση Ελλάκτωρ για την αγορά του 38,79% της Reds - Στόχος η έξοδος από το ΧΑ
Το συνολικό τίμημα της πρότασης ανέρχεται σε 60,14 εκατ. ευρώ
Βακάκης: Ποια προϊόντα δεν θα μπουν ποτέ στα ράφια της Jumbo
Για τον ανταγωνισμό, επέκταση σε νέες κατηγορίες και χώρες αλλά και τους μισθούς μίλησε χθες σε αναλυτές ο επικεφαλής της Jumbo
Πόσο πουλά τώρα η Lamda Development τα οικόπεδα στο Ελληνικό
«Σπάνε» τα ταμεία οι πωλήσεις των σπιτιών - Αύξηση τιμών 15-20% μέσα σε 10 μήνες
Ξεπουλάνε τα νέα αμοιβαία κεφάλαια των τραπεζών
Διπλάσιες οι πωλήσεις το 2024 σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο – Ένεση στα έσοδα των τραπεζών
Ελλάκτωρ: Πότε κληρώνει για Ηλέκτωρ και επιστροφή κεφαλαίου
Έργα 6 δισ. ευρώ διεκδικεί η Ελλάκτωρ, όπως είπε στους αναλυτές ο CEO Ευθύμιος Μπουλούτας