
Ο μεγαλύτερος εξαγωγέας θερμικού άνθρακα στον κόσμο ανακοίνωσε νέο μορατόριουμ στις εξαγωγές, σε μια εποχή όπου η ζήτηση για το προϊόν πλησιάζει σε υψηλά ρεκόρ.
Συγκεκριμένα, η Ινδονησία απαγορεύει τις εξαγωγές σε 48 εταιρείες που δεν έχουν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις τους στην εγχώρια αγορά (Domestic Market Obligation). Αυτό αναμένεται να έχει αντίκτυπο στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και η πολιτική που θα ακολουθήσουν οι εταιρείες προκειμένου να καλύψουν το κενό, παραμένει άγνωστη.
Διαβάστε επίσης: «Μελτέμια» στην αγορά μεταφοράς ξηρού φορτίου
Συνέπειες
Μετά την αρχική απαγόρευση στις αρχές της χρονιάς, σταδιακά η χώρα είχε αρχίσει να επιτρέπει τις εξαγωγές για τις εταιρείες εξόρυξης που είχαν εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις τους στην εγχώρια αγορά. Μετά την νέα απόφαση όμως, αναλυτές τονίζουν ότι οι συνέπειες θα απασχολήσουν για αρκετό καιρό τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Επιπλέον, η περιορισμένη χωρητικότητα των λιμανιών, των σιδηροδρόμων και των πλωτών οδών περιπλέκει την αύξηση των εισαγωγών, τροφοδοτώντας τις ανησυχίες για τις προμήθειες για το χειμώνα.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες