Συνάντηση με στελέχη του πετρελαϊκού κλάδου είχαν την περασμένη Παρασκευή ανώτατοι αξιωματούχοι του Λευκού Οίκου, προκειμένου να συζητήσουν για τον καταστροφικό τυφώνα Ίαν και τα χαμηλά αποθέματα βενζίνης.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters, o Λευκός Οίκος ζήτησε τη συνάντηση με οκτώ εταιρείες πετρελαίου, συμπεριλαμβανομένων των Exxon Mobil Corp , Chevron Corp και Marathon Petroleum Corp αργά την Πέμπτη.
Διαβάστε επίσης – Μπάιντεν: Στο στόχαστρο οι πετρελαϊκές εν μέσω πληθωριστικού ράλι
Οι λιανικές τιμές της βενζίνης έχουν εκτοξευθεί μετά από μια σειρά απρογραμμάτιστων διακοπών σε διυλιστήρια και προγραμματισμένης συντήρησης σε άλλα εργοστάσια που συνδυάστηκαν για να περιορίσουν την προσφορά.
Ο μέσος όρος λιανικής των 3,79 δολαρίων το γαλόνι είναι 11 σεντς υψηλότερος από ό,τι πριν από μια εβδομάδα, σύμφωνα με την ΑΑΑ, αν και οι συνολικές τιμές παραμένουν χαμηλότερες από ό,τι πριν από έναν μήνα.
Ο αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε τις εταιρείες πετρελαίου να μην χρησιμοποιήσουν την καταιγίδα ως πρόσχημα για να αυξήσουν τις τιμές της βενζίνης, οι οποίες εκτοξεύτηκαν νωρίτερα φέτος μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Αυτός ο μικρός, προσωρινός αντίκτυπος της καταιγίδας στην παραγωγή πετρελαίου δεν παρέχει καμία δικαιολογία για αυξήσεις τιμών στην αντλία, καμία, είπε.
Ο τυφώνας Ίαν έφερε καταστροφές στη Φλόριντα την Πέμπτη και έπληξε τη Νότια Καρολίνα την Παρασκευή, ενώ ο τυφώνας Φιόνα είχε βαρύ τίμημα στο Πουέρτο Ρίκο νωρίτερα μέσα στον μήνα. Στη συνάντηση είχε προγραμματιστεί να συμμετάσχουν ο διευθυντής του Εθνικού Οικονομικού Συμβουλίου Μπράιαν Ντις, η υπουργός Ενέργειας Τζένιφερ Γκράνχολμ και ο Άμος Χόχσταϊν, ανώτερος σύμβουλος ενέργειας στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
Latest News
Τι είπε το Νο3 της Κίνας για τις επενδύσεις στο «Νταβός της Ασίας»
Η Κίνα στοχεύει να αποτελέσει ισχυρή κινητήρια δύναμη για την ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας
Πόσο κόστισε στις πολυεθνικές η έξοδος από την Ρωσία - Τα αντίποινα στον Πούτιν
Περίπου 1.000 επιχειρήσεις έχουν αποχωρήσει από την Ρωσία μετά την εισβολή της στην Ουκρανία και την πολεμική σύρραξη
Ποιος πρέπει να πληρώσει για την κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη
Η γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1970 για περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια, αλλά το κόστος της ανοικοδόμησής της θα μπορούσε να είναι δεκαπλάσιο της αρχικής της τιμής
Επιβίωση ή ευημερία - Οι επιλογές της Macy's
Ο Tony Spring, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι μόλις τον περασμένο μήνα, παραμένει βέβαιος ότι το πολυκατάστημα εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών - Αρκεί όμως κάτι τέτοιο για το μέλλον;
Στα 58,4 δισ. ο τζίρος της βιομηχανίας του σεξ - Οι περιζήτητες θέσεις εργασίας «λευκού κολλάρου»
Με τον σημερινό ρυθμό ανάπτυξής της η βιομηχανία «ψυχαγωγίας ενηλίκων» εκτιμάται ότι θα εκτιναχθεί στα 96,2 δισ. δολάρια το 2032
Πως οι Σουηδοί κινδύνευσαν να χάσουν συντάξεις
Κακές επενδυτικές αποφάσεις, αποχωρήσεις στελεχών και κρατικές έρευνες απασχολούν την κοινή γνώμη
Πώς θα μετρήσει ένα δικαστήριο των ΗΠΑ το κόστος των εγκλημάτων του Sam Bankman-Fried;
O δικαστής θα κρίνει πόσο κόστισαν οι ενέργειές του στους επενδυτές και τους πελάτες του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων FTX
Η Αμερική δεν έχει γέφυρες, λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους και σιδηροδρόμους
Το δυστύχημα στη Βαλτιμόρη φέρνει στην επικαιρότητα τις απαρχαιωμένες υποδομές – Επιταχύνεται το πρόγραμμα επενδύσεων $1,2 τρισ. του Μπάιντεν
Πρώτα ο Πούτιν, τώρα ο Σι, μετά ο Τραμπ; H Ευρώπη βάλλεται από παντού
Πανταχόθεν βάλλεται το τελευταίο διάστημα η χειμαζόμενη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
JP Morgan: Η ακρίβεια θα παραμείνει και το 2024
Οι πιέσεις που οδήγησαν στην μερική αποκλιμάκωση των τιμών καταναλωτή τους προηγούμενους μήνες σταδιακά θα εξανεμιστούν