Με ρυθμούς κατακόρυφης ανόδου αυξάνονται συνεχώς οι χρήστες του Snapchat, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσθέτει χρήστες σε ένα πιο γρήγορο κλιπ, φτάνοντας πάνω από 750 εκατομμύρια το μήνα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Snap Inc., Evan Spiegel.
Ίλον Μασκ: «Τα παιδιά μου ‘προγραμματίζονται’ από κάποιον αλγόριθμο των social media»
Αυτό σημαίνει 25% περισσότεροι από τους 600 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες που προσέλκυε η εφαρμογή, γνωστή για τα εξαφανιζόμενα φωτογραφικά της μηνύματα, πριν από 10 μήνες. Για το έτος έως τον Απρίλιο του 2022, ο μηνιαίος αριθμός αυξήθηκε κατά 20%, ανέφερε η εταιρεία.
Το Spiegel ανακοίνωσε τους αριθμούς την Πέμπτη σε ένα κοινό επενδυτών σε μια συνάντηση στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια. Η Snap πέρυσι δήλωσε ότι περιόριζε τις λειτουργίες της και την εστίασή της σε τρεις προτεραιότητες: να προσθέσει χρήστες και να τους κάνει να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο Snapchat, να αυξήσει τα έσοδα της και να επενδύσει στην τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας.
Eπέκταση της βάσης χρηστών
Οι αριθμοί που αποκαλύφθηκαν την Πέμπτη σηματοδοτούν ότι η εφαρμογή μπορεί να συνεχίσει να επεκτείνει τη βάση των χρηστών της, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση μεγάλων μειώσεων στις ψηφιακές διαφημίσεις της. Το πρώτο τρίμηνο, οι αναλυτές αναμένουν ότι τα έσοδα της εταιρείας θα σημειώσουν την πρώτη πτώση σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ το χρηματικό ποσό που «βγάζει» η Snap ανά χρήστη προβλέπεται να μειωθεί στο χαμηλότερο επίπεδο σχεδόν τριών ετών.
Εν τω μεταξύ, η Snap πραγματοποιεί αλλαγές στις προσφορές διαφημίσεων φέτος, οι οποίες ενδέχεται να επιβαρύνουν τα έσοδα κατά το πρώτο τρίμηνο.
Αν και το Snapchat δεν είναι η μεγαλύτερη εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης – το Facebook και το Instagram της Meta Platforms βλέπουν περίπου 3 δισεκατομμύρια και 2 δισεκατομμύρια χρήστες το μήνα, αντίστοιχα – είναι γνωστό ότι είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους νέους. Τα τελευταία χρόνια, ανταγωνίζεται για την προσοχή των νεότερων χρηστών με το TikTok, την ταχέως αναπτυσσόμενη εφαρμογή βίντεο που ανήκει στην ByteDance, η οποία έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο άτομα που συνδέονται κάθε μήνα.
Latest News
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Το… «βαρετό» τηλέφωνο είναι η συσκευή που επιλέγει η «αγχωμένη» Gen Z
Η κίνηση προς το offlining, ή τον ψηφιακό μινιμαλισμό, φαίνεται στη φθίνουσα χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη Gen Z
Πώς το TikTok εξελίχθηκε από εφαρμογή για εφήβους σε απειλή για την εθνική ασφάλεια
Το πρώτο βήμα για να γίνει το TikTok αυτό που είναι σήμερα ήταν η εξαγορά από την ByteDance της εφαρμογής Musical.ly για 1 δισ. δολάρια
Η Apple σε συνομιλίες με την OpenAI για προσθήκη AI στο iPhone
Η Apple δεν έχει λάβει οριστική απόφαση σχετικά με τους συνεργάτες που θα χρησιμοποιήσει - Στο παιχνίδι OpenAI και Alphabet
Το πρώην αφεντικό της Barclays στήνει τον ανταγωνιστή του TikTok
Η αμφιλεγόμενη εταιρεία και το προβληματικό παρελθόν - Το εγχείρημα αποτελεί μια παρέκκλιση για τον Diamond
Τρόποι να βελτιώσεις το προφίλ σου στο LinkedIn και να βρεις δουλειά
Το προφίλ σου στο LinkedIn ενισχύει την εμπιστοσύνη και αξιοπιστία σου.
Δημητριάδης: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει όλα τα επαγγέλματα
«Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα δούμε τον Terminator», είπε ο Futurist Δημήτρης Δημητριάδης
Ψάλτη: Τα επόμενα βήματα της Microsoft στην AI - Η θέση των ανθρώπων
«Ο άνθρωπος θα είναι πάντα στο κέντρο αυτής της εμπειρίας» είπε στον ΟΤ η senior director της Microsoft Εύη Ψάλτη
Smartphones με ΑΙ θα ενισχύουν την ψυχική υγεία
Έρχονται στα κινητά τηλέφωνα καινοτόμες εφαρμογές – Θα ανιχνεύουν σε πραγματικό χρόνο το επίπεδο ψυχοσωματικής ευεξίας του χρήστη