
Η Νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία, SKS, διευρύνει το «pool» της με σκοπό να προσελκύσει LR2 δεξαμενόπλοια αξιοποιώντας τις υποδομές και τα εργαλεία της Signal που βασίζονται στην τεχνολογία των data.
Το νέο αυτό εγχείρημα, με την ονομασία «SKS LR2 Pool, powered by Signal» ξεκίνησε τη δραστηριότητα του με πέντε LR2 δεξαμενόπλοια της SKS, τα οποία βρίσκονται σε καθεστώς συνιδιοκτησίας με κεφάλαια που διαχειρίζεται η Hayfin Capital, και έχει ως στόχο να αποτελέσει πόλο έλξης για πρόσθετο tonnage.
Πώς διαμορφώνεται η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου
Η SKS, στο ρόλο της εμπορικής διαχειρίστριας, θα είναι υπεύθυνη για τις ναυλώσεις, τα επιχειρησιακά ζητήματα των πλοίων και το στάδιο μετά τη ναύλωση. Η Signal θα διαθέσει τη τεχνογνωσία του pool, με τα αντίστοιχα τεχνολογικά εργαλεία, υπογραμμίζοντας έτσι την αυξανόμενη σημασία της τεχνολογίας στη ναυτιλία. Η σύμπραξη αυτή θα επιτρέψει στο LR2 Pool της SKS να βελτιώσει περαιτέρω την κορυφαία επίδοση του, διευρύνοντας παράλληλα τον LR2 στόλο του, ενώ ταυτόχρονα θα συνδυάσει την ευελιξία, την ισοτιμία και την τεχνολογία αιχμής, που προσφέρουν τα Aframax και MR Pools της Signal.
Ο Geir Mjelde, CEO της Kristian Gerhard Jebsen Skipsrederi AS, η οποία είναι ιδιοκτήτης του LR2 Pool της SKS, δήλωσε: «Η SKS έχει υπάρξει πρωταγωνιστής στον τομέα των LR2 δεξαμενόπλοιων για πολλά χρόνια. Η Signal έχει αναπτύξει ένα λογισμικό για την διαχείριση των pools, το οποίο αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μαζί, θα προσφέρουμε στους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές LR2 tankers μια μοναδική ευκαιρία, με ασυναγώνιστες επιδόσεις αλλά και διαφάνεια».
Ο Πάνος Δημητρακόπουλος, CEO της Signal Maritime Services, προσέθεσε: «Είμαστε ιδιαιτέρως ενθουσιασμένοι που θα υποστηρίξουμε το εγχείρημα της SKS στη διαδρομή τους ώστε να γίνουν ένα pool, το οποίο θα πρωταγωνιστεί στον τομέα των LR2 δεξαμενόπλοιων. Ανυπομονούμε να δούμε το τεχνολογικό μας κεφάλαιο, όπως αυτό έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί με την πάροδο του χρόνου, να εξάγεται και πέραν της Signal, παρέχοντας στήριξη σε αναγνωρισμένους και αξιότιμους εμπορικούς διαχειριστές».


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών