Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 18 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Μέχρι και τις 19 Μαρτίου 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν 5.011.197, με το μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα.
Ποιοι μπαίνουν στον «χορό» της ψηφιακής κάρτας εργασίας
Από αυτές τις κλήσεις (5.011.197) το 99,72% έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
- Ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 3.549.575 κλήσεις πολιτών (70,83% από τα 5.011.197 απαντημένων κλήσεων) για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,8%.
- Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 714.061 κλήσεις (14,25% επί του συνόλου) και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,96%.
- Για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 536.514 κλήσεις, για τα θέματα Εργασιακών Σχέσεων 150.611 κλήσεις, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 18.797 κλήσεις και για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής 7.791 κλήσεις.
- ο 1555 έχει προωθήσει απευθείας 5.148 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, καθώς και 4.440 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 7.391 κλήσεις, που αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο. Μέχρι τις 19 Μαρτίου 2023 είχαν υποβληθεί 30.928 αιτήματα μέσω του 1555.gov.gr.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, μετά την επίσκεψή του σήμερα στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555 δήλωσε: «Το 1555 είναι μία γραμμή για να βρίσκεις άκρη. Σε ενάμιση χρόνο είχε 5 εκατομμύρια κλήσεις. Κάλεσε η μισή Ελλάδα. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι πάνω από το 99% αυτών των κλήσεων διεκπεραιώθηκε. Καμία σχέση με το παρελθόν. Σημειώνω επίσης την ευαισθησία με την οποία χειρίζονται τις κλήσεις οι εργαζόμενοι του τηλεφωνικού κέντρου».
Latest News
Eννέα ερωτήσεις και απαντήσεις για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας - Ποιες αλλαγές φέρνει
Νέα δεδομένα για εργοδότες και εργαζόμενους από την ψηφιακή κάρτα εργασίας
OT FORUM - Κουτσουράς: Κίνητρο για εύρεση εργαζομένων οι μισθοί και τα μεροκάματα
Ο γραμματέας του Συνδικάτου Οικοδόμων Θεσσαλονίκης, Θανάσης Κουτσουράς, μίλησε στο στούντιο του ΟΤ
ΟΤ FORUM- Κυπριανίδης: Ο κατώτατος μισθός πρέπει να ανέβει στα 908 ευρώ
Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης μίλησε στο στούντιο του ΟΤ για τον συνδικαλισμό, τους μισθούς και τις συλλογικές συμβάσεις
Από σήμερα η ψηφιακή κάρτα εργασίας σε τουρισμό και εστίαση - Ποιους αφορά
Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως αναφέρθηκε στην ψηφιακή κάρτα εργασίας
Άλμα 50,3% στους περιβαλλοντικούς φόρους το 2022 - Πάνω από 11,5 δισ.
Ποιοι κλάδοι αποτέλεσαν τους «πρωταθλητές» ούτως ώστε οι περιβαλλοντικοί φόροι να παρουσιάσουν αυτήν τη μεγάλη άνοδο που καταγράφεται
Μέτρα για το δημογραφικό - Τι σημαίνει η εξομοίωση των τρίτεκνων με τους πολύτεκνους
Οι αλλαγές στα κοινωνικά επιδόματα και στα δικαιώματα που συνεπάγεται η εξομοίωση αυτή - Τα μέτρα για το δημογραφικό
Ασφαλιστικές εισφορές - Πώς φθάσαμε στη μείωση της μιας μονάδας
Από πού θα γίνει η περικοπή και ποιους θα ωφελήσει - Εκτιμάται οτι θα επιφέρει στις επιχειρήσεις μείωση του μη μισθολογικού κόστους περίπου κατά 5%
Επαγγελματίες: Οι 3+1 φορο-αλλαγές που έρχονται το 2025
Κατάργηση τέλους επιτηδεύματος και τρία "γλυκαντικά" στο τεκμαρτό εισόδημα για τους επαγγελματίες - Παράδειγμα
«Φτωχό το καλάθι της ΔΕΘ για τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα»
Η ΓΣΕΕ υπογραμμίζει ότι η έλλειψη αναφοράς στην επαναφορά του θεσμικού πλαισίου των συλλογικών διαπραγματεύσεων στα προ μνημονίων επίπεδα
Ποιους αφορά (και πόσο) η μείωση των 12 φόρων - Δείτε παραδείγματα [πίνακες]
Κάθε μισθωτός θα δει ελάχιστες αυξήσεις στις αποδοχές του από τις αρχές του έτους, λόγω της μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών κατά 1%