Σε μια τεχνολογική ανακάλυψη που θα της επιτρέψει να μειώσει στο μισό το βάρος, το μέγεθος και το κόστος των μπαταριών, σε μια εν δυνάμει επαναστατική εξέλιξη για την ηλεκτροκίνηση, ανακοίνωσε ότι προχώρησε η TOYOTA.
Η Ευρώπη κινδυνεύει να μείνει πίσω στην κούρσα παραγωγής για μπαταρίες οχημάτων [γράφημα]
Όπως σημειώνει ο Guardian, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ακολουθούσε ήδη ένα σχέδιο για την κυκλοφορία αυτοκινήτων με προηγμένες μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες προσφέρουν πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις μπαταρίες υγρής βάσης, μέχρι το 2025.
Την Τρίτη, η ιαπωνική εταιρεία δήλωσε ότι απλοποίησε την παραγωγή του υλικού που χρησιμοποιείται για την κατασκευή τους, χαιρετίζοντας την ανακάλυψη ως ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός που θα μπορούσε να μειώσει δραματικά τους χρόνους φόρτισης και να αυξήσει την αυτονομία οδήγησης.
«Τόσο για τις υγρής όσο και για τις στερεάς κατάστασης μπαταρίες μας, στοχεύουμε να αλλάξουμε δραστικά την κατάσταση όπου οι σημερινές μπαταρίες είναι πολύ μεγάλες, βαριές και ακριβές», δήλωσε ο Keiji Kaita, πρόεδρος του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης για την ουδετερότητα του άνθρακα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. «Όσον αφορά τις δυνατότητες, θα επιδιώξουμε να μειώσουμε στο μισό όλους αυτούς τους παράγοντες».
Στιγμή-ορόσημο
Ο Ντέιβιντ Μπέιλι, καθηγητής οικονομικών επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ, δήλωσε ότι αν οι ισχυρισμοί της Toyota είναι βάσιμοι, θα μπορούσε να είναι μια στιγμή ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
«Συχνά υπάρχουν ανακαλύψεις στο στάδιο του πρωτοτύπου, αλλά συχνά η συνέχεια είναι δύσκολη», είπε. «Αν πρόκειται για πραγματική επανάσταση, θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα, να αποτελέσει το ιερό δισκοπότηρο των οχημάτων με μπαταρία».
Ο Kaita δήλωσε ότι η εταιρεία είχε αναπτύξει τρόπους για να κάνει τις μπαταρίες πιο ανθεκτικές και πίστευε ότι θα μπορούσε τώρα να κατασκευάσει μια μπαταρία στερεάς κατάστασης με εμβέλεια 1.200 χιλιομέτρων που θα μπορούσε να φορτίζει σε 10 λεπτά ή λιγότερο.
Η εταιρεία αναμένει ότι θα είναι σε θέση να κατασκευάσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα ήδη από το 2027, σύμφωνα με τους Financial Times, οι οποίοι πρώτοι μετέδωσαν τη φερόμενη ανακάλυψη της Toyota.
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης έχουν θεωρηθεί ευρέως ως μια πιθανή αλλαγή για τα ηλεκτρικά οχήματα, υποσχόμενες να μειώσουν τους χρόνους φόρτισης, να αυξήσουν τη χωρητικότητα και να μειώσουν τον κίνδυνο πυρκαγιάς που συνδέεται με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες χρησιμοποιούν υγρό ηλεκτρολύτη.
Ωστόσο, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης ήταν συνήθως πιο δύσκολες και πιο δαπανηρές στην κατασκευή τους, περιορίζοντας την εμπορική τους χρήση.
Η Toyota δήλωσε ότι πιστεύει ότι θα μπορούσε να απλοποιήσει τη διαδικασία παραγωγής, καθιστώντας δυνητικά τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης ευκολότερες στην παραγωγή από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Latest News
Η στενή σχέση Μασκ - Τραμπ και τα... σπασμένα φρένα της μετοχής της Tesla
Η μετοχή της Tesla εκτινάχθηκε σε ένα ακόμα ρεκόρ όλων των εποχών την Παρασκευή, κλείνοντας μια καταπληκτική εβδομάδα για την εταιρεία
Πότε ξεκινούν «Σπίτι μου 2» και «Ανακαινίζω ενεργειακά το σπίτι μου» – Τα ποσά των επιδοτήσεων
Η στρατηγική για την στέγαση είναι πέντε δισ. ευρώ, είπε η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»